Siis ei oo todellista!!!
Tänään selvisi että pomon tyttären oltua kesätöissä viimekesänä on jäänyt tekemättä todella tärkeitä asioita. Ja nuo asiat jotka kesätyttö jätti tekemättä aiheuttaa tuhansien eurojen tappiot yrityksellemme.
Sanion suoraan pomolle, että laitoin tästä kesäduunarille selvityksen ennen lomalle lähtöä ja näytin vielä sen pomolle. Pomo veti helvetillisen herneet nenään kun kehtasin haukkua hänen tytärtään ja haukkui mut pystyyn! Tappiot johtuvat kuulemma minusta, koska en ole varmistanut että pomon tyttö tajuaa tehdä työnsä oikein. Ja tyttö tekee siis neljättä kesää yrityksessämme samoja töitä. Sanoin etten voi enkä ehdi valvoa aikuista ihmistä 24/7 ja varmistaa että joka ikinen työ tehdään oikein.
Pomo muuttui naamaltaan punaiseksi ja huusi mulle ties mitä solvauksia. Toinen työntekijä tuli puolustamaan mua, sanoi että tämä asia käytiin kesätytön kanssa tarkasti läpi, ja tyttö vakuutti tajuavansa mistä on kysymys, että minua ei voi syyttää.
Pomo joka normaalisti on ihan rauhallinen, käski meidän painua helvettiin huoneestaan.
Olen ihan suu auki, että mitä ihmettä!!??
Suomessa pomot tai niiden sukulaiset EIVÄT te koskaan virheitä.Kyllä se vika on sinussa, jos kerran pomo niin sanoo.