Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko kuuluvasi menestyjiin, jos pääset lentokentällä lounge-tilohin ennen lentoa?

Vierailija
13.09.2011 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen riittää Diners-clubin kortti

Vierailija
2/27 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle lentäminen ei ole junamatkustusta ihmeellisempi kokemus. Harvoin tulee loungessa notkuttua, vaikka sinne pääsenkin halutessani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vain iloinen ettei tarvitse tungoksessa ja melussa istua konetta odottamassa.

Vierailija
4/27 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun menestykseni mittarit ovat vähän toisenlaisia...

Vierailija
5/27 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa kysymykseen!

Vierailija
6/27 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun istun kentällä siiderilasi kourassa ja odotan lentoa lähteväksi. Voiko parempaa fiilistä ollakaan?

Vierailija
7/27 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se ihmismateriaali ympärilläsi on enemmän menestynyttä kuin muualla?

varsinkin first class loungessa.

Vierailija
8/27 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kummempaa menestystä tarvita kuin että jaksaa kävellä muutaman rappusen. Hki-Vantaan Lapin Kulta Lounge on avoin kaikille.

Vierailija
9/27 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä on lounge-tilat?

Kysyy nimimerkki: ei paljon lennellyt

Vierailija
10/27 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaaehtoisesti en sinne menisi. En pidä matkustamisesta, pelkään lentämistä ja minulle luksusta ja menestystä on se, että saan elää kotona rauhassa perheeni kanssa.

Vierailija
11/27 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan päässyt loungeen, mutta kivahan se olisi. Varsinkin jostain muusta syystä kuin omaamalla kyllin kallis luottokortti, jolloin tuntisin itseni noloksi vain.

Vierailija
12/27 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä on lounge-tilat? Kysyy nimimerkki: ei paljon lennellyt

seo n iso huone mihin paasee paljon lentavat ja statuksen (kulta,platina ym) kortin omaavat. myos joillakin luottokorteilla (joissa luonnollisesti kallis vuosimaksu) paasee sisaan

tilassa on sohvia, suihkut, ruokaa, alkoholia ym tarjolla. tila on hiljaisempi ja voit levata

Vierailija
13/27 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että pääsee jonekin "suljettuun" ryhmään sisälle, kuten Rotaryt, Leijonat, tietty ravintolan Vip-glubi, ja sitten nämä "vain osakkeen omistajille"-glubitilat, kuten Holiday Glubin suljetut tilat (eivät ole kummoisia, voin vakuuttaa) ja luottokorttiyhtiöiden A-ryhmän asiakastilaisuudet jne

Tämäkin Finnairin Lounge on ihan tavis paikka, mitä nyt voi paremmissa tuoleissa lekotella, ja on läppärin kautta helppo mennä mm. Internetiin jne. Suurin osa käyttäjistä on ihan firmojen työmatkalaiset, mitä luxusta siinä on, että odotellessa teet duunijuttuja ja vastailet kiireisiin säähköposteihin ennen koneeseen nousua?

Työnpuolesta todella arkista menoa sielä oleskelu. Olisin mielummin turistipuoelella odottelemassa omaa lomaani alkavaksi!

Vierailija
14/27 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko kuuluvasi menestyjiin, jos pääset lentokentällä lounge-tilohin ennen lentoa?

on vain yksi monista jutuista.

Tuulipukukansalla on joitain, menestyjillä monta.

Tuulipukujuntteja ei loungeissa onneksi näe että sikäli...

Vierailija
15/27 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tajuan että mun elämästä menee niin paljon aikaa lentokentillä, koneissa ja palavereissa istumiseen että olen jo siitä saanut riittävät pisteet istua jossain turhassa loungessa mussuttamassa vetisiä viinirypäleitä ja kattomassa itteään rakastavia raitapukulijoita läppäriään hieromassa.

ei siinä kovin voittajan fiilikset oo, mieluummin tekisin jotain muuta.

yhy-yhy

Vierailija
16/27 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menestynyt urallani ihan hyvin, mutta niihin loungeihin ei silti ole asiaa... Meillä on hyvin tarkka ja säästäväinen matkustuspolitiikka.

Vierailija
17/27 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolan Vip-glubi, ja sitten nämä "vain osakkeen omistajille"-glubitilat, kuten Holiday Glubin

Ei se loungessa notkuminen kuitenkaan oikeinkirjoitustaitoa takaa...

Vierailija
18/27 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattomassa itteään rakastavia raitapukulijoita läppäriään hieromassa.

ei siinä kovin voittajan fiilikset oo, mieluummin tekisin jotain muuta.

yhy-yhy

mene sinne farkkupuolelle katsomaan halpisyhtiöillä lentäviä itseään-ei-rakastavia-matkustajia!

Mene jo! Menemenejo!

Vierailija
19/27 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientä helpotusta olen tuntenut jos olen löytänyt loungesta hyvän ja rauhallisen istumapaikan. Siinäpä se. En elä harhakuvitelmassa, että se tekisi minusta yhtään sen menestyneempää. Meidänkin firmassa on säästöpolitiikka, halvimmalla mennään, joten harvemmin olen muihin kuin luottokorttiloungeihin päässyt.

Vierailija
20/27 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas joutuu reissuun. Siinä sitten viimeistelee duunijuttuja. Ei tosiaankaan mikään menestyjä olo, voisi vaihtaa duuniin, jossa ei tarttis matkustaa niin hitosti, että pisteitä ropisee (toki niillä pisteillä saa lennätettyä perheen lomille, mutta kuitenkin).

Paluumatkalla en ole vain menestyjä, yleensä varsinainen voittajafiilis, kun istuu skumppalasi kädessä ja viestin miehen kansas, mitä kivaa keksivät kotiin odottamaan, kun äiti palaa.

Paras osa työmatkoista on kotiinpaluu!