Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeutumistyylisi muuttui kun täytit 30 vuotta?

Vierailija
12.09.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten on varaa ostaa enemmän ja parempia vaatteita ja kenkiä. Käytän myös enemmän korkokenkiä kuin nuorena. Ja käsilaukkuja.

Vierailija
2/8 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin ostaa ehkä vähän kalliimpia vaatteita ja kenkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta johonkin noihin aikoihin mullakin alkoi olla enemmän rahaa käytettäväksi vaatteisiin ja meikkeihin. Siinä vaiheessa ne halposkertakäyttörytkyt alkoivat sitten muuttua pitkäikäisiksi ja sen takia klassisemmiksi laatuvaatteiksi. jokaisen pikatrendinperässä ei tietysti kannata laatuvaatteilla juosta, kun niiden elinikä on paljon trendiä pitempi.

Vierailija
4/8 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat vaatteet alkoivat kiristää, mutta käytin niitä silti.

Sitten tulin raskaaksi ja ostin äitiysvaatteita. Niissä ei ollut kovin suurta valikoimaa, joten ostin mitä löysin, ihonmyötäisenä. Miesten päät kääntyivät ja joillakin meni oikein spasmat sekaisin, huomasin kasvavan vatsani kanssa.

Raskauden jälkeen minulla oli pystyt ja isot rinnat ja edelleen viisi kiloa enemmän painoa kuin alle 30-vuotiaana. Ei hätää. Imetin tyytyväisenä. Käytin joskus vähän, mutta ei liian tyrkkyjä kaula-aukkoja.

Löysin omat värini ja oman tyylini. Olen nyt naisellisemman näköinen kuin alle 30 vuotiaana. Olen varakkaampi ja vaatemakunikin on muuttunut kalliimpaan. Ostan vain mieleistäni ja hinta-laatusuhteeltaan hyvää nyt jo varmalla tyylitajullani. Virheostoksia ei juurikaan tule. Meikkaan monipuolisemmin myös.

Vierailija
5/8 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos tapahtui 31-vuotiaana, kun aloitin esimiestehtävässä. Piti alkaa varautua joka päivä siihen, että saattaa olla edessä asiakastilanne tai muu siistiä pukeutumista vaativa juttu. T-paita ja farkut ei enää oikein käynyt toimistopäivinäkään.

Vierailija
6/8 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se pitkin ikää ja pitkin sesonkeja muuttuu, mutta ei se yhdessä yössä muuttunut, kun 30 täytin.

Vierailija
7/8 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mietin, pitäisikö nelikymppisen muuttaa pukeutumista, mutta samalla selkeällä linjalla (Filippa K, Zara, In Wear yms.) mennään edelleen.

Vierailija
8/8 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siirryin takaisin tennareihin ja pillifarkkuihin. Tajusin, että minusta ei tule koskaan järkevää ja tyylikästä, vaan olen aina jossain määrin se 16-vuotias punkkari. Irokeesia en takaisin hommannut ja niititkin jäi sinne 80-luvulle, mutta farkuista ja tennareista en luovu enää ikinä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi