JOULU, kannattaako mennä & maksaa parin vrk kylpyläpaketista perheelle 550e?
eli jouluksi kotoa pois... ja esim. kylpylä jouluaterioineen jne, maksais reilut 500e koko perheeltä. Kannattaako mennä ja maksaa tuo summa.
Kommentit (6)
halutaan olla pois kotoa, koska ollaan aina oltu perinteinen perhejoulu sukulaisia kiertämässä ja se tökkii ny.
Itse en tykkää viettää joulua missään hotellissa, joku kiva kelohonkamökki hyvien teiden varrella olisi kiva, ja siellä vietettäisiin perinteinen joulu, joulukuusineen, jouluruokineen ja lahjoineen. Hiihdettäisiin, poltettaisiin kynttilöitä ja juotaisiin glögiä takkatulen ääressä, saunottaisiin ja nautittaisiin talvisesta luonnosta. Sellainan olisi kiva jouluna, mutta ei mikään hotellimajoitus/risteily/kylpylä. Haluaisin olla jouluna perheen ja sukulaisten keskellä, omissa oloissa. Kotona toistaiseksi on ollut paras, omien jouluherkkujen ja traditioiden ääressä. Mutta joskus meinataan kokeilla tuota jouluviikkoa laadukkaassa mökissä (hyvine ulkoilumahdollisuuksineen ja varustelutasoineen)
jos lapset 1-3 v niin ravintolaillallinen ei ole hauska voin sen kertoa. Mutta jos isompia tai ihan vauva, niin kannattaa. Ei 550 ole nii paljon, huone siivotaan ja mitään ei tarvtse itse tehdä. Jouluaatto-ruokailut ja ohjelma on kylpylöissä tosi laadukkaita.
Kokemuksia? Olemme aika vaativia ruokien suhteen.
itse haluan pois siitä jouluhärdellistä siivouksineen ja ruoanlaittoineen, ja kyläilyineen... yhdeksi joluksi "lomalle". Joku kelohonkamökki ei ole sitä mitä itse haluan, koska siellä ois samat siivoukset sun muut. miellä on kotonakin mahdollisuus hiihtää ja olla luonnossa, ja nyy halutaan just toista. Ei haluttasi kuitenkaan pilata joulua tai jouluntunnelmaa. Ja tosiaan, jos lapset ei sitten viihdykään ravintolassa tai tapahtuu jotain kenkkua... siinä mielessä riski lähteä hotelliin... mutta on se ainakin leppoisampaa kuin kotona laittaa joulua, kun nyt ei jaksais.
tykkäätkö olla joulun poissa kotoa?