Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin uskallan varata ekaan neuvolaan ajan?

Vierailija
14.09.2011 |

Nyt kp 5+4, mut vielä en uskalla varata. On mennyt joskus kesken kuus plus jotain viikoilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voit varata heti, ajan saat n viikolle 9, voithan sen sitten perua jos kesken menee.

Vierailija
2/6 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottavat yleensä rv 8-9. Itse olen menossa jo rv 6+6 koska ei löytynyt vapaata aikaa enää myöhempää. Eli sinuna soittaisin jo ja varaisin ajan, ainakin jos olet joltain suuremmalta paikkakunnalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut neuvon, että siinä vaiheessa kannattaa varata aika, kun on kahdet kuukautiset jääneet välistä.

Eli paljonkos silloin on viikkoja kasassa..?

Vierailija
4/6 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

he varaavat sit sulle ajan jonnekin viikolla 8-9. Voihan sen perua, jos ei ole tarvetta.

Vierailija
5/6 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa saada aikaa sopimaan, jos soitat vasta sitten, kun pitäisi jo neuvolassa olla, että ehtii seulontoihin. Neuvolassakin on työajat ja ensikävijöille harvoin kelpaa mikä tahansa aika, vaan pitäisi olla vähintään aamun eka tai iltapäivän viimeinen, että ehtii töistä.

Vierailija
6/6 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskalla varata aikaa, ennen kuin ollaan jo melko turvallisilla vesillä.

Yhden keskenmenon koin rv. 5+ jotain, ja tyhmänä soitin neuvolaan, kun keskenmeno oli käynnissä.

Ultrasivat parin viikon päästä, varmistaakseen, että kohtu on varmasti tyhjä, kuten olikin, ja testi näytti negaa.

Kyseessä oli minun ensimmäinen raskaus, enkä tiennyt miten pitää toimia.

Tuli vähän tyhmä olo, vähän kuin olisin turhan takia mennyt neuvolassa käymään.

Jos vielä tulee keskenmeno, kärsin sen vaan ihan yksin kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi