Anna-Leena Härkönen riisunut mekkonsa kesken haastattelun, kainaloissa pikkuhousunsuojat
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1390012/iskelma-anna-leena…
Iskelmä: Anna-Leena Härkönen hämmensi riisuutumalla kesken haastattelun
Anna-Leena Härkönen
Iskelmän Aamuvirkkulassa tiistaina vieraillut kirjailija Anna-Leena Härkönen yllätti riisumalla mekkonsa kesken haastattelun ja samalla Härkönen paljasti kainaloissaan olevat pikkuhousunsuojat.
Näyttelijänäkin ansioitunut kirjailija Anna-Leena Härkönen kertoi jännittävänsä haastattelutilanteita niin paljon, että hänen oli pakko virittää erikoiset hikisuojat.
– Mulla tulee älyttömän helposti kainalot ihan litimäräksi ja mä yritän säästää tätä mekkoa. Tää on ihan naurettavaa tunnustaa, että mulla pikkuhousunsuojat kiinni kainaloissa. Se liimapuoli ihossa. Mä keksin tämän eilen, Härkönen selitti Iskelmässä.
Terveyssiteiden teho ei kuitenkaan riittänyt, vaan kirjailija joutui riisumaan upean vintage-mekkonsa yläosan kainaloiden hikoilun takia. Kriittiset paikat Härkönen peitti huivilla.
– En mä varsinaisesti pelkää. Täällä on kiva olla, mutta kuitenkin fysiikka pettää. Sitä käy sen verran kierroksilla. En ole ollut näyttämölläkään sen takia vuosikausiin, koska jännitän yleisöä. Mä oon aivan kauhuissani. Koko päivä on pilalla, kun illalla on näytös, Härkönen kertoi Iskelmän haastattelussa.
Kommentit (11)
Onks se ihminen ihan hullu? Kuka tervejärkinen ihminen rupeaa strippailemaan kesken kaiken ihan vain "vaatetta säästääkseen"?
Itse käytän niitä oikeita kainaloihin tarkoitettuja lappuja, mutta pikkuhousunsuojat ajavat saman asian - tosin liimapuoli kankaaseen kiinnitettynä...
Jos itselläni tuo jännityshikoilu menisi noin pitkälle, niin menisin kyllä hoidattamaan ongelman lopullisesti! Onhan niitä pariakin erilaista tekniikkaa jolla kainalohikoilusta pääsee eroon tai ainakin vähentää sitä huomattavasti.
Anna-Leena on ihana. Mitä sitten jos riisuu? Hauskaahan niillä kuulosti olevan.
Ymmärrän tuon niin hyvin kun kärsin itsekin jännityshikoilusta, aina joudun vaihtamaan paitaa jännittävän tilanteen jälkeen. Ehkä Anna-Leena oli kyllästynyt pukemaan t-paitoja ja halusi yrittää mekkoa.
Mä satuin olemaan autossa työmatkalla ja kuulin lähetyksen. Se oli aivan hervottoman hauska ja rento.
Hiukan ihmettelin kyllä sitä kun tietää hikoilevansa (jännittäminen on ihan luonnollista ja normaalia) niin miksi laittoi vintage-mekon. Radiossahan kukaan ei näe paitsi ne työntekijät. Korosti moneen kertaan että se on vintagea.
Olisi laittanut hikoilun kestävän vaatteen kun kerran tiesi etukäteen hikoilevansa.
toisinpäin kainaloon, voisivat toimia paremmin. Hikilaput oli ihan yleisiä ennenvanhaan.
Onko kukaan kommentoijista kuullut ohjelman, millainen tilanne ja tunnelma siinä oli (minä en). Vai ollaanko tässä nyt vain jutun varassa, jonka joku toimittaja on kursinut kasaan lehtensä nettisivuille aihepulassaan? "Täytyyhän" sen kiinnostaa, kun kyseessä on naisjulkkis + riisuminen.
hikoilla ihan tajuttomia määriä, ja kaikkia ei ne hormoonitkaan auta.
Miksi pukeutua johonkin tiettyyn vaatteeseen jos tietää hikoilevansa. Olisi mennyt farkuissa ja t-paidassa kyseessähän oli radio.
Onko Härkönen ihan ok?