Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskakohan av:lla rapsahtaa ekat sakot vihakirjoituksista?

Vierailija
12.09.2011 |

Kilpailijastaan halveksivasti kirjoittanut yrittäjä joutuu maksamaan isot korvaukset.

Tunnekuohun vallassa kirjoittelu Suomi24-palstalle kävi kalliiksi Varsinais-Suomessa vaikuttavalle yrittäjälle, joka kirjoitti halveksivasti ja perättömästi kilpailijastaan keskustelupalstalle.

Kilpailija oli sitä mieltä, että hänet tunnistettiin tekstistä ja hänen bisneksensä kärsivät perättömistä väitteistä. Hän vaati 20000 euron korvauksia. Miehet olivat olleet aiemmin yhtiökumppaneita, mutta heidän tiensä olivat sittemmin eronneet.Tekstissä ei kilpailijaa mainittu nimeltä, mutta hänen asiakkaansa olivat tunnistaneet miehen.

Päijät-Hämeen käräjäoikeus tuomitsi yrittäjän maksamaan 4000 euron korvaukset kunnianloukkauksesta kritiikin kohteelle. Mies joutuu myös 360 euron sakot. Maksettavaa 45-vuotiaalle miehelle tuli kaikkiaan noin 6000 euroa.

Päijät-Hämeen käräjäoikeus antoi tuomion perjantaina.

Tänäänkin olen kuullut 50 kertaa mamupatjaa! Jos nostais kunnianloukkaussyytteen, mitenköhän kävisi?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on sananvapautta ja onneksi persut itse ovat poistamassa laista "kiihotus kansanryhmää vastaan"-pykälää. Sen jälkeen voi kritisoida heitä avoimemmin.

Vierailija
2/46 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin käräjoikeus tuomitsi uskonrauhan rikkomisesta helsinkiläisen kaupunginvaltuutetun Jussi Halla-ahon 30 päiväsakkoon, joista kertyy maksettavaa 330 euroa. Syyte kiihottamisesta kansanryhmää vastaan hylättiin. Käräjäoikeus antoi tuomionsa tänään kello 12.

Rangaistukseksi syyttäjä oli vaatinut tuntuvaa sakkorangaistusta tai jopa ehdollista vankeutta.

Syyte tuli blogikirjoituksesta , jonka Halla-aho julkaisi viime vuoden kesäkuussa. Uskonrauhan rikkomisena syyttäjä piti kirjoituksen kohtaa, jossa islam liitettiin pedofiliaan. Kiihottamista kansanryhmää vastaan oli syyttäjän mielestä kohta, jossa mainittiin, että muun muassa verovaroilla loisiminen olisi ehkä somalien geneettinen erityispiirre.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään pahempi sana kuin mikään muukaan täällä käytetty nimittelysana. Mielestäni se on vaan hauska ja kuvaa hyvin näitä ihmisiä, toisaalta muslimipatja olisi vielä paljon parempi, koska heillehän tuossa pääasiassa nauretaan. Antaa kaikkien kukkien kukkia ja kyllä vitsailu vaan piristää elämää.

Vierailija
4/46 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa mamupatjassa on?

Osa ihmisistä on niin mielenterveysongelmaisia ettei ne havaitse ilmiselviä asioita?

Vierailija
5/46 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa mamupatjassa on?

Osa ihmisistä on niin mielenterveysongelmaisia ettei ne havaitse ilmiselviä asioita?

johtuu siitä, että on erehtynyt pihkaantumaan suomalaiseen, ts parisuhde on suurin syy muuttaa maahamme.

Vierailija
6/46 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uskovaisia saa täällä pilkata miten paljon vaan,ja siinä kohden nää rasisti-huutelijat ovat aivan hiljjaa!

miksi?

uskontoa saa siis mielin määrin pilkata,muttei ihon väriä?

Vierailija
7/46 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta saatanan persuhuora olisi tosi hauska ja vitsikäs nimitys persuille, rupeanpa käyttämään sitä. Tai itse asiassa vitun persuhuora olisi vielä vitsikkäämpi kun siinä olisi vittu ja huora hih hih tajuutteko.

Vierailija
8/46 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uskovaisia saa täällä pilkata miten paljon vaan,ja siinä kohden nää rasisti-huutelijat ovat aivan hiljjaa!

miksi?

uskontoa saa siis mielin määrin pilkata,muttei ihon väriä?

Ei ketään saa pilkata. Tai ainakaan sivistynyt ihminen ei niin tee. Kuka sitten haluaa käyttäytyä sivistyneesti, on toinen juttu.

Vierailija
9/46 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa mamupatjassa on? Ei ole yhtään pahempi sana kuin mikään muukaan täällä käytetty nimittelysana. Mielestäni se on vaan hauska ja kuvaa hyvin näitä ihmisiä, toisaalta muslimipatja olisi vielä paljon parempi, koska heillehän tuossa pääasiassa nauretaan. Antaa kaikkien kukkien kukkia ja kyllä vitsailu vaan piristää elämää.

naisen nimittäminen jonkun patjaksi on mun mielestäni kaikkea muuta kuin hauskaa. Ootko sä itse suomipatja?

Vierailija
10/46 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavilla tavoilla kun persut nimittelvät muita, siitä seuraisi hirveä marttyyri-itku.

Vierailija
11/46 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilkkaajista on kirkosta eronneita ev.lutteja, jotka ymmärtävät asiaa.

Mamupatjahuutelijat on yleensä maalaisia, jotka ovat kerran Torremolinoksessa tavanneet yhden vaivaisen neekerin ja metrossa kerran yhden muslimimiehen, eivätkä tajua mistään mitään.

Vierailija
12/46 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön toteutus on joskus vaikeaa kun tulee helvettiin tuomitsemisia jne.

Vierailija
13/46 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietysti humalaisen nyrkin maalitaulu. Suomalaiset miehet ovat euroopan väkivaltaisimpia ja tunnetusti ihan deekiksellä.

Vierailija
14/46 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilkkaajista on kirkosta eronneita ev.lutteja, jotka ymmärtävät asiaa.

Mamupatjahuutelijat on yleensä maalaisia, jotka ovat kerran Torremolinoksessa tavanneet yhden vaivaisen neekerin ja metrossa kerran yhden muslimimiehen, eivätkä tajua mistään mitään.

Vierailija
15/46 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa mamupatjassa on? Ei ole yhtään pahempi sana kuin mikään muukaan täällä käytetty nimittelysana. Mielestäni se on vaan hauska ja kuvaa hyvin näitä ihmisiä, toisaalta muslimipatja olisi vielä paljon parempi, koska heillehän tuossa pääasiassa nauretaan. Antaa kaikkien kukkien kukkia ja kyllä vitsailu vaan piristää elämää.

naisen nimittäminen jonkun patjaksi on mun mielestäni kaikkea muuta kuin hauskaa. Ootko sä itse suomipatja?

En asu Suomessa, joten en taida olla. Patjojahan noista suurin osa on, lihavat rumat itsetunnottomat naiset tuo jonkn lukutaidottoman ihmisen toiselta puolelta palloa ja vähän fiksummille jopa maksetaan siitä ihan rahaakin. Tuttuni Suomessa on tuonut 2 afrikkalaista Suomeen eli mennyt naimisiin ja saanut ihan rahaa palkaksi siitä. Heti kun paperit on kunnossa niin ero vireille ja uutta asiakasta etsimään ja heitä riittää kun tuntee piirit. Sai muuten ekasta yli 20 000 euroa.Minua voitte nimittää vaikka eurooppapatjaksi, ei tunnu yhtään huonolta, sillä olen mielelläni mieheni patja :)

Vierailija
16/46 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastakohta on persumirja. Molemmat ovat loukkaavia, vertaa esim. sanan "neekeri" merkitystä nykyään. Moni voi sanoa, että neekeri on neutraali sana, koska henkilö itse sattuu olemaan sitä mieltä, mutta emme me hallitse sanoja ja niiden merkityksiä muiden ihmisten puolesta.

Vierailija
17/46 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on sananvapautta ja onneksi persut itse ovat poistamassa laista "kiihotus kansanryhmää vastaan"-pykälää. Sen jälkeen voi kritisoida heitä avoimemmin.

Vierailija
18/46 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavilla tavoilla kun persut nimittelvät muita, siitä seuraisi hirveä marttyyri-itku.

Mistä te taas olette keksineet, että perussuomalaisten äänestäjät nimittelevät? Minä äänestin kokoomusta ja todellakin käytän mamupatja nimeä enkä myöskään pidä Suomen EU-politiikasta. Onko teidän oikeasti noin vaikea tajuta, että me ollaan erilaisia ihmisiä ja arvostetaan eri asioita? Sanoisin, että 5 %:a teidän persuhuutelujen kohteista on oikeasti äänestänyt sitä puoluetta, hyvä jos edes niin moni. 100 %.a esim lestadiolaisten pilkkaajista on muslimipatjoja, se on aika selvä, samoin näistä persuhuutelijoista ainakin 90 %:a on viherkommunisteja ja/tai mamupatjoja.

Vierailija
19/46 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te taas olette keksineet, että perussuomalaisten äänestäjät nimittelevät? Minä äänestin kokoomusta ja todellakin käytän mamupatja nimeä enkä myöskään pidä Suomen EU-politiikasta. Onko teidän oikeasti noin vaikea tajuta, että me ollaan erilaisia ihmisiä ja arvostetaan eri asioita? Sanoisin, että 5 %:a teidän persuhuutelujen kohteista on oikeasti äänestänyt sitä puoluetta, hyvä jos edes niin moni. 100 %.a esim lestadiolaisten pilkkaajista on muslimipatjoja, se on aika selvä, samoin näistä persuhuutelijoista ainakin 90 %:a on viherkommunisteja ja/tai mamupatjoja.

Vierailija
20/46 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsotaan onko mamupatjoittelu soveliasta? Tätä mä nimittäin odotin, ja sen sain. Nyt tehdään ennakkotapausta ja sinut on ilmoitettu poliisille. Pusu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan