Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsemurha tuo hukkuminen, esimerkki..

Vierailija
08.09.2011 |

tapauksia löytyy, lähes aina hukuttautumalla itsemurhan tehenillä on kasattuna omat tavaransa johonkin lähettyville mihin hukuttautuu, pidän lähes päivänselvänä sitä että hukuttautui omasta tahdostaan syytähän mew ei tiedetä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän KK:lla ollut mitään tavarakasaa... Outo esimerkki siis.

Vierailija
2/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hukuttautua, ei mene mulle jakeluun mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi känny´kkä nipussa skootterin vieressä, aseteltuna niin poliisi sanoi tutkinnan aikana.

Vierailija
4/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mopo kolaroituna, ei kuulosta kyllä lainkaan asetellulta tai suunnitellulta

Vierailija
5/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi poliisi ei sitä tutki enää.

Vierailija
6/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin jo pimeää ja Karoliina on ollut enemmän päissään mitä luullaan, lähtenyt hortoilemaan ja vahingossa mennyt mutapohjaiseen järveen, kenties kaatunut/vierinyt sinne eikä päässyt enää pois. Surullista mutta mahdollista.

Vierailija
7/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan samanikäisenä olleeni monesti juovuksissa ylidramaattinen. Kun poikaystävän kanssa tuli riitaa, kävelin heti järveen seisomaan. Onneksi humalatila ei ollut paha ja poikakin selvinpäin ja fiksu, joten kohtaus päättyi onnellisesti. Humalassa teinityttö ajattelee ihan eri lailla kuin selvinpäin ja jos mukana on huonoa tuuria, voi käydä, kuten kävi.

Vierailija
8/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan samanikäisenä olleeni monesti juovuksissa ylidramaattinen. Kun poikaystävän kanssa tuli riitaa, kävelin heti järveen seisomaan. Onneksi humalatila ei ollut paha ja poikakin selvinpäin ja fiksu, joten kohtaus päättyi onnellisesti. Humalassa teinityttö ajattelee ihan eri lailla kuin selvinpäin ja jos mukana on huonoa tuuria, voi käydä, kuten kävi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi