No, vanhemmat: Tiedättekö missä teidän
Rakas Nuppulotta Peppiinanne tai Jeremiikka Tuukkanne ovat tällähetkellä?
Minä tiedän. Mun kaksi nuorempaa on kotona leikkimässä ja vanhin on nuopparilla.
Tämä on soittamalla tarkistettu, sekä paikanpäällä käyty toteamassa.
Rajat on rakkautta.
Kommentit (33)
Ei nimittäin ole ihan normaalia, että murkut makaa sohvalla äidin tissi suussa?
24v: lähdössä avovaimonsa kanssa baariin
23v: Kaverin synttäreillä (varmaan juovat, hui!)
10v: lähtee 5min päästä saunaan minun ja miehen kanssa
tietokoneella jotain peliä jossain servesissä kavereidensa kanssa.
24v: lähdössä avovaimonsa kanssa baariin
23v: Kaverin synttäreillä (varmaan juovat, hui!)
10v: lähtee 5min päästä saunaan minun ja miehen kanssa
toinen teini on kaverille yökylässä, hänet tiedän. Siellä tod. näk. pelaavat yöhön...
TOinen teini on vaidossa. En tiedä just tarkalleen tämänhetken sijaintia.
kaupungilla kännääville nuorille. En sua toki syytä, mutta näinhän ne nuoret toimii.
Kaverille yöksi ja kaverilla sitten vanhemmat pois kotoa.
Poika 12v on mökillä isänsä kanssa ja tyttö 1v nukkuu
kaupungilla kännääville nuorille. En sua toki syytä, mutta näinhän ne nuoret toimii. Kaverille yöksi ja kaverilla sitten vanhemmat pois kotoa.
Ovat tosiaan kaksi teinipoikaa, mutta ei kaikki kännää. He pelaabat. Eivätkä ole missään kaupungilla, vaan maalla.
Mikään "tyypillinen" vastaus tai kännäävä lapsi meillä ei ole! Selvänäkin voi nuori olla yökylässä. Siivosi kotona sovitut jutut ja sitten lähti kaverilleen ihan sovitusti.
Tyttö 16v on partioretkellä metsässä, pojan 14v sijainnista ei ihan tarkkaa tietoa ole, mutta kohta pitäisi olla täällä. 9v ja 7v menivät just nukkumaan
12v poika on mummin kanssa mökillä.
14v tyttö katsoo leffaa kahden kaverin kanssa takkahuoneessa (kurkistin juuri äsken :))
17v tyttö on mopolla pörräämässä kylillä ja lähtee tulemaan kotiin kun muut avaavat ekan kaljan.
Näin joka viikonloppu ja tyttöä harmittaa kun ei ole yhtään kunnollista kaveria.
Saattaapa tuo joskus ottaakin, mutta luulenpa ettei ole vielä, koska tulee aina ajoissa kotiin ilman käskyä ja juttelemaan meidän kanssa, eikä piilottele mitään.
pakkohan siihen luottaa on.
Me silloin nuorena vedettiin pikakännit, kuudesta kymmeneen, kotiin mentiin sisu-pastilli suussa. Eli ei mitään uutta auringon alla.