Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisunaiset 12.9.

12.09.2011 |

Uusi otsikko...

Ja mulla ois nyt tavoitteena uusi alku tälle projektille.

Tiittarin ja muidenkin onnistujien viestejä olen lueskellut. Ja keväällä ostettu hame ikävästi puristi tänään, kun sen päälleni laitoin.

Eli nyt tuumasta toimeen. Herkuitta en usko pystyväni pitkiä aikoja olemaan, ja liikkumaan en kunnolla pääse. Joka tapauksessa päätin, että loppupuolen tästä syyskuusta olen herkuitta. Kylässä saan ottaa vähän jotain ihan kohteliaisuudeksi. Ja muuten nuo Tiittarin suosittelemat eli annoskokojen pienentäminen, ei santsausta - ja sitä vettä reilusti, ainakin kotona. Ja vihreää teetä näin ilmojen viiletessä.

Torstaina ilmoitan tämän viikon painon. Lupaan sen näin julkisesti, niin en voi lintsata.

Pihlis

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut teille kaikille edellisestä viikosta painoa pudottaneille. Toivottavasti tahti jatkuu samana. Siitä sais kannustusta tällainen nautiskeleva laiskiainenkin. (Tosin muuten en ole kyllä laiskotellut.)

Vierailija
2/11 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 44) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt, pituus

Allakka-

94.8 kg, 76.1 kg, ( 62 kg), 79.4 kg, 0.0 kg, -15.4 kg, 3.3 kg, 11 vkoa, ( marraskuu ) , BMI: 28.8 , 1.66 m

Körömölli

95 kg, 90.0 kg, ( 68 kg), 91.2 kg, -1.7 kg, -3.8 kg, 1.2 kg, 5 vkoa, ( lokakuu ) , BMI: 33.5 , 1.65 m

Minlee

84.6 kg, 89.0 kg, ( 75 kg), 91.2 kg, 0.0 kg, 6.6 kg, 2.2 kg, 11 vkoa, ( marraskuu ) , BMI: 28.8 , 1.78 m

Sarapäkki

79.1 kg, 64.2 kg, ( 57 kg), 68.7 kg, 0.0 kg, -10.4 kg, 4.5 kg, 12 vkoa, ( marraskuu ) , BMI: 23.2 , 1.72 m

Leidi

95 kg, 87.0 kg, ( 75 kg), 89.2 kg, 0.0 kg, -5.8 kg, 2.2 kg, 10 vkoa, ( marraskuu ) , BMI: 29.8 , 1.73 m

Horsmankukka

75.7 kg, 72.2 kg, ( 57 kg), 74.8 kg, 0.3 kg, -0.9 kg, 2.6 kg, 13 vkoa, ( marraskuu ) , BMI: 28.5 , 1.62 m

Pihlajanmarja088

81 kg, 68.2 kg, ( 66 kg), 72 kg, 0.0 kg, -9 kg, 3.8 kg, 11 vkoa, ( marraskuu ) , BMI: 24.9 , 1.70 m

05/2010

79.4 kg, 75.4 kg, ( 65 kg), 79.0 kg, 0.0 kg, -0.4 kg, 3.6 kg, 11 vkoa, ( marraskuu ) , BMI: 29.0 , 1.65 m

Tiittari

75 kg, 60.0 kg, ( 60 kg), 61.0 kg, -0.3 kg, -14 kg, 1 kg, 5 vkoa, ( lokakuu ) , BMI: 22.1 , 1.66 m

Fivesome

87.2 kg, 72.3 kg, ( 60 kg), 76.6 kg, -1.2 kg, -10.6 kg, 4.3 kg, 9 vkoa, ( marraskuu ) , BMI: 28.1 , 1.65 m

Suurin pudotus viime kerrasta:

Körömölli: - 1.7 kg

Ajallisesti lähinnä vko 44 (su 6.11) välitavoitetta

1. sija =>… 5 …vkoa:.. Körömölli

2. sija =>… 5 …vkoa:.. Tiittari

3. sija =>… 9 …vkoa:.. Fivesome

4. sija =>… 10 …vkoa:.. Leidi

5. sija =>… 11 …vkoa:.. Allakka-

6. sija =>… 11 …vkoa:.. Minlee

7. sija =>… 11 …vkoa:.. Pihlajanmarja088

8. sija =>… 11 …vkoa:.. 05/2010

9. sija =>… 12 …vkoa:.. sarapäkki

10. sija =>… 13 …vkoa:.. Horsmankukka

Laihduttajia: 10

Painon muutos : -2.9 kg

Matkaa välitavoitteeseen: 28.7 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikille tsemppiä uuteen viikkoon ja Pihlikselle etenkin, nyt kun päättäväisesti olet syyskuun loppua kohti tähtäämässä! Toivottavasti makeanhimo väistyy pian, pitää vaan olla ne ekat päivät tosi tiukkana niin äkkiä se elimistö tottuu siihen "sokerittomuuteen" - niinhän se tottuu siihen makeansyöntiinkin, kuten kai aika moni meistä tietää..

Minä aloitin taas punnita itseni päivittäin, otan sen aamupainon (i-kirjaimen kanssa..) niin pysyn kärryillä missä mennään - nyt on niin hektiset pari viikkoa, että oikeasti en varmaan ehdi lainkaan miettiä syömisiäni etukäteen. Toki sitten ruokailutilanteessa yritän pitää valintoja järkevinä, toivottavasti onnistuu. No niin, tämän aamun paino oli sitten vähän plussalla eiliseen verrattuna, mutta lälläslää, enpä kerrokaan enempää ennenkuin taas sitten sunnuntaina, mitähän vaaka sitten sanoo! Sitä odotellen,

tsemppipotku pyllylle jokaiselle syyskuun sisuttarelle,

Tiittari

Vierailija
4/11 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ei tämä munkaan laihdutus tällä hetkellä kovin hitaasti etene, vaikka siitä muutama päivä sitte sanoin. Viikon tulos kun on - 1,7 kg :). Tämän aamun paino oli 72,8. Millon lie viimeksi oon painanu alle 73... Vuosia siitä on. Tytön syntymän jälkeen neljä vuotta sitte paino saattoi hetken olla nuissa lukemissa, mutta siitä se sitte lähti nousemaan. Mut joo, kokonaispudotus vuoden 2010 alusta on kohta kymmenen kiloa :). Mutta mutta, vaikuttaa siltä, että flunssa iskee taas, ja jos ei pysty liikkumaan, niin paino tulee varmaan taas nousemaan.

Mutta nyt oon vielä kunnossa (välillä vaan yskittää) niin häivyn sinne navettaan jumppaamaan :)

Vierailija
5/11 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mä en meinaa päästä taas kärryn kyytiin millään! Vaikka siis oon nyt elänyt terveellisemmin, ja jumpannutkin sääännöllisesti (pikkuisen joka päivä), niin perjantain punnituksen muistin vasta maanantaina, ja NYT vasta muistin, että sehän piti tulla kirjaamaan tänne!

No, maanantaina lukema oli 88,8 kasikasikasi=), mutta koska se ei ole virallinen, odotan nyt perjantaihin, ja annan sitten sen varsinaisen numeron.

Ankeelta tuntuuu näitä samoja kiloja pudotella kuukaudesta toiseen, mutta minkäs teet! Oma moka.

Mutta siis, perjantaihin!

Vierailija
6/11 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en kyllä nyt alkuviikosta pystynyt vielä kovin hyvin päätöksiäni noiden herkkujen ym. suhteen pitämään. Mutta painon lupasin tänään ilmoittaa, ja se oli sentään himpun vähemmän kuin vaikka maanantaina. Siis 73,3 kg. Ja plussaa yli kilo edelliseen. Tavoitteeseen en varmasti pääse lokakuun loppuun, kun nyt vasta aloitan, ja lukematkin pahemmat. Voiskohan tota tavoitetta enää muuttaa? Itselleni asetan joka tapauksessa todelliseksi tavoitteeksi tonne viikolla 44 (muistinkohan oikein) 69,5 kg. Siinäkin riittä haastetta.

Mutta nyt uusin mielin uuteen päivään.

Ja onnittelut ainakin horsmankukalle hienosta pudotuksesta! (Samaa voisin yhdelle viikolle toivoa itsellenikin.) Ja Leidille erityistsempit!!!

7/11 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sujuu taasen hyvin..pitkään se potkikin vastaan, mut nyt oon taas luottavaisin mielin :D!

Pihlikselle ja Leidille tsemppiä uuteen alkuun, mä niin tiedän tuon tunteen, kun vakaasti päättää, että nyt sujuu, mut sit ei sujukaan, mut sisulla etiäpäin vaan niin kyllä se joku kaunis kerta sit rupee taas sujumaankin..uskokaa pois :)!

Ja Tiittari se senkun porskuttaa vaan eteenpäin upeesti..jatkahan samaan malliin :)!!

Horsmankukka:Vautsi vau mikä viikko pudotus ja pudotussaalis myöskin tälle vuodelle..aivan mahtavaa..onnea :)!!

Nyt on taas riennettävä..työt kutsuu :)!

köris

Vierailija
8/11 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonniin, täällä taas!

onpa Horsmiksella tosiaan ollut hyvä pudotus, onnea! Ja Körikselläkin hyvä draivi päällä, hienoa! Leidille ja Pihlikselle vielä jatkotsemppaukset täältä! Mikäs Minleen tilanne on, joko olet itse aloittanut urakkaa uudelleen? Ja muut, mitäs kuuluu kukkuluuruu?

Mulla se joka-aamuinen punnitus nyt sitten teki melkoista siksakkia tälle viikolle - sitä saa mitä tilaa! :D No mutta jotain eroa sentään viime sunnuntaihin, eli tavoitekilo on jo saavutettu (enää ne desimaalit karistettavana..) näin positiivisesti ajateltuna. Tänään siis lukemana 60,9kg, ja sehän on jo hyvin!

Flunssaa meinaa pukata, ja just nyt ei millään ehtisi sairastamaan. Jospa tuo karkoittuisi teen ja valkosipulin epämääräisillä yhdistelmillä..

Tsemppausta täältä itse kullekin!

Tiittari.

9/11 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli mulla punnituspäivä ja vaaka näytti 89,7kg eli vallan mainio tiputus taasen ;).. tosin eilisten lankomiehen 30v-pippaloiden jäljiltä lukemat taas aivan jotain muuta..mut niitä nyt tiputellaan sit taas varmaan ens viikko!!Onneks bileet on nyt muutamaks viikoks taaas biletetty ja voi keskittyy ihan 100% laihdutteluun, kun ei oo noita "pakollisia" hidasteita matkassa :)!

Vierailija
10/11 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala, nyt vasta ehdin koneelle laittamaan perjantain tuloksen. Viralliseen lukuun nähden tulos oli tasan nolla, eli 89.2kg.

Ehti se käydä alemmissa numeroissa, mutta perjantaihin mennessä kipusi takasin tohon.Ja tänään en edes uskaltanut mennä kurkkimaan, kun viikonloppuna syötiin ja nautittiin elämästä niin hyvin! Tänään taas tiukka linja päälle, ja ehkä jo seuraavaan pinoon tulisi parempia lukuja?!

Tempit kaikille!!

Vierailija
11/11 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinas tulla oikein kahteen kertaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän