Tämä on kyllä liian vaikeaa AV-pösilöille mutta menköön tämä kerran jakoon...
Kommentit (13)
mutta kyllähän Suomen itsenäisyys meni jo silloin kuin euhun liityttiin ja eurokin otettiin
Tässä nyt enää jotenkin vaan räpistellään muka itsenäisinä
kun liittyisimme Natoon lähes kaikkien muiden Euroopan maiden ohella niin sitten olisi hyvä.
Impivaaralaiset painukoot takaisin metsiin unelmoimaan Kekkosen ajasta. LOL!
Suomen kunnat ja läänit, läänit lakkautettiin ja kunnat yhdistetään, sanmoin tehdään eu:n sisällä oleville maille ja entisistä itsenäisistä maista tehdään eu alueen kuntia jossa ei ole mitään itsemääräämisoikeutta., sitähän nuo kokoomuslaiset ja rkp:läiset ajaa kuin käärmettä pyssyyn, PS ainoa joka vastustaa.
PS ainoa joka vastustaa.
tuo riittää minulle syyksi kannustaa tuota lakiehdotusta.
PS ainoa joka vastustaa.
tuo riittää minulle syyksi kannustaa tuota lakiehdotusta.
kannustat? Kerrotko esimerkin mikä menisi paremmin kun Suomi menettää itsemääräämisoikeuden?
ei siinä sitten ole mitään epäselvää. Soini on taas jollain populismiastialla lupaamassa asioita jotka eivät voi koskaan toteutua ja jos toteutuvat, vievät vain Suomen ojasta allikkoon. Vain persut voi olla niin typeriä että kuvittelevat että kukaan muissa puolueissa ei tajua mistään mitään. Siinä kohtaa kun kaikki muut ovat toista mieltä pitäisi välähtää että hei, ehkä minua pannaan hanuriin ja syvälle sinne, enkä edes hoksaa mitä tapahtuu.
mutta ymmärrättekö te mitä te toivotte suomelle kun suomi kirjaa perustuslklakiin eu:n, ette ilmeisesti, kaikki menetetään, ei saada itse määrätä rikesakon määrää, ei maitopurkin hintaa, ei kouluaikaa, ei suojaikärajaa seksuaaliseen kanssakäyntiin, kaikki säädös tulee eu kapitulita, jos ne sanoo että te viljelette appeliineja siellä iin sitten viljellään ja hyvinhän ne varmasti kasvaa täällä, kannattaisi vaikka etsiä sitä tietoa mitä pahaa eu:n kirjaaminen perustuslakiin tuo tai tässä tapauksessa netiseen perustuslakiin kun sitä ei sitten enää ole olemassakaan on vaan lissabonin sopimus, kolmaas maailma, bilderberg, illuminaium, free masoonry, satanismi.. lukekaa ja etsikää tietoa tuosta kammotuksesta, tyhmiä te todellakin olette jos ajattelette että ajattelemalla päinvastoin mitä Persusumalaiset niin maailma pelastuu.
mutta ymmärrättekö te mitä te toivotte suomelle kun suomi kirjaa perustuslklakiin eu:n, ette ilmeisesti, kaikki menetetään, ei saada itse määrätä rikesakon määrää, ei maitopurkin hintaa, ei kouluaikaa, ei suojaikärajaa seksuaaliseen kanssakäyntiin, kaikki säädös tulee eu kapitulita, jos ne sanoo että te viljelette appeliineja siellä iin sitten viljellään ja hyvinhän ne varmasti kasvaa täällä, kannattaisi vaikka etsiä sitä tietoa mitä pahaa eu:n kirjaaminen perustuslakiin tuo tai tässä tapauksessa netiseen perustuslakiin kun sitä ei sitten enää ole olemassakaan on vaan lissabonin sopimus, kolmaas maailma, bilderberg, illuminaium, free masoonry, satanismi.. lukekaa ja etsikää tietoa tuosta kammotuksesta, tyhmiä te todellakin olette jos ajattelette että ajattelemalla päinvastoin mitä Persusumalaiset niin maailma pelastuu.
Sakotus on niin perseestä Suomessa kuin mahdollista. Ei missään muualla saa satojen tuhansien sakkoja 21 km/h ylinopeudesta.
Maitopurkin hinta? EVVVK.
Kouluaika? En todellakaan usko mihinkään ihmeellisiin muutoksiin.
Suojaikäraja? Se on ja pysyy järkevällä tasolla joka tapauksessa.
Olen asunut monta vuotta ulkomailla ja tehnyt töitä siellä sun täällä.
Euroopan yhdentymisestä on ollut pelkkää hyötyä.
Toki joku voi kaivata devalvaatioita ja hiuppukorkeita lainakorkoja. Ihan vapaasti.
Sakotus on niin perseestä Suomessa kuin mahdollista. Ei missään muualla saa satojen tuhansien sakkoja 21 km/h ylinopeudesta.
Maitopurkin hinta? EVVVK.
Kouluaika? En todellakaan usko mihinkään ihmeellisiin muutoksiin.
Suojaikäraja? Se on ja pysyy järkevällä tasolla joka tapauksessa.Olen asunut monta vuotta ulkomailla ja tehnyt töitä siellä sun täällä.
Euroopan yhdentymisestä on ollut pelkkää hyötyä.Toki joku voi kaivata devalvaatioita ja hiuppukorkeita lainakorkoja. Ihan vapaasti.
Niin vaikuttaahan se sairaaloiden määrään, koulujen määrään, päiväkotien määrään ja niin edelleen, nyt on hyvä lähtölaukaus supistamiselle kun läänit lakkautettiin ja tulee koko suomen alueelle muutama alue ja niissä katsotaan tilojen määrä, esim. Helsinginalueelle riittää näillä näkymin 5 päiväkotia kun etäisyys on niin pieni. pääsee nopoeaa liikkumaan suunnasta toiseen ja sitä rataa, sitten devalvaatiosta, vaikka suomi ei kirjaisikaan eu:ta Suomen perustuslakiin se ei tarkoita sitä että eurosta siirryttäisiin omaan rahayksikköön ja euroa nyt ei aleta devalvoimaan, tiedätkö varmasti mitä se tarkoittaa? Minä en näe yhtäkään hyvää syytä siihen että pitää kirjata eu suomen perustuslakiin, se vaikuttaa kaikkeen jopa työaikoihin, palkkaan ihan kaikkeen, mitä hyvää siinä on sinun mielestä?
-Byrokratia
-Isot maat jyrää ja pienet vikisee
-Päätösvallan luisuminen pois Suomesta
Esim ulkomailta löytyy huomattavasti isompia maatiloja, karjoineen mitä suomesta ja tietenkin sellasilla massoilla hinnatkin laskee, suomi yrittää siinä sivussa kilpailla laadulla. Mutta hintojen laskeminen tarkoittaa pienempiä palkkoja ja kannattavuus laskee. Näin ainakin pien tilallisille on käyny. Vaateteollisuus myöskin on eläny pientä suvanto kautta kun ei ole hyötyä enää palkata suomalaista työvoimaa kun itäblokeissa ja aasiassa tehdään samaa tavaraa huomattavasti halvemmalla. Tämä syö siltäkin sektorilta työvoimaa.
Ja mitä tulee siihen että 2 isoa ryhmää hallitsee markkinoita niinhän se on, kun ei pienyrittäjillä ole mahdollisuuksia astua markkinoille. Suomihan pärjää myymällä puuta( sitähän riittää yllinkyllin..) ja tietotekniikan alalla, mutta siinä vaiheessa ku ne myydään ulkomaille(mitä jo melkein tapahtunutkin) mitä sitten tehdään?
Suomihan pärjää myymällä puuta
tällaisten, suorastaan hellyttävien "jalat tukevasti ilmassa" -kommenttien takia toivon että tuo lakiesitys menee läpi.
Suomihan pärjää myymällä puuta
tällaisten, suorastaan hellyttävien "jalat tukevasti ilmassa" -kommenttien takia toivon että tuo lakiesitys menee läpi.
koko euroopan pahaan lamaan, vain isot ja röyhkeät auktoriteettisimmät maat pärjäävät muut viksiee ja maksaa isojen maiden ylläpidon, kunstantaa rikkaiden kaksinkertaistuneet huvitukset ja ottaa keskiluokkaiselta kansalta ja sitä köyhemmältä kaiken pois, pistävät silleesti puun ja kuoren väliin ilman mitään ihmisarvoa, miksi se on niin kivaa sun mielestä?
Ainakin itse olen lakiehdotuksen kannalla.