Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten lasten äidit jotka asutte sopimus-/kulissiavioliitossa, miten elämänne sujuu?

Vierailija
10.09.2011 |

Miten tästä eteenpäin? Olemme vakavarainen ja akateeminen pariskunta, asumme tilavasti omassa velattomassa asunnossa, meillä on kaksi kaunista ja älykästä lasta. Mies on vastikään jäänyt kiinni vuosien sivusuhteesta, mutta olimme siihen asti eläneet melkein 20 vuotta tasapainoisessa avioliitossa. Ymmärrätte varmaan että en näistä lähtökohdista haluaisi päätyä yksinhuoltajaksi sillä itsearvostus sekä ystäviemme arvostus on minulle ehdottoman tärkeää!

...mies ehdottaa kulissiliittoa, ei halua päättää sivusuhdettaan mutta ei myöskään avioliittoamme. Saattaa olla, että päädyn kuitenkin nk. kulissiin, mutta millaista lasten elämä on silloin...?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoivat seurustelemaan nuorina, menivät naimisiin ja lapset alle 30-vuotiaina. Meillä perhe-elämä oli vanhempien osalta kylmää. Isä joi liikaa, äiti katsoi sitä, välillä uhkasi erolla jne. Minusta tuntui lapsena, että vanhemmat ovat vain kavereita jotka asuvat yhdessä. Muistan ajatelleeni usein, että sekuillani on hyvät vanhemmat. He olivat avoimia, vanhemmista huokui rakkaus. OMa äitini oli paljon kylmempi isää kohtaan.

En tiedä onko vanhemmilla ollut sivusuhteita avioliiton aikana. Vanhempani kuitenkin erosivat kun siskoni oli 25 ja minä 20. Isä on edelleen yksin ja äidillä on joku mies, mutta ei mitään hirveän vakavaa.

Tällä halusin vain sanoa, että kyllä minä huomasin ja välillä harmittelenkin lapsena, miksi vanhemmat ovat yhdessä jos elämä on sellaista kun se oli.

Meillä perhe-elämä oli sitä, että mykkäkoulua pidettiin kuukausitolkulla ja me lapset vain katsoimme touhua ihmeissämme.

Äiti syyllisti meitä lapsia: "Teidän takia minä en saa olla onnellinen. Teidän takia minä olen kiinni tossa miehessä."

Vielä kuolinvuoteellaan äiti sanoi minun pilanneen hänen elämänsä, koska lasten takia hän ei voinut erota huonosta avioliitosta.

Lasten takia erotaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä