Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi luuseri ihminen joka jää pienelle synnyinpaikkakunnlle

Vierailija
12.09.2011 |

asumaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkakunta tee luuseria vaan se mitä siellä tekee ja miksi jäi/ miksi ei lähde.

Vierailija
2/9 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisen täytyisi lähteä jonnekin? Onko se sitten hienompaa elämää kun voi sanoa asuvansa jossain isommalla paikkakunnalla? Voi sitten vähän häpeillen myöntää et hei, mä oon oikeasti maalta..

Itse asuin lapsuuteni ja nuoruuteni pienellä 20 tuhannen asukkaan paikkakunnalla. Opiskelin isossa kaupungissa ja niin vaan routa ajoi porsaan takaisin kotiin :) Täällä mulla on kaikki, hyvä työpaikka (jopa parempi palkka mitä saisin vastaavasta työstä muualla), edullinen omistusasunto, koko lähisuku, mies ja lapsi. Työmatka on 4km, lapsen hoitoonvienti kestää 5min. Vastaavilla asunnon hinnoilla saataisiin esim tampereelta kaksio, täällä mahdollisuus omakotitaloon. En todellakaan kaipaa kauas, se on jo nähty. En koe olevani epäonnistuja vaan päinvastoin. Mutta onhan näitä luokkakokouksessa nähtyjä jotka pitävät itseään parempina asuessaan jossain isossa kuapungissa, itse en jaksa moisista tyhjäpäistä perustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole automaattisesti mitään.

Asukoon vaikka synnyslaitoksella koko elämänsä, jos on itse tyytyväinen päiviinsä ja elää kunniallista elämää.

Vierailija
4/9 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku huomaa hänen olevan lähäri, kenellä on alapää ajelematta ja asuu synnyinpaikkakunnallaan.

Voiko halveksittavampaa olla.

Vierailija
5/9 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku huomaa hänen olevan lähäri, kenellä on alapää ajelematta ja asuu synnyinpaikkakunnallaan. Voiko halveksittavampaa olla.

..on olla "palsta-aktiivi" joka ei koskaan kyseenalaista omaa menettelyään vaan lyttää muiden elämiä erilaisten määritelmien perusteella. VOI olla totaalinen luuseri muuten vaikka ajelisi alapäänsä ja olisi muuttanut miehen perässä naapurikaupunkiin.

Vierailija
6/9 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku huomaa hänen olevan lähäri, kenellä on alapää ajelematta ja asuu synnyinpaikkakunnallaan.

Voiko halveksittavampaa olla.

Vierailija
7/9 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko ei pärjännyt Helsingissä, sai yhdestä työpaikkahaastattelusta pakit, minkä jälkeen juoksi äidin helmoihin. Jätti opinnot kesken, ollut työttömänä viime lamasta ja kököttää siellä korvessa.

Vierailija
8/9 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä jotka asuu jossain Jumalanselän takana ja se on minusta ollut hyvin mielenkiintoista. Hattua nostan tälläsille ihmisille jotka tahtoo elää hyvää elämää omalla tavallaan.

Olen kaupunkiin syntynyt ja alkanut vanhemmiten haaveilemaan elämästä maalla.

Se on sitten eri juttu jos joku elää aina ja vaan sossun ja Kelan rahoilla eikä tee mitään.

Vierailija
9/9 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti. Mutta kyllä mun mielestä jää paljon elämästä oppimatta, jos ei välillä muuta synnyinpaikkakunnaltaan pois - niin helsinkiläisillä kuin pikkupaikkakunnillakin asuvilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä