Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies ei hoida omaa lastansa!

Vierailija
10.09.2011 |

Siskoni on puhunut minulle aiheesta, mutta vasta nyt olen alkanut ymmärtää mitä hän tarkoittaa. Kyse siis siitä, että hänen miehensä ei suostu hoitamaan heidän yhteistä lastaan.

Lapsi on nyt reilun vuoden ja lapsen isä on hoitanut lasta ihan vain pari kertaa ja nekin sellaisia kertoja, ettei lasta yksinkertaisesti voi ottaa mukaan (hammaslääkäri tms.). Ja noillakin kerroilla maksimissaan tunnin ja senkin aikana mies on soitannut vihaisena perään, että missä viivyt! Siskoni sen sijaan pitää ottaa lapsi mukaa kaikkialle eli jos menee käymään kaupassa miehen ollessa kotona, on lapsi otettava kuitenkin mukaan. Mitään harrastuksia, kampaamokäyntejä tms. on siskoni ihan turha kuvitellakaan.

Siskoni on aivan loppu enkä yhtään ihmettele! Ottaa kyllä niin paljon päähän hänen puolestaan en voi ymmärtää, että joku mies voi olla noin itsekäs!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vielä tänäkin päivänä näitä miehiä on yllättävän paljon.

Syynä voi olla muutakin kuin tuo pahapaha itsekkyys. Mun kaverin mies suorastaan pelkäsi vauvoja, todella harvoin suostui omiaan pieninä hoitamaan, mutta lasten kasvaessa onkin hoitovastuu ja seurustelu siirtyneet enemmän miehen kontolle. Eli ei se aina ole pelkkää itsekkyyttä. Sisaresi ehkä kannattaisi tehdä niitä pakollisia menoja enemmän, johon pientä ei voi ottaa mukaan?

Vierailija
2/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siskosi lähteekin kampaajalle. Ehkä lapsi on tähän saakka ollut äidin kanssa niin symbioosissa, ettei isä ole mahtunut väliin ja nyt on ihan kädetön lapsen kanssa.

Siskona lähtisin vaan ja "unohtaisin" puhelimen kotiin. Takaisin tullessa vuodattaisin kuinka ihanaa oli olla shoppailemassa ilman lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siskosi lähteekin kampaajalle. Ehkä lapsi on tähän saakka ollut äidin kanssa niin symbioosissa, ettei isä ole mahtunut väliin ja nyt on ihan kädetön lapsen kanssa. Siskona lähtisin vaan ja "unohtaisin" puhelimen kotiin. Takaisin tullessa vuodattaisin kuinka ihanaa oli olla shoppailemassa ilman lasta.

on osaltaan ollut tekemässä tilanteesta tuollaisen, eli alkuun aina ohjeistanut miestä, miten sitä ja tätä tehdään... Monen äidin synti.

Vierailija
4/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en halua usein jättää lasta isälleen, koska isä ei hoida häntä, huutaa, turhautuu lapsen itkuun minuuteissa. en voisi kuvitellakaan häipyväni yksin johonkin moneksi tunniksi ja sulkevani puhelimen. en voi tuntera oloani hyväksi, jos lapsi ei ole luotettavan hoitajan kanssa. isä ei tee lapsen kanssa mitään, ei vie ulos, syöttää karkkia ja katsoo dvd.tä. olen antanut hänelle mahdollisuuksia ja koettanut keskustella, mutta jos ihmistä ei kiinnosta, niin ei.

Vierailija
5/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni ei ole syyllistynyt tuohon, ettei ole antanut isän hoitaa lastaan. Päin vastoin on yrittänyt saada isää hoitamaan lasta alusta alkaen.

Miehensä vetoaa siihen, että koska käy itse töissä niin siskoni työtä on lapsen hoitaminen. Hän itse haluaa töitten jälkeen rentoutua. Ja ymmärrän hyvin, ettei sisko väkisin halua jättää lasta miehelleen, koska syyllistää siskoani ja soittelee vihaisia puheluita, joissa tiuskii ja huudattaa lasta puhelimeen jne. Ja vaikka jättäisi puhelimen kotiin niin sama saarna olisi kotona vastassa ja todennäköisesti vielä pahempana.

Mies on korkeasti koulutettu ja reilusti yli kolmenkymmenen.

ap

Vierailija
6/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain olisi tällainen äidin "iloinen yllätys, ehkäisy petti" tapaus

Vierailija
7/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsen isällä on kyllä vastuu lapsesta myöskin!

Vierailija
8/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei leiki heidän kanssaan, koskaan hoida, no ei yleensäkään tee mitään lapsien kanssa.

Heillä on kaksi lasta ja ei ole esimerkiksi ikinä yhtään vaippaa vaihtanut.

Koskaan kaverini ei pääse yksin minnekkään.

Olen yrittänyt sanoa ettei tuo ole normaalia ja ettei voi antaa itseään kohdeltavan noin mutta ihan turhaan.

Vierailija
9/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies osallistuu lastenhoitoon ja nainen(kin) käy töissä, ottaa vapaa-aikaa ym. niin hyi hitto kun on itsekäs ja huono äiti. Jos mies ei hoida lastaan ja nainen kantaa yksin vastuun niin kyllä se todennäköisimmin johtuu ihan siitä, että nainen omii lapsen itselleen. Ja varmaan myös on tehnyt koko penskan vastoin miesparan tahtoa.

Nainen on kaiken pahan alku ja juuri, mies omaa tahtoa vailla oleva uhri.

Vierailija
10/10 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUOMALAINEN mies perus juntti ei sen kummempi en ole yhdenkään nähnyt hoitavan lastaan!!

Kyllä mun suvussa ja tuttavapiirissä kaikki miehet hoitaa lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän