Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jyväskylän Laatta-Leevi
04.11.2005 |
Onko asiallinen palvelu, pitävätkö lupaukset?
Millainen hintataso muihin alan liikkeisiin verrattuna?
Kommentit (2)
Jyväskylä kirjoitti:
Esittävät hyvää asiakaspalvelua. Mutta jos ilmenee virheitä niin loppuu asiakaspalvelu. Älä asioi täällä!
Tuollai se on monessa muussakin yrityksessä. Niin kauan ollaan ystävällisiä, kun asiakas ei valita, mutta sitten loppuu, vaikka valittaisi aiheestakin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Esittävät hyvää asiakaspalvelua. Mutta jos ilmenee virheitä niin loppuu asiakaspalvelu. Älä asioi täällä!