Lue keskustelun säännöt.
Jos nainen ei halua, mies on huono sängyssä
10.09.2011 |
Näin se vaan menee. Mies haluaisi seksiä, minä en, koska en saa siitä mitään. Sen takia, että se ei kestä ku vaivaset vitun 5 sekuntia, sen takia ei kannata itteään innostaa liikaa. Enkä jaksa nyt miehen takia olla mieliksi. Mutta mikään ei auta. Neljä vuotta yhdessä ja aina sama paska. Vittu kun oikeesti vituttaa. Ois se kiva joskus oikeesti saaha sitä munaa ja kunnolla! Mutta muuten niin hyvä mies :( Kaikkea ei voi saada. Vaan eipä oo koskaan ollu kyl semmosta miestä joka ois ollu oikeesti hyvä...
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen ollut yhdessä mieheni kanssa liki 20 vuotta, teinirakkaus meillä. Mieheni kestää edelleen 1-2 minuuttia, tiedän sen tarkalleen, koska katson kelloradiosta.
Ihan H******n S*****n V****n turhauttavaa, että juuri sinää hetkenä kun alkaa tuntua hyvältä, mies on päässyt jo maaliin. Kuvio toistuu aina.
Joo, mun on mahdollista saada kyllä ennen sitä, mutta nuoltu tai klitoista hieromalla saatu orgasmi ei vaan yksinkertaisesti tunnu samalta kuin emätinorgasmi. Oikeasti ei, varsinkaan, se, kun yhdyntä alkaa tuntumaan hyvältä, mutta loppuu sillä samaisella sekunnilla. Aina. 20 vuotta jo. Vähitellen turhauttaa.