Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin lapsen, mutta sopiva mies puuttuu

Vierailija
12.09.2011 |

Olen tavannut mukavan miehen, mutta hänellä taitaa parisuhdekuviot olla ennestään vähän mutkaiset. Asuu kyllä yksin. Mies on sympaattinen ja fiksu, mut en taida jaksaa katsoa hänen vanhan suhteen lopun keskeneräisyyttä.

Olenko ihan hullu, jos rakastelemme ilman ehkäisyä ja toivon tulevani raskaaksi. Sitten kun tärppää, siirryn hänen elämästään pois. Tarkoitus on olla kertomatta miehelle itselleen raskaaksi tulosta. Minulla alkaa olla kiire, koska ikä alkaa painaa jo.

Myöhemmin ajattelin vain kertoa lapselle, että hänellä on isä, mutta hän ei ole mukana meidän elämässä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 biologista lasta ja monia ns. sovittuja yksinhuoltajuuksia eli siemennyksiä. Ei tauteja. Geenit on hyvät ja älykkyttää suvussa, professoreja, tohtoreita, dosentteja ja ulkonäkö on hyvä, tummat hiukset, ruskeat silmät ja harteikas ja luonnostaan lihaksikas kroppa.

Vierailija
2/12 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan tuntea lapseni isän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää rakastua, löytää rakkaus!

Lapselle voi tiettyyn ikään saakka selitellä, mutta olethan nähnyt niitä Kadonneen jäljillä -ohjelmia, joissa aikuiseksi kasvaneella lapsella on ihan sisältä tuleva repivä tarve löytää geeninsä, isänsä, äitinsä tms!

Vierailija
4/12 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 biologista lasta ja monia ns. sovittuja yksinhuoltajuuksia eli siemennyksiä. Ei tauteja. Geenit on hyvät ja älykkyttää suvussa, professoreja, tohtoreita, dosentteja ja ulkonäkö on hyvä, tummat hiukset, ruskeat silmät ja harteikas ja luonnostaan lihaksikas kroppa.

Noinhan se sun sukus meneekin....vai meneekö sittenkään:(

Vierailija
5/12 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä myös haluan lapsen, olen 25v, asun Nummelassa solujen minulle jos pidät siitä

0465555388

arian

Vierailija
6/12 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilumpaa.

Vierailija
7/12 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällä luonteella haluat äidiksi? Suosittelen, että kehität hiukan luonnettasi, kerrot mahdolliselle isälle toiveistasi, ja teette ratkaisut rehellisesti.

Vierailija
8/12 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lainata minun miesta.

akateeminen, komea, pitka, fiksu, menestyva, rikas.. haluaisi lapsen (34v) ja mina en..

Vierailija
9/12 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän se rakkaus takaa että isä pysyy lapsen elämässä? Ei mitenkään, siitäkin on lukuisia esimerkkejä.

Onhan tuo ap:n ajatus aika moraalitonta mutta kyllä minäkin saattaisin noin tehdä.

Vierailija
10/12 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua huolestuta luovuttaa siittiöitä monille naisille? Lapsethan voivat tulevaisuudessa tietämättään vaikka hankkia lapsia sisarpuolensa kanssa.

Vierailija
11/12 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenki kertoa lapsen isälle?sitten kun oot raskaana?vaikka tekisitkin sen salaa?sanot et ehkäsy petti ja tilanne on tämä.lapsella olisi kuitenki isä ja sulla olis apua lapsen kaa.ja jos ette rakasta toisianne niin sitä parempi olla erossa,ette turhaan riitele vaan voitte fiksusti sopia asioista

Vierailija
12/12 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme biologista ja monia "siemennyksiä"? kuinka teet käytännössä ton ei-biologisen siemennyksen?

kiinnostaa.. ;)