Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun ruokavalio, lue ja järkyty:

Vierailija
09.09.2011 |

Mun ruokavalio, lue ja järkyty:

Arkena

klo 6:00 lasillinen light-colaa

klo 8:00 töissä lisää light-colaa ja Elovena-välipalakeksi => aamiainen

klo 10:30 töissä lounas: monipuolinen, runsaasti kasviksia, mutta usein sorrun jälkkäriin :/

klo 14:30 töissä kuppi teetä ja leipä tai pulla

klo 17:00 kotona light-colaa ja kasa ruisleipää, päällä juustoa, tomaattia, pepperoni-lightia, ehkä vielä lapsen päivällisen jämät

klo 19:30 lapsen iltapalan jämät :/

pitkin iltaa saattaa vielä olla jotain napostelua ja ylläri ylläri, lisää light-colaa

Viikonloppuna

aamupala puuroa ja leipää

lounas jää yleensä välistä

päivällinen esim. spaghettia ja tomaattikastiketta

napostelua pitkin päivää, herkkuja

light-colaa pitkin päivää hirveitä määriä :/

Olisiko hyviä ideoita miten lähteä tätä surkeutta kohentamaan? On epärealistista muuttaa kerralla kaikki kohdilleen, mutta miten ihmeessä tätä lähtisi edes vähän puljamaan parempaan päin, vinkkejä?

Tavoitteena painon pudottaminen ja terveellisempi ruokavalio.

t: herkkunapostelija/light-cola-addikti, pahanlaatuinen sellainen

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Hei kiiiitos kaikille paljon vinkeistä ja kokemuksistanne.

Tuo oli hurjaa lukea, kuinka monella light-limut on vaikuttaneet keskivartaloon! Mä olin ennen lapsen syntymää päärynävartaloinen. Enpä ole enää, musta on tullut jonkinlainen omena-päärynä. Hirveä pötsi ja se pötsi on juuri se, minkä kanssa olen ihan neuvoton. :/

Mä vierotin jo kerran itseni Pepsi-Maxista, mutta palasin sitten jonkin ajan päästä vanhoihin tapoihin. Se kofeiini siinä on mulle se koukku makeuden lisäksi. Mutta kun tavallista kahvia en osaa juoda. Pitäis varmaan opetella.

t:ap

Vierailija
2/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pepsiin tai cokikseen. sitten lasket kerrat paljonko juot sitä päivassä, ja sit vähennät kertamäärää aina puolella desillä niin et lopulta juot vaan sen puoldesiä. laita siihen jääkuutioita ja juo hitaasti, nauti. sit mietit mistä lasilliseta olis helpoin luopua, ja jätät sen . Samalla lailla vähentämällä pääsee eroon tupakasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumenna maitoa 3 x espresson määrä, ja kaada yhteen. juo ja nauti. Illy on ihanaa ja lavazzakin lumoaa.

Vierailija
4/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että runsaskaan PepsiMaxin tmv:n juominen lihottaisi tai muokkaisi vartaloa. Syynä ovat kyllä ihan muut jutut.

Vierailija
5/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaan ihmisessä, ni voi muuttaa mielensä, mut ihan kuis vaan.

Vierailija
6/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan olin myös Pepsi Max addikti. Sain sen pikkuhiljaa pois vaihtamalla maustettuihin vissyihin ja siitä sitten tavalliseen veteen :) Nyt sitten oonki jääny koukkuun yskänpastilleihin ja niistä pitäs vierottua... hampaat kun ei tykkää kummastakaan.

Vierailija
7/28 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaan ihmisessä, ni voi muuttaa mielensä, mut ihan kuis vaan.

linkkiä!

Vierailija
8/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi kokeilla korvata vedellä, tai sitten jollain itsepuristetulla mehulla tai smoothiella. Siis jos juot sitä enemmän siksi, että tekee mieli juoda JOTAIN. Aseta ihan rajoitus colan määrälle per päivä, ja pidä siitä kiinni.

Noin muuten elovena-keksin voisi muuttaa vaikkapa hedelmiksi, ruis/karppileiväksi, rahkaksi, jogurtiksi tmv.

Ja iltaan jokin oma ruoka, jonka syöt. Ei napostelua tai lapsen tähteitä, niin saat paremmin kontrolloitua sitä, mitä suuhusi laitat.

Vierailija
9/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut jo niin kauan, että olen saanut iho-oireita: iho kuivuu ja epämääräisiä ihottumia. Onko sulla ap, ihon kanssa ollut ongelmia?

Haluan eroon tuosta lisäainemyrkystä! Ehkäpä kannattaa pikkuhiljaa vieroittautua siten, että juon kannusta kylmää vettä vaikka sitruunalla maustettuna. Ilmaistakin olisi!

Vierailija
10/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas Pepsi Max eli periaatteessa sama myrkky addiktiona. ollut jo niin kauan, että olen saanut iho-oireita: iho kuivuu ja epämääräisiä ihottumia. Onko sulla ap, ihon kanssa ollut ongelmia?

Haluan eroon tuosta lisäainemyrkystä! Ehkäpä kannattaa pikkuhiljaa vieroittautua siten, että juon kannusta kylmää vettä vaikka sitruunalla maustettuna. Ilmaistakin olisi!

On kummallisia ihottumia, esim. polvien yläpuolella. PepsiMax on siis munkin litku :/

Kakkoselle kiiiitos vinkeistä :)

t:ap

Vierailija
11/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

limut maustettuihin kivennäisvesiin, nykyään en juuri muuta juokaan! kokeile aluksi vaikka osa colasta vaihtaa...makuja on niin paljon ja hyviä nam!

Vierailija
12/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kahvi

- viili

- 3 lusikallista / haarukallista ruokaa

Koko päivänä.

Vierailija
13/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustetut kivennäisvedet eivät ole millään tavalla parempia kuin limu :D

Vierailija
14/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi korvaisin pullan kunnon välipalalla. proteiinipitoisella.

Muutenkin pikkuhiljaa alkaisin sinuna syömään enemmän ruokaa, se vähentää automaattisesti naposteluhimoa.

Vierailija
15/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kahvi

- viili

Koko päivänä.

Vierailija
16/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa varmaan ensin jättäÄ pois. Luin jostain, että ne saattaa "huijata" ihmisen syömään enemmän, kuin muuten söisi. Jotenki liittyi siihen makeuteen, ja siihen, että energiaa ei kuitenkaan tule systeemiin, vaikka makea maistuu. En muista tarkemmin, mutta omalta kohdaltani sanoisin, että pitää paikkansa.

Vierailija
17/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin???

Vierailija
18/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ideaa:

Suosittelen kans tota päivittäistä kiintiötä laittikolalle. Tai juo aina yhtä kolalasillista kohden lasi vettä? Ja hiljalleen yhtä kohti kaksi lasillista vettä.

Onko sun mahdollista viedä töihin jotain helppoa aamupalaa, ravinteikkaampaa kuin tuo keksi? Pussipuuro tai teet illalla voileivän ja pilkot itsellesi vaikka kasviksia purkkiin jääkaappiin: kurkku- ja porkkanatikkuja, minitomaatteja, kukkakaalia. Niitä on kätevä napostella työn lomassa ja saat vitamiineja.

Miksi lapsi syö illallista mutta sinä syöt vain jämät? Pystytkö tekemään kotiin iltaruokaa mitä riittää vaikka kahdeksi illaksi ja josta syötte molemmat? Kannatan kunnon ateriaa illalla mieluummin kuin voileipää.

Päätä mistä aloitat. Vaikka että syöt joka päivä kunnon aamiaisen ja lisäksi yrität parantaa illallista. Sitten kun kunnon aamiaisesta on tullut tapa, otat kunnolla tavoitteeksi illallisen.

Tosi hyvä että syöt kunnon lounaan töissä. Se on hieno alku :)

Vierailija
19/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

- kahvi

- viili

Koko päivänä.

Koska ei maistu enkä saa itseäni pakotettua.

Vierailija
20/28 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt todella liian vähän ja silti tavoitteesi on pudottaa painoa. Olen itse hoikistunut paljonkin ja ennen kaikkea saanut vyötärön yms kurveja. Ja yksi tekijä tässä on minusta might limuista luopuminen. Vaikka niissä ei pitäisi olla kaloreita niin tuntuvat jollainmekanismilla keräävän rasvaa keskikeholle.