Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen? Kahden miehen "loukussa!

Vierailija
13.09.2011 |

Olen ollut aviomieheni kanssa naimisissa 5v. Meille tuli ongelmia noin vuosi sitten ja mies muutti pois. Hän alkoi pian sen jälkeen seurustella uudelleen (olemme siis edelleen naimisissa), uusi nainen tietää kaikki faktat ja minä olen tiennyt hänestä alusta saakka.

Itsekkin aloin seurustella työkaverini kanssa, joka on todella komea ja älykäs mies.

Miesystäväni kosi minua muutama viikko sitten ja pyysin aikaa harkita. Rakastan häntä oikeasti ja ajatus menettämisestä tuntuu todella pahalta.

Ongelmani on, että aviomieheni haluaa palata yhteen kanssani ja huomaan omaavani vahvoja tunteita häntä kohtaan. Olemme molemmat yhtä 'syyllisiä' välirikkoomme, pettämistä tms ei ollut. Erosimme yhteisymmärryksessä. Aviomieheni ehdotti parisuhdeterapiaa ja "seurustelun" aloittamista ennen kuin muuttaisi takaisin kotiin.

En tiedä mitä tehdä! En vois satuttaa kumpaakaan, mutta rakastan molempia. Ehkä kuitenkin enemmän aviomiestäni? Mutta jos uusi yritys kaatuu taas ja menetin "tosirakkauteni". Miten ihmeessä voin tietää mikä on oikein?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos molemmat miehet roikkuisivat jyrkänteellä ja voisit pelastaa vain toisen, kumpi se olisi?

Vierailija
2/13 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluatko vain taata etta et jaa yksin vai oikesti loytaa hyvan elaman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odotat että se edellinen suhde on oikeasti ohi, ennenkuin alat seuraavaa aloittamaan.

En ymmärrä mikä kiire ihmisillä on aina aloittaa uutta suhdetta. Miksei voisi olla hetken aikaa yksin, selvittää omat asiansa ja tunteensa ja sitten miettiä sitä uutta suhdetta. (ja kyllä, ihmettelen että miksi se aviomiehesikin on aloittanut uuden suhteen ennenkuin avioero on haettu)

Vierailija
4/13 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos rakastat enemmän aviomiestäsi, niin ei kai se seurustelukumppani silloin voi mikään tosirakkaus olla? Molempien kanssa suhde voi epäonnistua, kumman miehen kanssa tyriminen haittaisi enemmän?

Vierailija
5/13 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

komeampi, rikkaampi, koulutetumpi?

ja kuinka vanha itse olet ja nuo miehet? onko joku 20vuotiaiden kriisi vai aikuisten?

Vierailija
6/13 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut olevani itsekäs, enneminkin pelkää satuttavani jotakuta (tiedän sen tapahtuvan jossainkohtaa).

Tuosta jyrkännekysymyksestä voisin sanoa, että pelastaisin mieheni. Kertoo varmaan sitten aika paljon..

Molemmat miehet ovat "paperilla" hyviä:

akateemisia (erikoislääkäri ja tekniikan lis.), pitkiä ja hyväkuntoisia, ihania ihmisiä.

Iästä: molmmat miehet ovat 36v ja minä 34v.

AP

Vierailija
7/13 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat miehesi, ihan selkeästi koko ajan olet kallellasi siihen

Vierailija
8/13 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itsekin kyselen aina kiperissä tilanteissa apua...mutta luulen, että tiedät itse vastauksen eli se oma mies. Minulle kävi noin myös (jos se lohduttaa), mutta uusi mies voitti.

Vierailija
9/13 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinun on pakko katsoa ensin loppuun suhde exän kanssa, onko sillä vielä tulevaisuutta jne.

Vierailija
10/13 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
11/13 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota sitä joka tuntuu kaverilta. Nyt tai voisi tuntua pidemmän ajan kuluessa.

Seksin sujuminen on ainoa asia, joka pitää parisuhteen vuosikymmeniä ONNELLISESTI kasassa. Kasassahan niitä saa kitkuttamalla pysymään vaikka 50 vuotta jos haluaa. Mutta jos haluat olla onnellinen ja haluatte jatkaa loppuiän yhdessä niin ota se, jonka kanssa on intohimoisempaa. Siis myös pitkällä aikavälillä ajatellen. Pahin kiihko sammuu, mutta seksi pitää sujua sen jälkeenkin.

Tiedän mistä puhun, sillä olen ollut kahden miehen loukussa ja seksin perusteella valinnut. Yhdessä on oltu 22 vuotta nyt, siis jos laskee mukaan sen että olin kahden miehen loukussa eli suhteessa 8 vuotta ennenkuin heivasin aviomiehen pihalle. Ja olen onnellinen, edelleen ja rakastan miestäni valtavasti.

Vierailija
12/13 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksän uusi nainen? Vieläkö on kuvioissa. Ei millään pahalla, mutta eksäsi kuulostaa perinteiseltä "vaihdetaan lennossa" mieheltä. Mistäs tiedät ettei taas hetken päästä samat vanhat ongelmat nosta päätään, ja kohta taas mennään uusiin helmoihin.

Tai onko vain mustasukkainen ja koettaa saada sinut jättämään nyksän, jonka jälkeen voi taas jatkaa nykyisensä kanssa rauhassa?

Ja se viimeinen tärkeä pointti!! Onko kuviossa mukana lapsia? Haluatko lapsia? Haluavatko miehet lapsia? Tulevaisuutesi on vaakakupissa.

Vierailija
13/13 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksän uusi nainen? Vieläkö on kuvioissa. Ei millään pahalla, mutta eksäsi kuulostaa perinteiseltä "vaihdetaan lennossa" mieheltä. Mistäs tiedät ettei taas hetken päästä samat vanhat ongelmat nosta päätään, ja kohta taas mennään uusiin helmoihin. Tai onko vain mustasukkainen ja koettaa saada sinut jättämään nyksän, jonka jälkeen voi taas jatkaa nykyisensä kanssa rauhassa? Ja se viimeinen tärkeä pointti!! Onko kuviossa mukana lapsia? Haluatko lapsia? Haluavatko miehet lapsia? Tulevaisuutesi on vaakakupissa.

Ei ole lapsia kenelläkään meistä, enkä ole varma haluammeko. Tämä oli keskusteluissa kun erosimme, mutta emme päässeet lopputulokseen. Ei tosin ollut eron syy.

Aviomieheni suhde on ohi naisystäväänsä, erosivat pari kk sitten. Suhde alkoi meidän erottuamme ja nainen ei ollut silloin vielä mukana kuvioissa. Mieheni ei ole kukasta kukkaan hyppijä muutenkaan.

Pidän ajatuksesta kertoa miesystävälleni, että katsomme kunnolla miten avioliittomme käy.

Ehkä olenkin enemmän etsimässä keinoa siististi saada tilanteen ohi, kuin ratkaisua. Uskon, että paras ratkaisu on palata aviomieheni kanssa yhteen.

Seksistä sen verran, että se on uskomatonta molempien kanssa. Kiihkeämpää miesystäväni kanssa, mutta todella hyvää ja kokenutta aviomieheni kanssa. Meillä oli aina hyvä seksielämä. Varmasti muuttuisi samaan suuntaan miesystäväni kanssa vuosien jälkeen.

Miesystäväni on noista se lääkäri, mutta silti aviomieheni taitaa olla parempituloinen.. Jos siis rahan perusteella joku kerran valitsisi. En ole niin kiinnostunut varallisuudesta, koska oma urani takaa minulle hyvät tulot.

AP