Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H2O MOP® X5™ -ihmepuhdistin

Vierailija
07.09.2011 |

Onko kukaan tilannut tätä härveliä?

http://www.tvins.com/fi/products/h20mopx5/h20mopx5.php

Onko se hyvä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ihan tyytyväinen. Sen esille otto kaappista ei nyt ole kummonen homma, hankalampi on vesisanko-moppisysteemi. Ja puhdasta tulee ilman pesuaineita.

Tuon piti toimia mattojenkin pesuun, mutta ei mun matot sillä puhdistu ollenkaan. Tuosta höyryosuudesta olen lukenut (harmi kun en muista mistä eli ei ole linkkiä, pitäs googlata uudelleen), että lämpötila siinä höyryssä olis aika alhanen eli ei todellisuudessa desinfioi mitään. Muutenkaan en oo oikein keksinyt höyryosoiolle käyttöä.

Hiukan on raskas käyttää, mutta kun oppii oikean tekniikan, sujuu pesu ihan mukavasti. Noita liinoja, mitkä siihen laitetaan, ostin samantein useamman, jotta voi vaihtaa. Ettei sii yhdellä likaisella levitä likaa eteenpäin.

Tässä mun kokemukset. Niin ja tuli vielä yksi miinus mieleen: mopilla saa samalla jalkalistat pestyä, tällä ei. Mutta tätä käytän, nyt ku se on, mieluummin kuin moppia.

Vierailija
2/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen että se kuuma höyryhän tappais kihomadon munat sekä täit? oiskohan noin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän oliskin kätevä!

Vierailija
4/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan saisi hinkata lattiaa ikuisuuden...

Vierailija
5/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

härveliä. Jos höyrypuhdistinta tarviit niin vuokraa sellainen. Tuskimpa tuommoista oikeesti joka viikkokaan jaksaisi kaapista kaivaa.

Vierailija
6/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan saisi hinkata lattiaa ikuisuuden...

Meidän 4-vuotias haluaisi tuon: "Äiti, se puhdistaa kynänjäljet lattiasta!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi