Pysyykö joku hoikkana syömällä tavallisia kotiruokia,
eikä siis harrasta mitään nutrauksia tai vhh-dieettejä?
Kommentit (21)
en oo ollut koskaan dieetillä, en ole varma tiedänkö tarkasti edes mistä karppaamisessa on kysymys. Olen 167 pitkä ja painan saman verran kuin 10 v sitten eli 56 kg.
Nelikympinen äitsykkä
"linnun annoksia" ja nirsoilin paljonkin. Nyt kun katson noiden hoikkien "normaalisyöjien" syömistä, niin kovin on vähäistä tosiaan. Siinä kai se salaisuus sitten, vaikka miten itse ovatkin sitä mieltä, että syövät paljon. Ja sitten kuitenkin "Minä en ainakaan jaksa enempää" "Ei kiitos, en jaksa enää"
päivällä meni pyttipannua
t:hoikka
pituutta on 168 cm ja painoa noin 54 kiloa. koskaan en ole laihduttanut ja syön ihan normaalia kotiruokaa ja lisäksi rakastan mäkkärin hamppareita ja muuta roskaruokaa. Hyvin pysyy paino hallussa vaikka en edes liikuntaa harrasta.
pituutta on 168 cm ja painoa noin 54 kiloa. koskaan en ole laihduttanut ja syön ihan normaalia kotiruokaa ja lisäksi rakastan mäkkärin hamppareita ja muuta roskaruokaa. Hyvin pysyy paino hallussa vaikka en edes liikuntaa harrasta.
Mutta toinen puoli on se että yleensä arkisin olen ehtinyt ennen kotiruokaa (jota syön siis kerran päivässä kello 16.30) ehtinyt koko päivänä syödä vaan viipaleen tai kaksi leipää eli en juuri mitään. Illalla syön melkein aina suklaata tai jätskiä mutta en sitten taas mitään kunnon iltapalaa. Eli vaikka kotiruoka ja suklaa kuulostavat runsaalta ruokavaliolta niin tosiasiassa kun syön päivän aikana yhden tai kaksi leipää, lautasellisen kotiruokaa ja suklaapatukan niin eihän siitä kaloreita paljoa tule. 60kg/170cm.
mutta mä treenaankin. Toki olisin hoikka ilman treeniäkin, mutta nyt oon hyvässä lihassa ja muutenkin terve.
Minä pysyn! Tavallisia kotiruokia syöden olen ihan vahingossa pysynyt samoissa mitoissa jo vuosia, 43 kg ja 160 cm. :)
geenejä on kiittäminen, koska liikuntaa en oo ikinä harrastanu ja ruoka maistuu.. silti hoikat mitat on ja pysyy, 173cm 57kg (kolme lasta).
nutraavat jatkuvasti ja ovat lihavia, kun voisivat syödä oikeaa ruokaa..
nutraavat jatkuvasti ja ovat lihavia, kun voisivat syödä oikeaa ruokaa..
Kaikilla nyt vaan ei ole normaali suhde ruokaan.
Kaikkihan riippuu siitä kuinka paljon syö.
varmaan oon sitten ainoa joka ei pysy hoikkana kun jokainen aiempi vastaaja näyttää pysyvän linnunlaihana. En ole minäkään mitään ihmedieettejä harrastanut, mutta ylipainoa on nytkin sellainen 8-10kg. Ja ei tunnu lähtevän millään. Liikun päivittäin ja annoskoot on mielestäni varsin kohtuulliset, missä lie vika.
Minä pysyn. Tosin en ahmi (en edes pysty) mitään jättisuuria määriä enkä ymmärrä, miksi pitäisikään...Syön terveellistä kotiruokaa, johon kuuluu tosin paljon erilaisia kasviksia ja juureksia mutta myös lihaa ja kalaa. Leipä on pääsääntöisesti ruisleipää mutta syön myös pullaa ja suklaata ;). Normiruualla olen pysynyt samoissa mitoissa koko aikuisikäni (lapsia on syntynyt kolme), pituus 178cm ja paino 58kg.
pysyn hoikkana, kun syön 2 kertaa normiruokaa ja ne kolme -palaa. Jos jätän jotain välistä niin iskee himo makeaan ja sitten leviää takamus. tavan ruokaa syön sen verran kun napa vetää. Äiti kyllä opetti/pakotti muksuna syömään aika paljon hedelmiä, marjoja ja kasviksia ja niitä syön edelleen, kun tulin oppineeksi. Kiitos äidille siitä
siihen päälle silloin tällöin pitsaa ja kebabbia ja tietysti hiilareita runsaasti. Näin minä pysyn hoikkana.
kotiruoka
jos se on vaan rasvaa ja kermaa niin ei ehkä mut jos on kasviksia, hedelmiä, täysjyvää...
ehkä ongelma lihavilla onkin juuri se että käsitys kotiruoasta on eineksiä tai pakastepizzaa ja limua janoon ja donitseja päivittäin...
ei ihme jos ei pysy paino kasassa, sais juosta maratonia jatkuvasti
lihota ellei syö ihan älyttömiä annoksia. Se on se muu mättö mikä lihottaa - jäätelö, pulla, limut, mehut, ylimakeat jugurtit tms.
Minä.