GGRRAU!!! Mun oma palomieheni!
Aamulla meikkailin töihin lähtiessäni ja samalla katselin ylävartalo paljaana keittiössä touhuilevaa miestäni, joka oli lähdössä paimentamaan alaisiaan töihin (paloesimies)...
Yhä vain jaksan kuolata häntä ja hän minua (oma varteni timmi ja muodokas)...Oli pakko ottaa hänet hetkeksi suuhuni ja jatkaa loppuun asti...
Miu, toivottavasti kaikki siskot olette yhtä onnekkaita
Kommentit (14)
Omalla brankkarillani on vielä todella iso varustus, sen lisäksi että on lihaksikas ja timmi kropaltaan. Ja vielä komeakin. Gurnau!
Täällä menee ainakin yks halukas nainen ihan hukkaan sinkkuna. Mullekin oma kiihkeä palomies, kiitos! Tai muuten vaan mies, kiitos!
vähän ylipainoinen ja muutoinkin päässyt rupsahtamaan (mutta niin olen minäkin!). Varustusta on suotu keskiverrosti, mutta onneksi osaa käyttää sitä ;)
Juuh, enpä tuota miestä vaihtaisi kehenkään =)
Ja lisäksi pullean lompakon, jolla resurssit saa turvattua heikompien aikojen yli.
Olen aika onnekas tyttö :)
Mäkin haluaisin olla jonkun hyvätuloisen, mieluiten tosi äveriään, daamin ikioma "brankkari"! Kävis päivät pitkät punttisalilla pienellä palkalla. Ja olis mukavasti naisen ylläpidettävänä.... Mua kiihottais niin olla jonkun alfanaaraan käskytettävänä tai vaikka mitä. Mut jää varmaan haaveeks!!
neurokirurgi astrofyysikko nobel voittaja miehelläni on metrin kikkeli ja se on puoli metriä paksu. palkkaa äijänretale tekee 400 000 euroa kuussa ja meni joskus aikoja sitten laittamaan ETF:ään 4 miljoonaa edellisen työpaikan bonuksia jotka sitten paisuivat kuten hänen pussinsa jossei niitä puristella ja tyhjennetä joka pävä 8 kertaa....no rahaa on nyt sit 500 000 000 euroa ja perse kipee. Nauttikaa muut siskot jos teilläkin hyvin menee!
sellainen orii, ettei puutteessa tarvii olla.
Tosi asia kuitenkin on että valta on seksikästä ja raha on merkki vallasta. (ellei satu olemaan onnekas lottovoittaja).
Ihannemieheni siis on varakas ja upeakroppainen seksipeto. Juuri sellainen minulla onkin :D
Täytynee pitää piilossa ettei kukaan vie.
Täytynee pitää piilossa ettei kukaan vie.
mut kun miehesi näkisi ja antaisin toiveen että voisi jopa saadakin, niin unohtuisit hyvin äkkiä..
Aloittajalle peukut, että tyytyväinen mieheensä, joka pitää itsensä kunnossa :) !! Mulla kans mies treenattu ja hyvässä lihassa, komee ja kyllä silmä lepää. Itsekin oon hyvässä kunnossa ja ollaan onnellisia, jaksetaan perhettä pyörittää ja hoitaa parisuhdetta. Ollaan tyytyväisiä elämäämme, joten voin vaan toivottaa kaikille muillekin ukkoonsa tyytyväisille naisille onnea ja iloita puolestanne, kerran täällä vain eletään :D
..fistaamaan. Ne kun vanhasta tottumuksesta laittaavat kätensä toisten taskuihin.. =D
on kesälomalla vielä joten heräsimme ihan muissa tunnelmissa. =)