Löytyykö teiltä kotoa raamattu?
Kommentit (24)
ja vastikään sitä tarvitsinkin, yhteen "toiseen" juttuun. Lapsi oli ihmeissään kun tuli koulusta että äiti on koko päivän lukenut yksinään kotona raamattua :D Kirkkoon kuulutaan jep, mutta varsinaisesti ei uskovaisia olla...
enää. Heitin sen paperinkeräykseen.
Luen sitä silloin tällöin, tarkoituksena lukea koko opus läpi.
Juuri tuossa siivoilin lapsuudenkotiin jääneitä tavaroita ja totesin, että täytyy kai se rippiraamattu pakata johonkin muuttolaatikkoon, jonka vien jonnekin varastoon.
eri kielillä ja eri suomennoksina. Olen kääntäjä ja sitä tarvitsee usein.
eri kielillä ja eri suomennoksina. Olen kääntäjä ja sitä tarvitsee usein.
ei olisi muuten pöllömpi idea kerätä Raamattuja..
Vihkiraamattu, mun vahna kulahtanut Ruttuni = vetoketjulla suljettava raamattuni.
Useampi kappale lastenraamattuja, suomeksi sekä englanniksi.
Todella iso kuvaraamattu.
Ja yli 150 vuotta vanha raamattu,josta ikävä kyllä on kannet hukkuneet.
10 kpl...ja joka pv luen!kokeile sinäkin!ihanan lohduttava kirja!
mutta on meillä sittenkin yksi bulgariaksi.
ja mestaukset ja mitkä lie leijonille syöttämiset. Niiiiiin lohdullista ja lempeää.
17, ja varsinkin ne kaikki kansojen tuhoamiskohtaukset ja mestaukset ja mitkä lie leijonille syöttämiset. Niiiiiin lohdullista ja lempeää.
Kun tosiaan lueskelen Raamattua aina silloin tällöin ihan mielenkiinnosta, mutta ei se nyt musta niin hirveän lohdulliselta kyllä vaikuta.
sen ainoan minkä saimme mieheni tiukasti uskovalta mummolta heitimme surutta roskiin.
Se oli niin masentava kokemus että eipä ole tehnyt mieli sen jälkeen lukea uudelleen.
toinen on vanha rippiraamattuni vanhana suomennoksena ja toinen on uudempi, sain lahjaksi kesätyöpaikastani.
Ei ole paljon tarvittu, mutta eivätpä ne haittaakaan. Katekismus ja virsikirjakin löytyvät. Siionin virsiä ei kuitenkaan.
etenkin kaikille kirkkoon kuuluville!
Samoin kuin virsi- ja hartauskirjojakin. En kuulu kirkkoon.
tarvita.