Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauva tuli, seksi katosi

Vierailija
12.09.2011 |

Vauva on nyt 4kk ja arki lähtenyt mukavasti sujumaan. Vaikea kuvitella elämää enää ilman lasta ja entinen elämä tuntuu kovin kaukaiselta. Ihan hulluna olemme pikkutyttöömme molemmat mieheni kanssa. Onnellisia siis ollaan mutta seksiä ei olla harrastettu kuin ehkä 4 kertaa synnytyksen jälkeen. Minulla ei vaan tee mieli. Haluaisin että tekisi mieli ja harmittaa kun miehen halut ovat selkeästi päällä. Hellyys ja läheisyys tuntuvat kyllä hyvältä mutta kiihottua en osaa. Johtuuko tämä imettämisestä ja sen mukana tuomasta hormonimuutoksesta? Alapää on palautunu kyllä ja tunnekin on ihan hyvä sitten kun yhdyntään päästään mutta kun ei huvita. Syttyminen kestää todella kauan ja silloin onkin jo vauvan päiväunet loppuneet ja tilaisuus ohi.

Outoa minulle jolla oli ennen valtavat halut ja ihaninta oli mennä nukkumaan joka ilta seksin jälkeen. Milloinkohan muuttuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmilla. Niin kävi mullakin, 1krt/vko menolla mentiin koko imetysaika välillä muutamankin viikon tauko, tuntu että ihan ressiä välillä puski et koskas on edes viimeks hommailtu... Mutta sitten kun imetys loppui tuntui kun lamppu olis syttynyt sisällä ja halut parani, nyt taas 3krt/vko. Ainoa hankaluus on, että vaikka minulla halut oli hormooneista kiinni, miehen halut oli ennallaan joten hänen täytyi mukautua harvempaan tahtiin. Niin sitten kun omat halut palasi, mies oli tottunut harvempaan tahtiin, eli nyt olen minä joka ehdottelee useimmin miehelle petihommia. Toivotaan että sullakin alkaa sit hormoonit hyrrään taas, pelkkä se että vauva alkaa syömään kiinteitä, tai yöimetykset loppuu voi vähän jo herätellä kroppaa.

Vierailija
2/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo taitaa olla aika normaalia. Varmasti hormoneilla on osuutta asiaan. Ja sitten, jos on univelkaa, sekin vielä vaikuttaa asiaan.. Minulle alkoi seksi maistua kunnolla, kun lapsi oli vähän yli vuoden ikäinen. Tässäkin asiassa ihmiset on niin erillaisia, toisilla seksi alkaa luistaa jo muutama viikko synnytyksen jälkeen, toisilla taas menee jopa vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautuneet useankaan vuoden jälkeen. En osaa sanoa syytä, muuta kuin ehkä että kestän todella huonosti väsymystä ja kiirettä. Tai sitten hormonit ovat ongelma. Imetyksen aikana ei tee mieli. Hormonaalinen ehkäisy vie halut, mutta pakko käyttää kun on endomerioosi. Ei paljon naurata. Miehestä en löydä vikaa. Lähtee varmaan kävelemään ennen pitkää.

Vierailija
4/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä väsymys ja valvominenkaan taida asiaa parantaa...

Ihan hymyilyttää, kun joku sanoo, että "vain" kerran viikossa huvittaa vauva-aikana. Itsellä se on ollut kerran 1-2 kk:ssa. Mutta aikansa kutakin. Elämää on vauvavuoden jälkeenkin ja sitten taas panostetaan parisuhteeseen enemmän.

Vierailija
5/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä väsymys ja valvominenkaan taida asiaa parantaa...

Ihan hymyilyttää, kun joku sanoo, että "vain" kerran viikossa huvittaa vauva-aikana. Itsellä se on ollut kerran 1-2 kk:ssa. Mutta aikansa kutakin. Elämää on vauvavuoden jälkeenkin ja sitten taas panostetaan parisuhteeseen enemmän.

että jää vaan siihen vauva-aikaan. Ettei käy niin, että huomaat, että nyt voisi panostaa parisuhteeseen ja lähtevätkin jo ripille. lukioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi