Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka olette eronneet / jättäneet miehenne!

Vierailija
10.09.2011 |

Kun olitte tehneet eropäätöksen, millaisia tunteita teillä oli? Mulla päällimmäisenä pakokauhu, epäusko, suru, ikävä ja tunne että olen tekemässä maailman suurimman virheen. Mietin koko ajan, että "ehkä sittenkin", "pitäisikö vielä yrittää".

Kuuluvatko tällaiset tunteet aina eroamiseen vai pitäisikö noista tunteista vaan nyt osata lukea, että jää kotiin? Pitäisikö odottaa siihen asti, että on TÄYSIN ja 100 prosenttisen varma, että on tekemässä oikean ratkaisun?

Kiitos teille,

t. särkynyt sydän

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olin ollut erosta niin varma että epävarmuus tuli järkytyksenä. Sitten tapahtui asia jossa ensimmäistä kertaa ulkopuolinen todisti miehen olevan läpimätä valehteleva ja arvaamaton paska ja sain mielenrauhan. Sitä ennen siis en ollut pohtinut onko ero oikea ratkaisu siitä miehestä jota olin jättämässä, vaan että olenko minä vain niin hullu ja sekaisin että kuvittelen mieheni pahuudet. Siis en luottanut omiin muistikuviini tapahtumista ja tunteistani vaan aloin (uudelleen) epäilemään kaiken menneen todellisuutta.

Luulisin että suurimmalle osalle eroamiseen liittyy päätöksenkin jälkeen ristiriitaisia tunteita. Onhan se valtava päätös. Jos olet ollut aivan varma erosta, niin en palaisi tunteiden ailahtelun vuoksi.

Vierailija
2/5 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi olla ihan varma, muuten kärsivät kaikki osapuolet. Kysy itseltäsi oletteko tehneet kaikkenne, ja jos olette niin hyvä niin, ei sitä itseltään enempää voi vaatia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ollut missään vaiheessa varma eikä suhteessa/miehessä ole periaatteessa mitään sen kummallisempaa vikaa, mutta sitä vain jotenkin kaipaisi jotain uutta. Välillä toivon, että mies löytäisi uuden, niin minun ei tarvitsisi tehdä näitä raskaita päätöksiä. :(

ap

Vierailija
4/5 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli valtava vapauden tunne, kun tajusin, että viimeinkin pääsen siitä kaikesta paskasta. Toisaalta pelkäsin, että en pääsekään elossa siitä kaikesta paskasta. Mutta pääsin enkä ikinä ole katunut hetkeäkään eroa.

Vierailija
5/5 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko tässä tilassa tehdä suuria päätöksiä? Vai meneekö terveys lopullisesti tässä. Rakkautta juuri ei ole eikä läheisyyttä ollenkaan. Mies monesti ällöttää.