Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmien laser leikkaus syntiä lestadiolaisille?

Vierailija
09.09.2011 |

Kun ulkomuotoa on synti muuttaa siitä millaiseksi Jumala on luonut? Ja kun laser leikkaus otetaan useimmiten ulkonäkösyistä, että ei tarvi pitää silmälaseja.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä taas jaksa aloittaa. Ei ole syntiä sen enempää kuin kitarisaleikkauskaan.

Ja opettele yhdyssanat, jooko.

Vierailija
2/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksien värjääminen on syntiä mutta hiusten leikkaaminen ei ole. Loogista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai leikkaus tehdään monesti sillä motiivilla että lasien käytöstä on tulut hankalaa on esim miinuslasit. Ei usko kiellä terveydenhoitoa... En usko että avaajalla on tämä oikeasti ongelma! uskovaisille ei tosiaankaan ole...:-)

Vierailija
4/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksien värjääminen on syntiä mutta hiusten leikkaaminen ei ole. Loogista.

Olen vl-äiti ja ihan puhtaalla omalla tunnolla värjään hiukseni

En koe siinä mitään väärää. toiset ottaa permanentin ja muuttaa sillä hiustensa väriä. Minä peitän harmaat värjäämällä hiukseni. Minua aina tuijotetaan että miltä sen tukka nyt näyttää.

Seuroissa näkee monia ihmisiä jotka tekee samoin. Tiedän paljon ystäviä jotka värjäävät tukkaansa ja istuvat silti seurapenkissä. Mutta taas joku polttaa päreensä ihan kuin siitä etten enää hanki yhtään lasta.

Minulla on oikeus jo tässä vaiheessa elämää ajatella hiukan itseänikin olenhan elämästäni 20v joko odattanut tai imettänyt lastani vuoro vuosin nyt on muun aika.

Vierailija
5/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei usko kiellä terveydenhoitoa.

Kylläpäs teidän usko kieltää, kun se kieltää ehkäisyn käytön.

Vierailija
6/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas sisar, ei kai se ihme ole että tällaisiakin ajatuksia voi mieleen tulla. Onhan koreilunhalu ja turhamaisuus ihmisessä syntiinlankeemuksen takia kaikissa. Raamattu neuvoo taistelemaan kiusauksia vastaan. Niitä on meillä kaikilla..

Vierailija
7/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mies!

Vierailija
8/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas sisar, ei kai se ihme ole että tällaisiakin ajatuksia voi mieleen tulla. Onhan koreilunhalu ja turhamaisuus ihmisessä syntiinlankeemuksen takia kaikissa. Raamattu neuvoo taistelemaan kiusauksia vastaan. Niitä on meillä kaikilla..

Joo, ÖS MIEHILLÄ! Miksi ihmeessä ulkonäkön kontrolointi kohdistuu vain naisiin?

Mies hankkii alumiinivanteet autoon - eikö se jos mikä ole syntiä?

Turhamaisuuden synti!

Vierailija
9/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osoitin kommenttini hänelle:

Olen vl-äiti ja ihan puhtaalla omalla tunnolla värjään hiukseni En koe siinä mitään väärää.

t. se edellinen

Vierailija
10/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on yhdessä päätetty, ettei värjätä hiuksia. Se ei perustu oikein mihinkään, on vain yhdessä sovittu pelisääntö. Onneksi tästä ollaan luopumassa. Ehkäiseminenkään ei ole synti. Se pitäisi olla jo kaikille selvä asia. Lapsi on ilo ja lahja. Se ei saa olla taakka.

Vierailija
11/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako lestadiolaiset muuten ottaa kauneus leikkauksia?

Vierailija
12/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i Alumiinivanteet myös synti ... Turhamaisuuden synti!

[/quote]

Vierailija
13/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo, ÖS MIEHILLÄ! Miksi ihmeessä ulkonäkön kontrolointi kohdistuu vain naisiin? Mies hankkii alumiinivanteet autoon - eikö se jos mikä ole syntiä? Turhamaisuuden synti!

[/quote]

Ei siis mitään logiikkaa. On mielestäni asia, jossa on yhdessä menty harhaan. Uskon ja luotan, että asia korjaantuu.

Vierailija
14/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ulkonäkön kontrolointi kohdistuu vain naisiin? Mies hankkii alumiinivanteet autoon - eikö se jos mikä ole syntiä? Turhamaisuuden synti!

Ei siis mitään logiikkaa. On mielestäni asia, jossa on yhdessä menty harhaan. Uskon ja luotan, että asia korjaantuu.

Viimeistään ensi vuoden puhujienkokouksessa!

Vierailija
15/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ulkonäkön kontrolointi kohdistuu vain naisiin? Mies hankkii alumiinivanteet autoon - eikö se jos mikä ole syntiä? Turhamaisuuden synti!

Viimeistään ensi vuoden puhujienkokouksessa!

Vierailija
16/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäiseminenkään ei ole synti. Se pitäisi olla jo kaikille selvä asia.

Oho, oletteko viralliseeti siis kumonneet puhujienkokousten ja vuosikokokusten päätökset?

SRK:n johtokunta julisti ehkäisykieltoa laajalla kannanotolla ainakin vielä 2009:

http://freepathways.wordpress.com/2009/07/15/seppo-lohen-perustelut/

Vierailija
17/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivämiehessä julkaistiin tuo kannanotto aikanaan, mutta ei ole julkaistu semmoista tietoa että se olisi nyt kumottu.

Vierailija
18/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten värjääminen ei ole mikään opillinen asia. Joskus on yhdessä päätetty, ettei värjätä hiuksia. Se ei perustu oikein mihinkään, on vain yhdessä sovittu pelisääntö.

Eikö opetuksen synneistä pitäisi perustua Raamattuun?

Vierailija
19/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä instanssissa vl-liikkeessä päätetään, mikä on milloinkin syntiä?

Kaunaiset ja elämänpelkoiset ihmiset jyllää rauhanyhdistyksissä ja kiusaa toisiaan.

Vierailija
20/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois ihana leikata kynnet, milloinkohan se on luvallista, sisaret! Olen mä joskus vähän viilaillut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan