Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun mies on niin lyhytpinnainen vauvan suhteen

Vierailija
10.09.2011 |

Meillä 10kk vauva, joka ollut todella paljon minussa eli äidissä roikkuvaa tyyppiä, mies monesti sanonut että kun se tahtoo vaan äitin, miksi se ei viihdy hänen kanssaan.. no, nyt leikkimisten ja liikkumisten myötä vauva alkanut olla innostuneempi myös isästä, ja edelleen on aika sylissä viihtyvää. Vaan mitäpä: miestä ärsyttää kun vauva roikkuu lahkeessa, tahtoo syliin kun mies touhuaisi jotain jne. Mies kivahtaa, että ole nyt siinä lattialla, sulla oo mitään hätää! Ja vauva saattaa parahtaa itkemään. Eilen oli lähdössä ulos vauvan ja isomman kanssa, mies touhuili vielä jotain kun vauva jo odotti puettuna rattaissa ja alkoi tuskastuneena kitistä. Mies melkein huusi vauvalle että lopeta nyt vonkuminen! Säälittää, miten lyhyt pinna miehellä on vauvan kanssa. Syömisissä sama juttu, ei antaisi opetella itse syömistä, ei tykkää jos vauva sotkee.. nopeasti vaan pois ja lattialle. Isomman kanssa parempi, vaikka lyhytpinnainen luonne onkin. Minä olen monesti puhunut, että mies on paljon vähemmän kotona ja siis hoitamassa vauvaa, silloin kun on niin pitäisi kyllä jaksaa ja helpottaa minua, että mullakin kädet joskus vapaana. Mitä mieltä olette?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tottunut vauvaan, niin tietysti se rikkoo rutiineja ja pinna palaa, kun asiat eivät mene "niin kuin normaalisti". Tuohon auttaa se, että isä on vauvan kanssa paljon enemmän, mieluiten ihan kaksistaan.

Vierailija
2/4 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo liian vähän on, mutta kyllä myös on: joka päivä kylvettää, usein käyttää ulkona jne. Mutta tosiaan sitä kaksinoloa kotona on aikalailla vähän. Mies ei osaa tehdä vauvan kanssa mitään muuta kuin istua lattialla ja antaa palloa, siis ei saa vauva sylissä tehtyä yhtikäs mitään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi vähän lasten kanssa. Ja oli heti naama nyrpeenä jos täytyi pitää kitisevää vauvaa sylissä.

Nykyinen on pidempi pinnanen kuin minä. Esim. ne harvat nuhanenä itkuyöt on ollu vauvan kanssa. Menny vaikka sohvalle vauvan kanssa nukkumaan :)

Keväällä taas vauva syntymässä. Muut lapset on jo isoja. Jos mies ei olis täysillä mukana vauva ajassa, niin en enää alkais alusta.

Vierailija
4/4 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hoitaa paljon lapsia (enemmän kylläkin isompaa) ja häntä ärsyttää oman ajan puute ja väsymys - aivan kuten minuakin. Mutta on luonteeltaan muutenkin lyhytpinnainen, ja tuntuu vauvanhoidossa näkyvän sitten eritoten:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme