Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mäkki vai hese? Meillä on nyt erimielisyyttä asiasta teinin kanssa :D

Vierailija
10.09.2011 |

Mä sanoin että heseen koska:paremmat majot,mulla on tarjouskuponkeja ja kerroshampurilainen on best.

Teinin mielestä mäkkiin koska:ranskalaiset on parempia,siellä on smurffileluja(joo..) ja bic mac on paras.

Molempiin ei mennä koska ovat ihan eri suunnissa,kumpaa te kannattaisitte?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä sinä sitten niistä isoista asioista.

Vierailija
2/11 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkkiruoka on pahaa hesen ruokiin verrattuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää hesestä, toinen mäkistä. Mennään sinne mikä kohdalla, itse otan tuplajuuston tai erikoistuotteen hesestä ja mäkistä nyt 1955 aterian.

Vierailija
4/11 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykkään kans enemmän mäkin hamppareista, kun ei ole niin majomättöjä. Mäkissä ranut vaan kovettuu niin nopeesti jos kotiin hakee. Jos on aivan älytön nälkä, niin hese sitten. Hampparit on paljon rasvasempia :P. Valitse siitä sitten.

Vierailija
5/11 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ranskalaiset todella parempia Mäkkärillä.

Itse suosin Heseä, mutta johtuu siitä että tilaan yleensä kanafileitä enkä ollenkaan hampparia (Mäkkärin kananugetit kauheita).

Vierailija
6/11 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburgerista olen saanut vain huonoa ruokaa; viime(isellä) kerralla tortillani välissä ei ollut edes kaikkia täytteitä ja ranskalaiset olivat yhteen liimaantuneita ja jääkylmiä... En tiedä McDonaldsin ruoasta, mutta Hesburgerin tason ylittää mikä tahansa paskapaikka. En käy enää missään pikaruokalassa huonojen kokemusten vuoksi, mieluummin järsin vaikka sanomalehteä.

Vierailija
7/11 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärin hampurilaiset on kuivakoita, mauttomia kengänpohjia (Feast ainoa, jonka pystyy syömään) ja ranskiksissa aivan sairaasti suolaa.

Vierailija
8/11 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin turhakkeesta en todellakaan alkaisi vaatimaan omaani läpi, siihen on tärkeämpiä asiota.

Vierailija
9/11 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juustohampurilaisen saa eurolla..hesellä maksaa 2,50..mäkki ruoka ei oo musta niin rasvaista eikä ole ällöttäviä majoja..ransikset ehottomastai mäkissä parempia..hesen ranskikset on aina raakoja..lötsöjä ja maistuu etikalle

Vierailija
10/11 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hese,mutta kun laadussa tapahtui romahdus vastaan että mäkki.

Vierailija
11/11 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sen takia parempia että ne heitetään aina siihen rasvaa jolla paistetaan vain ranskalaisia. Hesen rasvoissa keittyy sitten ihan kaikki ranksalaisten lisäks... Siks ne maistuu välillä kalalta, sipulilta, kanalta.... kaikelta muulta kuin ranskanperunoital.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän