Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hinnoitteluapua kirppikselle ov

Vierailija
07.09.2011 |

Antakaa suuntaa hinnoista esim

Viking gore tex lenkkarit kuin uudet,

kuten edellä mutta paljon käytetyt kuitenkin ehjät,

T2H talvihaalari 1,5 talvea käytetty ehjä mutta kulunut

Tähtijonathan 2-os toppapuku pari kertaa pidetty

Perustrikoon yms osaan hinnoitella mutta nuo "arvokkaammat" tuottaa päänvaivaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyinkin tarkoituksella vähän erilaisille tuotteille hinta-arvioita. Enkä niitä saanut sinulta ainakaan joka käyt toistelemassa että "mitään et niistä saa". Laittaisit siis itse esim tuon ticketin haalarin ilmaiskeräykseen ennemmin? Itse ajattelin että kai siitä jonkun euron voisi saada, täysin ehjä haalari kuitenkin ja uutena yli 150e.

Vierailija
2/19 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudenveroiset Viking Goret 20 e

Kuluneet Viking Goret 3 e

T2H haalari, kulunut 20 e

Uudenveroinen tähti-Jonathan 25 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan jaksat, siellä on selkeämpi hinnoittelu, kun on muita samanlaisia myynnissä ns. rinnakkain. ja tietysti paremmat rahat saa. Mä tosin vein juuri kalliimpiakin tavaroita kirppikselle, koska siellä oli hyvä myynti ja tietysti tosi kätevää päästä eroon samalla, kun joutui muutenkin siellä ravaamaan. Eikä yhtään harmita, että muutama euro tuli vähemmän tiliä.

Ehjästä t2h-haalarista (siis täysin ehjästä, ei yhtään nirhaumaa) voisin maksaa hyvinkin 20-30 eur kirppikselläkin. Juuri kirppiksellä myyneenä sattui silmiin, että 20eur kieppeillä olleet coret eivät oikein liikkuneet, vaikka ajankohta sopiva.

Vierailija
4/19 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on sopiva hinta gracon matkarattaille jotka ostettu 5v sitten, hinta oli n150e.

Kiitos vinkeistä, täytyy alkaa hinnoittelemaan. Aika paljon tuota tavaraa on kertynyt joten kaikki ei varmaan heti edes mahdu pöytään. Huutikseen en jaksa alkaa laittamaan, en ole koskaan siellä myynyt kun tuntuu jotenkin työläältä se valokuvaus ja tavaroiden lähettely.

Vierailija
5/19 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan jaksat, siellä on selkeämpi hinnoittelu, kun on muita samanlaisia myynnissä ns. rinnakkain. ja tietysti paremmat rahat saa. Mä tosin vein juuri kalliimpiakin tavaroita kirppikselle, koska siellä oli hyvä myynti ja tietysti tosi kätevää päästä eroon samalla, kun joutui muutenkin siellä ravaamaan. Eikä yhtään harmita, että muutama euro tuli vähemmän tiliä.

Ehjästä t2h-haalarista (siis täysin ehjästä, ei yhtään nirhaumaa) voisin maksaa hyvinkin 20-30 eur kirppikselläkin. Juuri kirppiksellä myyneenä sattui silmiin, että 20eur kieppeillä olleet coret eivät oikein liikkuneet, vaikka ajankohta sopiva.

Vierailija
6/19 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vähän sellainen käsitys (kärjistetty toki), että kirppiksillä käy kahdenlaista porukkaa: sellaisia joille se on puhdasti kirppis, eli paikka josta löytää halpaa. Ja halpaa sen olla pitää. Tuote kuin tuote saa maksaa sen 2-3e. Sitten niissä käy sellaisia, jotka etsivät hyviä löytöjä ja tunnistavat hyvän laadun huonommasta ja ovat valmiita maksamaan siitä hyvästä laadusta enemmän kuin huonosta. Se on varmaan vähän tuurista kiinni, ketkä sattuvat käymään juuri sun viikon aikana. Ja kirpparista toki.

Itse voisin maksaa hyvin kunnon gore tex-lenkkareista (jos niistä näkyisi ja vielä lukisi, että vähän käytetyt) n. 10-15e. Talvikengistä maksaisin 15-25e.

T2H - 20e

Minäkin vertaan nimenomaan uuden hintaa, mutta silloin kunnon pitää vastata uudenveroista tai melkein.

Vierailija
7/19 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon löytötori kirppiksellä nyt vaaaltavan paljon uudenveroisia pikkuvauvan vaatteita edullisesti myytävänä. Sinne kaikki 0-3 kk olevien vauvojen mammat shoppailemaan!!!

Vierailija
8/19 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähden hinnoittelussa siitä, mitä itse olisin valmis maksamaan.

Puoli-ilmaiseksi en myy mitään, ennemmin lahjoitan vähävaraisille.

Vierailija
9/19 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

live-kirppiksellä saa sit ehkä puolet siitä.

Vierailija
10/19 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pitänyt pahana hintana.Ja enemmän käytetyistä sitten muutamaa euroa. Kannattaa muuten pyyhkiä puhtaaksi ne käytetymmätkin kengät, ovat heti kivamman näköiset ostajan silmään.Usein näkee kirppiksellä niitä mudasta harmaita jalkineita joihin ei tee mieli kajota.

Ja sitten vähän varsinaisen aiheen ohi:

En tiedä onko sama ongelma muualla mutta meidän kaupungissa trokarit kerää euron ja kahden hyvät lastenvaatteet ja vievät omaan pöytään myyntiin.

En tykkää.

Vierailija
11/19 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myin juuri 15€:lla.

Vierailija
12/19 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitat varmaan varrellisia kun noin paljon sait? Ap tarkoittaa varrettomia lenkkareita, ajattelin uudenveroisista 8e, onko liikaa?

Vierailija
13/19 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis myin talvikengät. :) 8€ on varmasti ihan hyvä.

Vierailija
14/19 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ees ostais noita kuluneita, ehkä joku ostaa eurolla parilla? Ostin siistit viikkarin talvigoret just 6e, ja samaan hintaan uudt kuomat. Tollasen tähtijonathanin setin ostin JJn viime vuoden alesta 12e+10e (oli tosin toissavuoden mallit mutta väliäkö sillä, mulle ei :) )

Vierailija
15/19 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin itsekin kun lähtöhinnaksi laitoin 5 e

Vierailija
16/19 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitan arvokkaammalla sitä että jos olen ne goret ostanut vaikka 40eurolla ja ovat pari kertaa jalassa olleet niin ovat toki arvokkaammat kuin hm trikoopaita joka uutena maksanut 6e. Mutta ehkä 8e niistä on siis liikaa? TArkoitukseni ei ole kääriä mahdollisimman suurta voittoa vaan saada tavarat pois nurkista. Myynnissä tuntuu olevan kuitenkin oma vaivansa eikä pöytä ole ilmainen joten kyllä niistä jotain pitää pyytää. Tähän mennessä olen aina antanut ilmaiseksi kavereille mutta nyt on perheen rahatilanne tiukentunut ja koska minulla on aikaa ajattelin kokeilla kirppismyyntiä ekaa kertaa elämässäni.

Vierailija
17/19 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen juuri hinnoittelin kamppeita ja mulla on yhdet käyttämättömät (mutta ehdin ne jo nimikoida) lasten varrelliset gore-texit. Lisäksi toiset jonkin verran käytetyt, mutta tosi hyväkuntoiset.

Laitoin hinnoiksi muistaakseni 10 ja 5. Omituista jos ei mene kaupaksi kun ihan käyttämättömöät ja uutena maksoivat 60 e. Tosin mulla oli ne samat keväällä myynnissä, samaan hintaan eikä menneet kaupaksi. Mutta periaatteesta en niitä kahdella eurolla anna.

Vierailija
18/19 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaiseksi ei pidä antaa jos kunto on hyvä (ellei uudenveroinen) ja itse niistä uutena pulittanut pitkän pennin. Jopa kympinkin ehkä voit pyytää jos kengät lähes käyttämättömät.

Muihin hintoihin en osaa ottaa kantaa, mutta luulen että muitakin samanlaisia kirppisostajia on kuin minä; jos löydän tosi hyvän tavaran, voin siitä maksaa enemmän kuin 2 euroa. Vertaan aina kaupan hintaan uutena. Esim vasta ostin kirppikseltä uuden (laput kiinni) Kivat-villahaalarin kympillä, tiedän että ovh on 40-50 e. Ja hyvästä toppapuvusta maksoin 15 e.

Eri asia sitten ne ostajat jotka ei kirpparilta osta mitään joka maksaa enemmän kuin 2 e, koska vaate on jo "pilalla"...

Vierailija
19/19 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ekat goret ja jonathanit. Ja niistä et tule kirppiksellä saaaan 'mit''n'

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi