Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB: Mieletön juonenkäänne!

Vierailija
10.09.2011 |

Oliko siistiä, jos kuvio menis näin:

Sunnuntaina uusia asukkaita tulee MONTA. Luvattu asukasjako menis niin, että uudet vastaan vanhat. Uusilla olis snadisti paremmat oltavat.

Sitten äänestäjät saisivat jossain vaiheessa valkata, pidetäänkö talossa vanha jengi vai nämä uudet! Vanhoista ainoa varma jatkaja olis se, kenet nyt äänestetään suoraan finaaliviikolle.

Tällanen olis riittävän jännä käänne mun makuuni. Kuvio pitäisi tietysti paljastaa vanhoille asukeille, jotta laittaisivat panikoidessaan kaiken peliin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko homma alkais taas alusta, pitäis tutustuu uusiin asukkaisiin ja vanhojen koko viritelmä vaan *puff* poistuis.

Miksei saman tien oteta kokonaan alusta joka toinen viikko? Just kun tuntee porukan ni ÄHÄKUTTI! Ulos koko sakki.

Vierailija
2/5 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko homma alkais taas alusta, pitäis tutustuu uusiin asukkaisiin ja vanhojen koko viritelmä vaan *puff* poistuis.

Miksei saman tien oteta kokonaan alusta joka toinen viikko? Just kun tuntee porukan ni ÄHÄKUTTI! Ulos koko sakki.

ei mitään järkeä. Kenenkään luonnetta ei oppisi "tuntemaan". Olis tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki alkaisi taas alusta... no thanks!

Vierailija
4/5 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaiset ihmiset seuraa BB:tä??

Vierailija
5/5 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaiset ihmiset seuraa BB:tä??

http://www.iltasanomat.fi/bigbrother/yllatystieto-he-katsovat-eniten-su…

Pidätkö itseäsi jotenkin "tasokkaampana" kuin nämä artikkelissa mainitut henkilöt?

Ja itse en ole BB-fani, neljää ekaa kautta tuli seurattua mutta nyt oon aika pimennossa, en koe kuitenkaan mitenkään tulleeni tasokkaammaksi ihmiseksi kun olen lopettanut BB:n seuraamisen...