Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä ketoosi tuntuu?

Vierailija
13.09.2011 |

Siis vaikkapa jonkun vähähh-dieetin myötä tai paaston.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho jotenkin rauhoittuu, nälkä ei enää vaivaa, eikä tarvi vaivata mieltä ruualla, energiaa silti riittää tavalliseen elämään ja kävin myös juoksulenkeillä yms. Lenkillä huomasi myös eron, ennen jaksoi parhaiten ihan alussa (kun oli niitä nopeita hiilareita käytettävissä), nyt aluksi tuntui, ettei jaksa yhtään, mutta sitten muutaman minuutin jälkeen tulikin voimia ihan hyvin.

Mä olin siis pari viikkoa ketoosissa (olisin jatkanut pidempäänkin, mutta synttärimätöt pilasi hyvän ketoosin), Nutrileteilla olin. Ainoastaan yhden kerran heikotti: olin nostamassa isoa pahvilaatikkoa hattuhyllylle, kun olikin pakko tipauttaa laatikko alas ja lysähtää istumaan, ettei ihan suorilta jaloilta olisi kaatunut.

Nyt oon taas ostanut paketit valmiiksi ja tarkoitus olisi huomenna taas aloittaa siirtyminen ihanan rauhoittavaan ketoosiin.

Vierailija
2/4 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olit ketoosissa? Mistä saa edullisimmat nutriletit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kello oli mennyt jo reippaasti yli ruoka-ajan, eikä ollut vielä nälkä (kun ennemmin olin ihan tuskissani odottanut, että tulee se syömisaika). Joskus noista on tarjouksia esim. Vapaa-valinnassa tai Tokmannilla tms. "halpisketjuissa", mutta itse ostan yleensä ihan vain Prismasta, kun ero ei ole kuin euron luokkaa yleensä.

kuin olit ketoosissa? Mistä saa edullisimmat nutriletit?

Vierailija
4/4 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö töissä samalla