Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden miehet työskentelevät kellon ympäri?

Vierailija
09.09.2011 |

Mies lähti töihin yhdeksältä, eikä ole vieläkään tullut. Joka ilta ainakin kahdeksaan töissä ja kun tulee kotiin käy urheilemassa, syö ja menee nukkumaan. EN JAKSA!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(aamulla lähti 7.15), mutta lasten mentyä nukkumaan klo 20 on tehnyt töitä. Eikä hänelle saa edes puhua, kun tekee töitä. Budjettiaika... Mutta lähes aina sama kuvio. Tänään oli eka ilta tällä viikolla, kun oli kotona ennen lasten nukkumaan menoa.

Vierailija
2/11 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on lähtenyt aamulla 7. Tätä tämä on ollut jo seitsämän vuotta, joten enpä osaa enää muuta kaivatakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 minuuttia sitten. Mies lähti ennen kuin minä, eikä sitä vielä kotona näy. Lapset sanoivat, että kävi hakemassa heidät koulusta, mutta on sen jälkeen palannut töihin.

Vierailija
4/11 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T; palomiehen vaimo

Vierailija
5/11 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun joku kysyy jota kaikki vihaa eniten niin sitten löytyy marttyyriasemassa olevia pilvin pimein, ei kukaan ukos niitä höpinöitä että töissä olisi yli 12h. ja ei usko sitäkään että on edes koko aviopuolisoa.

Vierailija
6/11 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-18 tuntia päivässä. Vuosi sitten luulin etten oikeesti jaksa (esikoinen 1 v.). Sama tahti jatkui päivästä toiseen vaikka lupaili muuta. Sain järjestää lapselle hoitopaikan esim tunnin jumpan ajaksi, koska mies ei ehtinyt edes seitsemäksi kotiin. Pää oli oikeesti hajota, en halunnut perhettä jossa yksin hoidan kaiken arjen pyörittämisen.

Välillä minuutit tuntui tunneilta kun odotin miestä kotiin ja aika kului kymmenen minuutin jaksoissa. Laitoin lasta aikaisemmin kylpyyn että ilta kuluisi nopeammin ym.

No, tilanne ei ole välttämättä muuttunut, mies tekee edelleen pitkää päivää, mutta minun suhtautumiseni on. Olen ilmeisesti sopeutunut tilanteeseen, mitä en ikinä uskonut tapahtuvan. Ehkä yhteinen lomamatka ja kunnon kesäloma auttoivat. En enää edes odota miestä kotiin ennen kuutta, kahdeksaan mennessä kun tulee niin olen tyytyväinen. Yritän nauttia ajasta lapsen kanssa kaksin, keksiä meille hauskaa tekemistä keskenämme ja olla murehtimatta sitä, että mies ei ole läsnä arjessa niin kuin toivoisin.

Ehkä tilanne muuttuu joku kaunis päivä...

Vierailija
7/11 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yksityisyrittäjä, työpäivä on _vähintään_ 10h, joskus aika paljon enemmän.

Vierailija
8/11 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maajussin morsiamena saa aina hoitaa lapset ja kodin yksin,mut se sopii mulle. Mies töissä aamuseitsemästä kesällä klo 23-24,talvella 7 ehkä tuonne 21-22. Hommaa riittää,toki käväsee välillä syömässä tai sit mä vien evästä johonkin pellon reunaan tai minne aina pyydetäänkin. Mulla riittää puuhaa kodissa,lapsissa,eläimissä jne. Mut oikeesti,jos teillä miehillä viikonloput vapaata jne,älkää valittako. Yhteistä aikaa varmasti on.

Vierailija
9/11 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellon ympäri!!!!! LAittaisin kakun pöytään juhlan kunniaksi tuollaisena päivänä!

Mun mies on yrittäjä, ja töitä painetaan 18 tuntia normi päivä 7pv/vko.

Joo, toista kymmentä vuotta tätä on jo katseltu ja lapset siinä sivussa yksin kasvatettu.

Enkä TODELLAKAAN jaksa kuunnella muiden naukumista siitä, kun nyt joskus mies jäi yli töihin ja tuli kotiin vast kuudelta.... voi vitsi vieköön, te ette todellakaan tiedä yhtään mitään siitä, mikä on raskasta!

Vierailija
10/11 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinäkin maajussin morsian, ukkos nukkuu traktorissa jos tommosia päiviä vuodet läpeensä vääntää, tai sitten se ei tosissaan osaa organisoida hommiaan.

Huh huh teitä.

Vierailija
11/11 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyo on tarkeempaa kuin perhe. Itse voi valita millaisen miehen ottaa. Jotkut ihmiset ovat tyonarkomaaneja eika ne siita miksikaan muutu todennakoisesti. Onhan sita muutakin elamaa kuin vain tyo, mutta kukin laittaa eri asiat tarkeys jarjestykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän