uskotko maailmanloppuun? ja milloin luulet sen iskevän
Vaikka et olisikaan uskovainen, uskotko että tämä maailmankaikkeus tuhoutuu joskus, tai ainakin tämä meidän planeetta?
tämähän on jo ihan loppuun kulutettu ja on myöhäistä yrittää sitä palauttaa tasapainoon. sen näkevät kaikki vaikka eivät olisikaan uskossa. Se kuinka paljon siihen menisi aikaa, niin on tietysti asia erikseen.
ja sitten uskovaiset? oletteko sitä mieltä, että moraali ja usko on ihmisten keskuudessa jo niin rappeutunut ja uskoa ei enää ole ihmisillä, niin jumala suuttuu ja lopettaa pian tämän kaiken?
siksihän näitä pahuuksia täällä tapahtuu nykyään niin paljon kun ihmiskunta on tuhoon tuomittu ja tuhoaa itse itsensä, eihän jumalan tarvitse kuin laittaa piste iin päälle ja tuikata tuleen koko roskan
(raamatussa sanotaan että jumala polttaa maailman kaikkeuden tulella kun tuomiopäivä koittaa)
silloin kun jumala kerran jo tuhosi maapallon noan aikana hän aiheutti tulvan, ja lupaukseksi ettei tee sitä toiste, loi taivaalle sateenkaaren symboliksi hänen lupaukselleen. (siksi sateen jälkeen sateenkaari syntyy, mutta totta kai sille on fysiikan lakeihin soveltuva selitys, koska jumala on luonut sen mahdolliseksi) siinä juuri on tämän maailman hienous että jumala on luonut tämän järjestelmän toimivaksi.
mutta pointti siis on se. että raamattu on täynnä ennusmerkkejä viimeisistä hetkistä ennen maailmanloppua..moni tulkitsee raamattua ja uskoo voivansa yhdistää merkit näihin päiviin, uskotteko te täällä AV:lla siihen..
odottelen mielenkiinnolla!! :)
kommentoikaa
Kommentit (17)
saavuttaa elinkaarensa pään, lakaa laajeta ja lopulta maapallo sulautuu siihen. Tänmä tapahtuu muistaaksen muutaman miljardin vuoden kuluttua. Ihminen ehtii muuntua joksikin varmaan niiden vuosien kuluessa.
siksi koska amerikkalainen leffa sanoo niin?
siksi koska amerikkalainen leffa sanoo niin?
eli uskomukseni ei perustu amerikkailaisten leffoihin :)
tuhoutuu kun Auringosta loppuu vety.
Siihen menee miljardeja vuosia joten monta BB-taloa ehditään vielä rakentaa.
Tulee paha luonnonmullistus, mutta ei maailmanloppu, sen jälkeen tulee lisää.
Maailmanloppu ihmiselle ei välttämättä ole sama kuin maailmanloppu torakalle, paitsi siinä vaiheessa kun planeettame lopullisesti syöksyy aurinkoon.
20122 marraskuussahan se on menoa sitten, ei voi mtn
Parempi tuo marraskuu, ei ehdi vielä törsätä joululahjoihin. Vaan mitä sitä toisaalta rahoillaan tekee kun maailma on loppunut. Minä taidan veikata tammikuuta 2013, niin ehditään viettää lopunajanjoulua ja kaikilla on hauskaa.
Itseasiassa elämme jo helvetissä.
Paitsi minä ja muutama muu jotka ovat tajunneet mikä se oikea taivasten valtakunta on.
"hyvät vastaan pahat"- sota
oon vähän pettyny
t. ap
Tulee paha luonnonmullistus, mutta ei maailmanloppu, sen jälkeen tulee lisää.
Että opäästään taas idiooteille nauramaan.
Samoin kun aion nauraa räkättää koko 22.12.2012 päivän, ja juosta netissä pilkkaamassa juntteja.
Maailmanloppu tosiaan tulee niin, että merkit varmasti tulee nähtyä etukäteen. Esim. tuosta 21.12.2012 päivästä, eihän nää urpot osaa yksikään edes kertoa, mitä silloin pitäisi tapahtua. Aikanaan mölisivät niburu-planeetasta, jonka piti tulla törmäämään maahana, mutta pikkasen on jo myöhäistä sillekin, johan sen piti vuonna 2008 alkaa näkyä paljaalla silmällä.
Tulee jokin ihme uuden aikakauden alku. Vaikka mayojen kalenteri siihen päättyykin ja kaikki astrologit (?) ovat samaa mieltä, että siinä on taitekohta - niin kukaan heistä ei liene povaa kuitenkaan maailmanloppua. Vaan jokin energiakentän muuttuminen on tiedossa.
Jotain tällaista olen googlaillut. Ihan ei oma äly riitä tuolle tasolle, mutta eiköhän se sitten konretisoidu tuona päivänä...
Tulee jokin ihme uuden aikakauden alku. Vaikka mayojen kalenteri siihen päättyykin ja kaikki astrologit (?) ovat samaa mieltä, että siinä on taitekohta - niin kukaan heistä ei liene povaa kuitenkaan maailmanloppua. Vaan jokin energiakentän muuttuminen on tiedossa. Jotain tällaista olen googlaillut. Ihan ei oma äly riitä tuolle tasolle, mutta eiköhän se sitten konretisoidu tuona päivänä...
Kannattaisi ehkä jättää googlettamiset vähemmälle tai ainakin suodattaa sieltä ne faktat.
Tulee jokin ihme uuden aikakauden alku. Vaikka mayojen kalenteri siihen päättyykin ja kaikki astrologit (?) ovat samaa mieltä, että siinä on taitekohta - niin kukaan heistä ei liene povaa kuitenkaan maailmanloppua. Vaan jokin energiakentän muuttuminen on tiedossa. Jotain tällaista olen googlaillut. Ihan ei oma äly riitä tuolle tasolle, mutta eiköhän se sitten konretisoidu tuona päivänä...
Kannattaisi ehkä jättää googlettamiset vähemmälle tai ainakin suodattaa sieltä ne faktat.
Hörhösivuilta nämä tiedot olen bongaillut.
Pyydän anteeksi,jos olet astrologi. Ei ollut tarkoitus mollata ammattikuntaa.
21.12.2012 Tulee jokin ihme uuden aikakauden alku. Vaikka mayojen kalenteri siihen päättyykin ja kaikki astrologit (?) ovat samaa mieltä, että siinä on taitekohta - niin kukaan heistä ei liene povaa kuitenkaan maailmanloppua. Vaan jokin energiakentän muuttuminen on tiedossa.
Jotain tällaista olen googlaillut. Ihan ei oma äly riitä tuolle tasolle, mutta eiköhän se sitten konretisoidu tuona päivänä...
maya, eikö ole aika todennäköistä että jonain päivänä olisit lopettanut sen homman? Olisit ehkä kuollut? Ei kai kukaan kalentereja tee miljardin vuoden päähän, hyvänen aika.
21.12.2012 Tulee jokin ihme uuden aikakauden alku. Vaikka mayojen kalenteri siihen päättyykin ja kaikki astrologit (?) ovat samaa mieltä, että siinä on taitekohta - niin kukaan heistä ei liene povaa kuitenkaan maailmanloppua. Vaan jokin energiakentän muuttuminen on tiedossa. Jotain tällaista olen googlaillut. Ihan ei oma äly riitä tuolle tasolle, mutta eiköhän se sitten konretisoidu tuona päivänä...
maya, eikö ole aika todennäköistä että jonain päivänä olisit lopettanut sen homman? Olisit ehkä kuollut? Ei kai kukaan kalentereja tee miljardin vuoden päähän, hyvänen aika.
Että tuohon päivämäärään törmää 15 muutakin lähdettä. On jotain magneettinapojen kääntymistä maapallon sisällä ja vaikka mitä. Siis muitakin kuin mayoja.
En osaa kirjoittaa tämän täsmällisemmin, koska en ole painanut niitä asioita mieleen. Muistan vain se, että hörhöillä on todisteita vaikka millä mitalla. Ja sitten googlasin, onko kyse maailmanlopusta, niin törmäsin siihen, että ei ole vaan kyse on uuden ajan alusta.
Se tieto riitti minulle ja lopetin googlailun -:)))).
viimeistään, kun auringosta on vety käynyt vähiin, ja se laajenee maapallon nieleväksi punaiseksi jättiläisesti. Ihmiskunta on miojoonia vuosia ennen sitä kuollut sukupuuttoon. Itse me emme saa elinympäristöämme tuhottua, vaan se tuhoaa meidät kuten se on tuhonnut promillea vaille kaikki tällä pallolla koskaan eläneet lajit. Meteori iskee, tai Yellowstone purkautuu ja tulee superjääkausi. Take your pick.
Mutta koska, sitä ei ihminen pysty aavistamaan.