Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuka muu ihailee (salaa)bb-janicaa?naama mulla

Vierailija
12.09.2011 |

o paljon nätimpi,mutta tuo kroppa,itsevarmuus,asenne..en ois etukäteen uskonu,mut myönnettävä et tykkään siitä naisesta!muita?:D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot, ruma sielu!

Vierailija
2/6 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veti sen esityksensä niin ammattimaisesti, että muut muijat tuntuivat pyhäkoulunopettajilta surkeine ketkutuksineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näytti suorassa lähetyksessä ihan kierosilmäiseltä juopolta. Punaiset silmät, toinen silmäkattoo päin *ittuu ja toinen ettii istumapaikkaa. Mitään järkevää ei myöskään saanut suustaan ulos.

Mutta kroppa on ihan hyvä

Vierailija
4/6 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis BB:n kyllä tiedän ja katsoinkin sen jakson kun menivät taloon, mutta kuka niistä oli Janica? Joku nätti nainenko? Musta siellä oli tosi monta nättiä naista, mutta ihan kamalia miehiä! Yleensä on aina ollut edes joku komea mies.

Vierailija
5/6 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nätti, mutta naama ja tukka ei niinkään..

Olen katsonut vain pari jaksoa ja sen perusteella olen kyllä saanut aika huonon kuvan! Tyrkkymäisen, huomionhakuisen ja pahantahtoisen (esim. että halusi tieten tahtoen pahoittaa sen toisen tytön mielen viettämällä yön tämän ihastuksen kanssa jne.).

Vierailija
6/6 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittäytyä rooliin, vaan pyyteli koko ajan anteeksi. Sitä paitsi Annika on puhunut paljon pahaa Janicasta.