Kohta se alkaa - 45 minuuttia MTV3
Kommentit (44)
Näkeeköhän sen myöhemmin netissä?
Sama se mitä se haastattlussa puhuu, mutta se miten puhuu kiinnostaa enemmän.
Olen koko ajan ollut Auerin syyllisyyden kannalla. Melkein toivon, tosin en usko, että Auer nyt saa oman pääni kääntymään..
Pari minsaa mainoksia ja sit alkaa toi auerin haastis!
Liian väritön persoona tuo Anneli.
Liian väritön persoona tuo Anneli.
puhui harjoitellun oloisesti, vähän niin kuin jossain työpaikkahaastattelussa. Aika turha juttu.
Ja eipä paljon ollut silmien alla murhatusta rakkaasta aviomiehestä hyvää sanottavaa "oli lapsille hyvä isä" ei vielä vakuuta.
Ei minkäänlaisia tunteita, ihan kuin nukke olisi puhunut. Mutta myös hermostunut.
Ja epätoivoisesti yritti puhdistaa mainettaan...
....se ei tule kyllä onnistumaan.
47 vuotiaaksi. Meikkiäkään ei tainnut olla paljon mitään. Syyllisyydestä en osaa sanoa kyllä yhtään mitään, en ole kehonkielen enkä ilmaisutavan asiantuntija kuten täällä monet ovat. Toivottavsasti ei tuomiota anneta kuitenkaan av-mammojen perstuntumalla.
tarkoituksella, korostamaan "viattomuuttaan"
sanomaan että on "hermostuneen oloinen".
itsekö vastaavassa tilanteessa olisit täysin rento ja rauhallinen, susta tehdään haastattelua jota koko suomi (no miltei) seuraa (tiedät sen!) ja kamera pyörii koko ajan.
Itseä hermostuttaa jo se, että sukujuhlissa joku vähän kameralla osoittaa mua päin...
nyt haluaa miekensä murhaajan kiinni, enemmän kuin aikaismmin "olisi halunnu". Luulis nyt hyvänen aika sentään olevan koko ajan kaipaamassa miestään, ei tunteita!
Tavallaan on mielestäni tuomionsa kärsinyt, jos sen teon on nyt tehnyt
Ja eipä paljon ollut silmien alla murhatusta rakkaasta aviomiehestä hyvää sanottavaa "oli lapsille hyvä isä" ei vielä vakuuta.
Mä luulen että 80% perheistä, joissa on paljon pieniä lapsia, on sellaisia, joissa se parisuhde ei vallan kukoista. Tarkoittaako se sitten, että A murhasi miehensä? Ei minun mielestäni.
AIka mustavalkoinen näkemys, että jos ei vallan rakkaudessa vello, niin se on varma merkki murhasta. Eikö se olisi ollut enemmänkin valehtelemista, jos olisi selittänyt uskomattomasta liekehtivästä rakkaudesta?
nyt haluaa miekensä murhaajan kiinni, enemmän kuin aikaismmin "olisi halunnu". Luulis nyt hyvänen aika sentään olevan koko ajan kaipaamassa miestään, ei tunteita!
Muistahan tuo, jos joskus miehestäsi eroat tai miehesi kuolee. VIiden vuoden jälkeenkin muistat jatkuvasti olla kaipaamassa ja nyyhkimässä, ei väliä vaikka olisit itse ollut välillä vankilassa, menettänyt lapsesi, koko suomi syyttäisi sinua murhasta, vaikka todisteita ei ole...
Te olette ämmät aivan järjettömiä vaatimuksissanne.
Pysyy eikä oteta korkeimpaan oikeuteen. Eiköhän koko perhe ole jo kärsinyt enemmän kuin tarpeeksi
Ihan kuin ei olisi puhunut omista lapsistaan, omasta miehestään, omasta perheestään.
Pysyy eikä oteta korkeimpaan oikeuteen. Eiköhän koko perhe ole jo kärsinyt enemmän kuin tarpeeksi
Jukka Lahti ei ole oikeutta saanut eikä saa, ennen kuin tämä juttu on katsottu loppuun.
tylsä, alleviivaileva ohjelma.