Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-Tanja 23 v. ja hyllyvä perä

Vierailija
10.09.2011 |

Jossain mainoksessa tänään oli kun juoksi alushoususillaan edes takaisin talossa. Olipa näky.

Nuori ihminen ja aika tuhdissa kunnossa on perse ja ja reidet hyllyvää.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oi miksi nuoret ihmiset päästää itsensä repsahtamaan? : (

Vierailija
2/27 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä, että vetävät viinaa ja hiilarimättöä varmaan päivittäin. Miltäköhän tuntuu elää tuollaisen rasvan alla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuhoisuissaan. Itse olen 65 v, olen livavahko mutta ei mulla noin läskit hylly.

Vierailija
4/27 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/27 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitseekos kaikkien olla missimitoissa?? taja hyvin sujut itsensä kanssa ja nätti tyttö muuten!

Mutta mä ihmettelen suuresti että miten noin nuori nainen voi olla tossa kunnossa jo nyt? synnytyksellä sitä on turha selitellä. Hirveessä kunnossa nuori ihminen, sääliksi käy.

Vierailija
6/27 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nykymaailmassa ei ole enää samanlaisia haasteita kuin menneillä sukupolvilla. Nykyään täytyy liikuntaa ihan harrastaa jotta sitä saisi. Edellinen sukupolvi ei myöskään ole opettanut lapsille minkäänlaista kotiruoan taitoa, sillä ovat nauttineet itse siitä miten maailma on mennyt helpommaksi ja helpommaksi. Lapsille on ostettu Saarioisen einekset jääkaappiin, kun ne on niin kivan helppo lämmittää kun lapsi tulee koulusta tyhjään kotiin vanhempien luodessa nousujohteista uraa.

Ihan turha jaella kommentteja aiheesta nuori ihminen tuhdissa kunnossa. Minun sukupolveni tulee kuolemaan sydänsairauksiin ja muihin ylipainon tuottamiin ongelmiin.

T: laihduttanut, vm. -87

Vierailija
7/27 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitseekos kaikkien olla missimitoissa?? taja hyvin sujut itsensä kanssa ja nätti tyttö muuten!

Vierailija
8/27 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten joku päästää itsensä moiseen kuntoon. Ei mitään itsekuria. Muutenki ihan järkky sönkkö koko akka. Naamakin ku petolinnun peräpää.

Miten edes voi tulla sellaset "lisäkahvat" reisiin? Jotain aivan uskomatonta. En ole nähnyt sellaisia edes vanhoilla naisilla!

Vierailija
9/27 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on ruma vartalo, roikkuva maha jne.. mutta muodoltaan olisi tosi kaunis jos vaan hieman kiinteytys ja muutaman kilon pudottais, en siis tarkoita että pitäis johonkin missin mittoihin vaikka varmaan siihenkin oisi muodon puolesta mahdollista. Vielä kun on noin nuori olisi mahdollista tehdä tuolle kropalle jotain. En edes usko että siihen menisi montaa kuukautta kun olis jo nätissä mitoissa, mutta tietysti jos viihtyy tuossa kropassa.

Vierailija
10/27 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia läskejähän ne on melkein kaikki akat siellä.

Vierailija
11/27 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on ruma vartalo, roikkuva maha jne.. mutta muodoltaan olisi tosi kaunis jos vaan hieman kiinteytys ja muutaman kilon pudottais, en siis tarkoita että pitäis johonkin missin mittoihin vaikka varmaan siihenkin oisi muodon puolesta mahdollista. Vielä kun on noin nuori olisi mahdollista tehdä tuolle kropalle jotain. En edes usko että siihen menisi montaa kuukautta kun olis jo nätissä mitoissa, mutta tietysti jos viihtyy tuossa kropassa.

ei todellakaan riitä muutama kuukausi vaikka saisi kilot pudotettua tosi nopeasti. Tuo selluliitti ei nimittäin lähde. Siihen ainoa ja tasan ainoa keino olisi ryhtyä kehonrakentajaksi, niin että jäljellä on enää ihan minimaalisesti rasvaa lihaksen lisäksi. Ja siinä jäljelläolevassakin rasvassa viimeisenä on juuri se selluliitti.

Olen itse muuten tosi hyvässä kunnossa ja nätti kroppa mutta vain jalat peitettynä :( Juoksen 70 km/viikossa ja jumppaan 6 päivänä viikossa mutta on selluliittia. Entisillä elämätavoilla on varmasti ollut vaikutusta aika ajoin ja samoin perintotekijät vaikuttavat selluliittiin. Mulla ei ole koskaan ollut ylipainoa 5 kg enempää mutta todennäköisesti olen jossain vaiheissa sortunut liikaa eineksiin ja muihin myrkyllisiin ruokiin.

Heti kun lapset kasvavat isommiksi alan käymään myös salilla. Matkaa lähimmälle on sen verran etten nyt pääse kun mies ei juuri koskaan ole kotona.

Vierailija
12/27 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin ihmettelin, että mitkä ihmeen laaskokset sen reisissä oli!

Itse olen ihan hukassa ,kun kesällä tuli kolme lisäkiloa, joita en tunnu saavan pois. En kuitenkaan ihan tuossa kunnossa ole, ja ikää tuplat Tanjaan. Miltähän se näyttää viiskymppisenä?

Ja koko ajan se syö tuollakin jotain. Sitäpaitsi sen silmät katsoo kieroon ja ovat liian kaukana toisistaan. Ja on tyhmä, sanoo BB:lle vastaan, piilottelee juomia, että saisi aamulla ryypätä krapulaansa!! Ja on äiti. :(

Vierailija
13/27 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luojalle kiitos, että mun geeneillä en tuollaista tule saamaan

Vierailija
14/27 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän nykyään nuoret naiset ovat monasti läskejä.

Itse 43 vuotta ja 50 kiloa, ei roiku paikat joten repikää siitä vaan, keski-ikäisten haukkujat..

Vierailija
15/27 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minust 90 % nuorista ovat just sen kuntoisia- ja näköisiä. eihän nuorilla ole enää itsekriitikkiä ollenkaan.

Vierailija
16/27 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin paljon vanhemmaksi.Minulla on jopa 3 lasta enkä ole lähellekään tuossa kunnossa! Pidän kyllä itsestäni huolta.

Vierailija
17/27 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lukisin itsestäni tämän kaltaisen ketjun, itkisin silmät päästäni ja painuisin samantien kymmenen vuoden tauon jälkeen vessaan ja sormet kurkkuun.

Ymmärrän ja hyväksyn yleiset kommentit "hänellä on ylipainoa ja oman terveyden takia kannattaisi laihduttaa", mutta tällaiset yksityiskohtiin menevät suoranaiset loukkaukset ovat ala-arvoisia ja kertovat enemmän sanojastaan kuin he itse ymmärtävätkään.

Vierailija
18/27 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lukisin itsestäni tämän kaltaisen ketjun, itkisin silmät päästäni ja painuisin samantien kymmenen vuoden tauon jälkeen vessaan ja sormet kurkkuun.

Ymmärrän ja hyväksyn yleiset kommentit "hänellä on ylipainoa ja oman terveyden takia kannattaisi laihduttaa", mutta tällaiset yksityiskohtiin menevät suoranaiset loukkaukset ovat ala-arvoisia ja kertovat enemmän sanojastaan kuin he itse ymmärtävätkään.

Vierailija
19/27 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu kestämään myös negatiivistä kritiikkiä.

Vierailija
20/27 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pahansuopaa arvostelua, törkeää kiusaamista. Kritiikki on aivan eri asia. Mutta tuollaisten törkeyksien kirjoittajilta ei voi noinkaan pientä yleissivistyksen hallintaa odottaa. Ja oletko aivan tosissasi sitä mieltä, että julkisuuden henkilöt ovat vapaata riistaa ja joutuvat ottamaan vastaan kaikenlaiset törkeydet? Aika yksinkertainen olet, jos käytöksesi perustelet tuolla. Tämä on kumottu jopa oikeusasteissa asti.

joutuu kestämään myös negatiivistä kritiikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan