Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta se alkaa - 45 minuuttia MTV3

Vierailija
07.09.2011 |

Melkein jo jännittää :)

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsä, alleviivaileva ohjelma.

Vierailija
22/44 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään Anneli Auer omin sanoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeeköhän sen myöhemmin netissä?

Vierailija
24/44 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se mitä se haastattlussa puhuu, mutta se miten puhuu kiinnostaa enemmän.

Olen koko ajan ollut Auerin syyllisyyden kannalla. Melkein toivon, tosin en usko, että Auer nyt saa oman pääni kääntymään..

Vierailija
25/44 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari minsaa mainoksia ja sit alkaa toi auerin haastis!

Vierailija
26/44 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian väritön persoona tuo Anneli.

Vierailija
27/44 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian väritön persoona tuo Anneli.

puhui harjoitellun oloisesti, vähän niin kuin jossain työpaikkahaastattelussa. Aika turha juttu.

Vierailija
28/44 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eipä paljon ollut silmien alla murhatusta rakkaasta aviomiehestä hyvää sanottavaa "oli lapsille hyvä isä" ei vielä vakuuta.

Vierailija
29/44 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia tunteita, ihan kuin nukke olisi puhunut. Mutta myös hermostunut.

Ja epätoivoisesti yritti puhdistaa mainettaan...

Vierailija
30/44 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

....se ei tule kyllä onnistumaan.

Vierailija
31/44 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 vuotiaaksi. Meikkiäkään ei tainnut olla paljon mitään. Syyllisyydestä en osaa sanoa kyllä yhtään mitään, en ole kehonkielen enkä ilmaisutavan asiantuntija kuten täällä monet ovat. Toivottavsasti ei tuomiota anneta kuitenkaan av-mammojen perstuntumalla.

Vierailija
32/44 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoituksella, korostamaan "viattomuuttaan"

Vierailija
33/44 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomaan että on "hermostuneen oloinen".

itsekö vastaavassa tilanteessa olisit täysin rento ja rauhallinen, susta tehdään haastattelua jota koko suomi (no miltei) seuraa (tiedät sen!) ja kamera pyörii koko ajan.

Itseä hermostuttaa jo se, että sukujuhlissa joku vähän kameralla osoittaa mua päin...

Vierailija
34/44 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt haluaa miekensä murhaajan kiinni, enemmän kuin aikaismmin "olisi halunnu". Luulis nyt hyvänen aika sentään olevan koko ajan kaipaamassa miestään, ei tunteita!

Vierailija
35/44 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan on mielestäni tuomionsa kärsinyt, jos sen teon on nyt tehnyt

Vierailija
36/44 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eipä paljon ollut silmien alla murhatusta rakkaasta aviomiehestä hyvää sanottavaa "oli lapsille hyvä isä" ei vielä vakuuta.

Mä luulen että 80% perheistä, joissa on paljon pieniä lapsia, on sellaisia, joissa se parisuhde ei vallan kukoista. Tarkoittaako se sitten, että A murhasi miehensä? Ei minun mielestäni.

AIka mustavalkoinen näkemys, että jos ei vallan rakkaudessa vello, niin se on varma merkki murhasta. Eikö se olisi ollut enemmänkin valehtelemista, jos olisi selittänyt uskomattomasta liekehtivästä rakkaudesta?

Vierailija
37/44 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt haluaa miekensä murhaajan kiinni, enemmän kuin aikaismmin "olisi halunnu". Luulis nyt hyvänen aika sentään olevan koko ajan kaipaamassa miestään, ei tunteita!

Muistahan tuo, jos joskus miehestäsi eroat tai miehesi kuolee. VIiden vuoden jälkeenkin muistat jatkuvasti olla kaipaamassa ja nyyhkimässä, ei väliä vaikka olisit itse ollut välillä vankilassa, menettänyt lapsesi, koko suomi syyttäisi sinua murhasta, vaikka todisteita ei ole...

Te olette ämmät aivan järjettömiä vaatimuksissanne.

Vierailija
38/44 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy eikä oteta korkeimpaan oikeuteen. Eiköhän koko perhe ole jo kärsinyt enemmän kuin tarpeeksi

Vierailija
39/44 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin ei olisi puhunut omista lapsistaan, omasta miehestään, omasta perheestään.

Vierailija
40/44 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy eikä oteta korkeimpaan oikeuteen. Eiköhän koko perhe ole jo kärsinyt enemmän kuin tarpeeksi

Jukka Lahti ei ole oikeutta saanut eikä saa, ennen kuin tämä juttu on katsottu loppuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä