Tunnetko kuuluvasi menestyjiin, jos pääset lentokentällä lounge-tilohin ennen lentoa?
Kommentit (27)
Olen naimisissa miehen kanssa, joka lentää työnsä takia varsin paljon, joten jos matkustan hänen kanssa, menemme loungeen. Jos matkustan ilman häntä lasten kanssa, en kamalasti loungeen kaipaa, ellei kentällä ole kamala hulina.
Niin, no itse olen ns. paremmissa töissä, jossa pääsen luonnollisesti loungeen, toisin kuin sinä.
ap
kattomassa itteään rakastavia raitapukulijoita läppäriään hieromassa. ei siinä kovin voittajan fiilikset oo, mieluummin tekisin jotain muuta. yhy-yhy
mene sinne farkkupuolelle katsomaan halpisyhtiöillä lentäviä itseään-ei-rakastavia-matkustajia! Mene jo! Menemenejo!
Milläs yhtiöllä sinä lennät? En laskisi esim. Finnairia mitenkään kauhean erikoiseksi yhtiöksi, kai teet kaukomatkat Lufthansalla tai jollain muulla laatuyhtiöllä, jolla sentään koneissa on ykkösluokka? Ai et tee, no olihan se tiedossa, ettei sinulla niihin rahaa ole.
No tulihan se katkera kaarina sieltä nipottamaan ja pätemään. Tuo vastaaja ei varmastikaan ikinä ole ollut missään loungessa. Ja kyllä, matkustan Finnairilla, mielestäni se on ehkäpä Euroopan paras yhtiö palvelussa. Monet vain joutuvat raukat turistissa matkustamaan, itse onneksi pääsen matkustamaan business-luokassa, kun olen hieman ns. paremmissa töissä.
ap
taas joutuu reissuun. Siinä sitten viimeistelee duunijuttuja. Ei tosiaankaan mikään menestyjä olo, voisi vaihtaa duuniin, jossa ei tarttis matkustaa niin hitosti, että pisteitä ropisee (toki niillä pisteillä saa lennätettyä perheen lomille, mutta kuitenkin).
Paluumatkalla en ole vain menestyjä, yleensä varsinainen voittajafiilis, kun istuu skumppalasi kädessä ja viestin miehen kansas, mitä kivaa keksivät kotiin odottamaan, kun äiti palaa.
Paras osa työmatkoista on kotiinpaluu!
Ja kyllä, matkustan Finnairilla, mielestäni se on ehkäpä Euroopan paras yhtiö palvelussa.
kattomassa itteään rakastavia raitapukulijoita läppäriään hieromassa. ei siinä kovin voittajan fiilikset oo, mieluummin tekisin jotain muuta. yhy-yhy
mene sinne farkkupuolelle katsomaan halpisyhtiöillä lentäviä itseään-ei-rakastavia-matkustajia! Mene jo! Menemenejo!
Milläs yhtiöllä sinä lennät? En laskisi esim. Finnairia mitenkään kauhean erikoiseksi yhtiöksi, kai teet kaukomatkat Lufthansalla tai jollain muulla laatuyhtiöllä, jolla sentään koneissa on ykkösluokka? Ai et tee, no olihan se tiedossa, ettei sinulla niihin rahaa ole.
olen kyllä lentänyt ykkösluokassa Atlantin yli jos se niin sinua kiinnostaa:) Oli muuten Lufthansalla joo.
Ja Finnairia vältän jos mahdollista. Lakkoilkoot keskenään.
Olen naimisissa miehen kanssa, joka lentää työnsä takia varsin paljon, joten jos matkustan hänen kanssa, menemme loungeen. Jos matkustan ilman häntä lasten kanssa, en kamalasti loungeen kaipaa, ellei kentällä ole kamala hulina.