Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha mieli miehen puheista

Vierailija
08.09.2011 |

Mies sanoo suuttuessaan ihan mitä sylki suuhun tuo. Uhkailee lähes aina erolla, haukkuu ja iskee aina vyön alle. Tuntuu ihan sika pahalta.

Pyytää aina anteeksi, mutta ei se loppujen lopuksi paljoa mieltä lämmitä, kun on ensin saanut kuulla miten naamani näkeminen ensimmäisenä aamulla pilaa koko päivän.

Sattuu, sattuu..

Ei mulla muuta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia?

Vierailija
2/9 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi. Tuntuu vaikealta tämä tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivetaan ne pahiten loukkaavat asiat esiin ja sitten ollaan niin katuvia.

Voimia sulle.

Vierailija
4/9 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole herkkua tää elo. mieheni vielä sotkee äitinsä riitoihin ja sekin pirulainen tekee kaikkensa ilkeilläkseen

Vierailija
5/9 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huuttaa mitä huutaa. Jos rakastat häntä, et välitä. Jos et. mieti haluatko kuunnella.

Vierailija
6/9 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut mun miehen kanssa yhdessä jos 17 vuotta. Yhden riidan muistan vieläkin, tai sen mitä mies laukaisi sen yhteydessä, vaikka siitä on vuosia.

Mä en varmaan kestäisi jos mun mies riitelisi aina niin että löisi vyön alle joka kerta kun on riitaa.

Vierailija
7/9 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo normaalia ole, ei meillä ainakaan lyödä vyön alle..mikä on mennyt suhteessanne vikaan? Voisitteko harkita parisuhdeterapapiaa? Jos se ei auta niin erotkaa, tuollainen pilaa koko elämän ja molemmilta. Lapsista puhumattakaan.

Vierailija
8/9 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne paheni pahenemistaan. Mies oli kuin vieras. Sain hänet menemään lääkäriin. Todettiin paha masennus. Nyt kuukausien hoitojen jälkeen uskallan varovasti sanoa näkeväni jo pilkahduksia siitä miehestä jonka tiesin jääneen loukkuun sinne ahdistuksen alle.

Mies sanoo että pelastin hänen henkensä, ja kiittelee että jaksoin kaikki nämä vuodet. Kumpikaan meistä ei tiennyt että hän oli sairas..

Kevättä ja valoa kohti, takana yksi elämän synkimmistä talvista.

Vierailija
9/9 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia teille, voihan olla että selviätte tuosta entistä läheisempinä? Ehkä sinäkin voisit hyötyä jonkinlaisesta terapiasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi