käytättekö pitkät äiti ihmiset korkoja kengissä?
Itse 170cm ja tuntuu että jos korkoa kengissä niin herättää huomiota pituudella..
Kommentit (17)
Samanpituinen olen kuin sinä. Minusta on ihan mukavaa olla pitkä :)
ettei ole kaveria joka yhtä pitkä. Yksin joutuu tuolla sitten tallustelemaan ja huomiota herättämään..
ap
ja käytän max. 5cm korkoja, mutta niitäkin erittäin nihkeästi..parhaat ovat 2-3cm korot tai ei ollenkaan :) Kerran ostin 7cm korot ja niitä käytin tasan kerran, olo oli kuin milläkin hujopilla plus olin melkein mieheni pituinen (mies on 180cm) ja mun mielestä miehen pitää olla naista pitempi enemmäin kuin sen pari senttiä ;)
Ja mustakin tuntuu että kerää liikaa huomiota joten no thanx, pysyn melkein maan pinnalla. Eli vaikka oma mieheni olis parimetrinen niin en käyttäisi enempää kuin 5cm korkoja, eivät vaan ole mun juttuni.
Olen aivan tarpeeksi pitkä ilmankin, enkä myöskään tykkää korkokengillä kävelystä. Kun joskus harvoin sellaiset laitan jalkaan, herätän kyllä aika paljon huomiota. Onneksi mies on 187cm, joten en ole korkkareillakaan häntä pidempi.
Olen 172cm pitkä. Korkeitakin korkoja käytän.
173cm ja kyllä käytän korkoja lähes päivittäin. Mieheni on jopa minua lyhyempi, mutta miksi ihmeessä minulla olisi huono omatunto siitä, että olen pitkä ja näyttävä:) Korot korostavat naisellisuutta ja ehdottomasti vaativat hyvää ryhtiä:)
Minulla ei edes ole kenkiä, joissa olisi alle kymmensenttiset korot.
En tosin osaa kävellä tosi korkeilla koroilla, mutta mielelläni sellaisiakin käyttäisin jos osaisin. On mulla kuitenkin parit kengät, joissa on ihan kohtuulliset korot.
Olen 175cm pitkä eikä mua häiritse yhtään, jos herätän huomiota. Mun mies on 190cm pitkä eli häntä pidempi en ole koskaan. Pääosin olen kyllä ulkona työkavereideni (miehiä kaikki) kanssa ja olen suurinta osaa pidempi koroissani, mutta ei se ole mun häpeä, että olen pitkä. En ole kuitenkaan mikään rohmo tai lihava.
Mulla on monta naisystävää, jotka ovat jopa mua pidempiä.
Et vaikka käyttäisit korkoja.
Itse olen 185cm ja en käytä korkoja, mutta tiedän yli 180cm pitkiä naisia, jotka käyttävät korkoja ja näyttävät upeilta! Itsekin olen hoikka ja sopusuhtainen ja ennen kaikkea hyväryhtinen.
Ei muuta ap kuin korot jalkaan ja herätä hymyssä suin huomiota ;)
ja sitten juhlien jälkeen irroitan ne taas kaappiin pölyttymään.
Olen 184cm, mutta kengissä aina korkoa 4-10cm paitsi urheillessa.
hamekengissäni on 5-6 cm korot, muuten en käytä korkoja.
olen 173 cm ja todellakin käytän korkoja. Joka päivä paitsi kotioloissa. Eikä sitä todellakaan sillä PITUUDELLA herätä huomiota vaan niillä säärillä :D
En ole äiti-ihminen, mutta vastaan silti. En käytä korkoja kuin juhlissa, koska matalilla kengillä on mukavempi kävellä enkä halua pilata jalkoja korkkareilla.
harmi kyllä osaa kävellä minkäänlaisilla koroilla. Vasta nyt aikuisiässä olen alkanyt viihtyä pituudessani, mutta olen liian tottunut eccoihini vaihtaakseni rohkeampiin ja korkeampiin kenkiin. Harmittelen kyllä usein kauniiten kenkien puutetta, muuten tyylikäs asu aina latistuu kun on tylsät kengät jalassa. Hameitakaan ei tule käytettyä, kun eivät näytä kivoilta ilman korkokenkiä. Muiden reaktioista en niin välitä, ovat kaikki lyhyempiä joka tapauksessa, ja mieheni tykkää minusta riippumatta mitä minulla on jalassa!
Nuorena käytin, varsinkin juhlissa korkeita korkoja, pituutta 178 cm.
Mutta en nyt enää nelikymppisenä, ne eivät oikeasti ole mukavat eikä käytännölliset ja olen vähän alkanut kapinoida muutenkin naisten kauneusvaatimuksia vastaan.
Minusta oli vain mukavaa herättää huomiota pituudella.
ja todellakin käytän korkoja!! Mun kaveri on 182cm ja käyttää huiman korkeita korkoja, mä en edes pysty kävelemään niillä. Mitä sitten jos herättää huomiota?