Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako joku sanoa, olen vielä hoitovapaalla, mulla on osa-aikainen työsuhde

Vierailija
13.09.2011 |

eräässä yrityksessä. Jos saisin mukavan lauantaityön toisesta firmasta, voinko solmia sinne työsuhteen ja jättää toisen työni ikäänkuin varalle ja katsoa rauhassa kuinka uudessa paikassa lähtee rullaamaan. Lapset siis olisivat lauantait isän kanssa kotona. Hoitovapaata jäljellä vielä vajaa vuosi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kilpailukielto ts. et saa olla saman alan toisen yrittäjän palveluksessa samaan aikaan tai esim. 6 kk työsuhteen loppumisen jälkeen?

Onko oltava sivutoimi lupa? Ainakin minun työssäni sivutoimen harjoittamiseen tarvitaan aina lupa. Sivutoimella tarkoitetaan ihan vain ns. keikkailukin tai esim. lääkäreillä oman vastaanoton pitäminen yksityispuolella

Vierailija
2/3 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäiseen työpaikkaan, onko sulla toinenkin työpaikka. Kyllä useammassa paikassa saa olla töissä. Vaikea kysymys, liitossa ne tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kilpailukielto ts. et saa olla saman alan toisen yrittäjän palveluksessa samaan aikaan tai esim. 6 kk työsuhteen loppumisen jälkeen? Onko oltava sivutoimi lupa? Ainakin minun työssäni sivutoimen harjoittamiseen tarvitaan aina lupa. Sivutoimella tarkoitetaan ihan vain ns. keikkailukin tai esim. lääkäreillä oman vastaanoton pitäminen yksityispuolella

sivutoimiluvasta en ole kuullutkaan. Ja itseasiassa tämä uusi paikka olisi eri alalla, tai sivuaisi kyllä alkuperäistä. En halua eritellä tässä tarkemmin. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän