Iski kauhea rakkauden kaipuu..!
Mikä olisikaan sen hienompaa kuin rakastaa ja olla rakastettu! Miten pääsen tästä tunteesta eroon? Olen mieheni kanssa yhdessä lasten vuoksi. Oman onneni vuoro olkoon sitten myöhemmin, kun vaan malttaisin odottaa... Muilla samoja fiiliksiä?
Kommentit (6)
Ja minulla on mies, joka minua rakastaa, jonka kanssa olisin onnellinen... En vaan voi olla hänen kanssaan.
just halailin vaimoani, tein ruokaa ja leipoin pullia, sämpylöitä ja pesin pyykkiä, nyt pitäisi vielä imuroida ja sitten mennä hieromaan vaimon jalkoja kun sillä on niin kipeät jalat, käveli eilen 2kilometriä kotiin. Jospa illalla sitten saisin lemmiskellä oikein kauan aikaa ja helliä vaimoani oikein kunnolla, tuntuu että tekoni ei riitä sitten millään vaan se ajattelee minusta et olen kranttu tai jotain kun en muka mitään tee kotona.
20 vuotta parisuhteessa,nykyään ihan vaan lasten,omaisuuden ja tavan vuoksi.Seksi jäännyt.Todella kaipaisi lämmintä parisuhdetta jossa voisi tuntea itsensä halutuksi ja rakastua.
vajaa vuosi sitten petetyksi ja jätetyksi. Vielä on sen verran tuoreet muistikuvat, että muistan, ettei ihmisten välillä ole oikeaa rakkautta. On vain riippuvuutta, jota erehdytään luulemaan rakkaudeksi.
just halailin vaimoani, tein ruokaa ja leipoin pullia, sämpylöitä ja pesin pyykkiä, nyt pitäisi vielä imuroida ja sitten mennä hieromaan vaimon jalkoja kun sillä on niin kipeät jalat, käveli eilen 2kilometriä kotiin. Jospa illalla sitten saisin lemmiskellä oikein kauan aikaa ja helliä vaimoani oikein kunnolla, tuntuu että tekoni ei riitä sitten millään vaan se ajattelee minusta et olen kranttu tai jotain kun en muka mitään tee kotona.
Ensin mua nauratti tää teksti, mutta sitten loppua kohti ei enää naurattanutkaan. Voi kun mies tekisi jotain noista edes. Ja antas ees munaa, mutta ei. Taitaa olla vaan siipeilijä toi mun ukko.
Ja minulla on mies, joka minua rakastaa, jonka kanssa olisin onnellinen... En vaan voi olla hänen kanssaan.