Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oonko karsee äiti kun juon..

Vierailija
04.11.2005 |

jo toista siideriä vaikka 4-viikkoinen käymässä juuri unille... ja mieli tekis jo baariin ja vetää kunnon lärvit, vähän niinkuin tilanteen nollaus tyylillä...

en imetä joten se ei ongelmana, enkä siis ole lähössä baariin vaikka mieli tekis.

Lastani rakastan (tietysti!) eikä syy juomiseen ole siinä että en jaksaisi olla lapsen kanssa vaan ihan puhtaasti kaipaan jo muutakin elämää kuin tätä kotielämää.

Entä mitä mieltä siitä että aloitin taas röäökin polton vaikka koko raskaus ajan olin ilman.. vituttaa itteänikin mutta hermot on kireellä ja pakko saada jotain pahetta harrastettua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointiin sanon vaan sen verran, että itse poltin 12v ja monen yrityksen jälkeen vihdoin onnistuin ja nyt olen ollut polttamatta 6kk!! Olo on mahtava, ainut mikä kaduttaa on se, miksi en pystynyt tähän aiemmin!

Vierailija
2/9 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 10kk lapsen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae tukea itsellesi ja ruoki mieltäsi, vaikka hyvillä elokuvilla, mukavalla musikilla ja ota vaikka puhelu vanhalle ystävälle. Tietenkin saa muutaman juoda, mutta olenkin enemmän huolissani tuosta viestisi sävystä. Hae tukea, ota hetkiä itsellesi, saathan joskus jonkun katsomaan vauvaa?

Vierailija
4/9 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on sitä mieltä että parempi olla kuitenkin raskaus aika ilman tupakkaa.. itseasiassa tupakan lopettaminen raskaaksi tullessa oli tosi helppoa, kun oli TODELLA PÄTEVÄ syy olla ilman.. aina kun teki mieli, ajatteli lasta niin eipä enää tehnyt mieli.

Arvasin että alan polttamaan sitten viimeistään kun lopetan imettämisen ja nyt kun en voikaan imettää niin kummasti se rööki oli aika nopeesti huulessa taas.

Noh, pahiden summa on vakio. Halusin vaan kuulla mitä mieltä täällä ollaan asiasta.. onko muita samanlaisia?

Vierailija
5/9 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lastani enemmän kuin muuta, mutta en vain ole kotiäiti ihminen. Halu mennä on tallella ja ehkä joskus sitä taas pääsee...

Vierailija
6/9 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyylät, teille tiedoksi etten ole teiniäiti vaan 24v.

Olin koko raskausajan polttamatta, mutta se on vaan niin syvällä se tapa.. hermot kireellä ja tuntuu että tarvii sen henkireiän. Yritänkin nyt rajottaa tupakoiden määrän max neljään per pvä.

Ootko ap ollu juhlimassa synnytyksen jälkeen? Mä oon ollu kerran (hauskaa oli..)ja pari kertaa käyny kahvilla baarissa.

Vierailija
7/9 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti juomiseen on syytä kiinnittää huomiota, jos huomaa sen olevan pakokeino arjesta. Parempiakin konsteja on, alkoholissa on kuitenkin riskinsä.

Vierailija
8/9 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä varmaan ihan heti menekään..

ja perjantaisin on tullut otettua se " idols siideri, tänään poikkeuskellisesti 2 siideriä ja hyvin näyttää maistuvan.

Mieli teksi tosiaan tuulettumaan, vaikka en kyllä tiedä pystyisinkö täysin rennosti olemaan koko iltaa poissa kotoota vauvan luota...

voisi parku päästä kun tulee tarpeeksi jurriin ja ikävä pientä.. parempi pysytellä vaan kotona.. :)

Vierailija
9/9 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee mieli juomaan ja baariin ym. ? Ei mulla kyllä tehny kunnolla mieli ennenkun lapsi oli n. 2-3 vuotias, sen jälkeen on kyllä mieli tehnytkin ;)