Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko yli kolmekymppiset äidit katkeria iästään nuoremmille?

Vierailija
06.09.2011 |

Vai onko se vain tämä palsta? :D

Olen nyt pyörinyt kahden vuoden tauon jälkeen täällä ja sama kitinä jatkuu kuin ennenkin, jatkuvasti joku vanhempi äiti itkemässä itseään paremman ikäiseksi ja yrittää epätoivoisesti saada "nuoria" äitejä näyttämään huonolta. Ja siis etenkin näin päin, että vanhempi nuorempaa, paljon vähemmän on toisinpäin.

Onko tänne kasaantunut yllättävän katkeria naisia vai ovatko useimmat 30+ lapsen saaneet äidit epävarmoja iästään? :D

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen.

Tai siis en ole 3-kymppinen äiti mutta toivon joskus olevani. Olen todellakin katkera kaikille niille ihmisille jotka ovat onnistuneet saamaan lapsensa nuorena koska minäkin halusin!

Vierailija
22/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin äidiksi vasta 32 vuotiaana, ihan omasta halusta. Nuoruus meni opiskellessa, juhliessa, sitten uraputken alkuun pääsyssä ja matkustelussa. Ajattelin, että lasten aika on sitten kun maltan "rauhoittua". Ja näin kävi, nyt on ihana nauttia äitiydestä kun on elämänkokemusta ja varallisuutta ihan mukavasti :). Eikä nuorempia äitejä kohtaan ole mitään negatiivista, toiset tekee asiat eri järjestyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiko suurin osa pelkän otsikon vai mitä ihmettä?!

Vierailija
24/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet itse köyhä, kouluttamaton, vuokra-asunnossa kituuttava nuori äiti,jota ahdistaa ajatus siitä, että jossain on 10v vanhempi, koulutettu, varakas, itsestään huolehtiva nainen, jonka ei tarvitse laskea jokaista euroaan.

Vierailija
25/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet itse köyhä, kouluttamaton, vuokra-asunnossa kituuttava nuori äiti,jota ahdistaa ajatus siitä, että jossain on 10v vanhempi, koulutettu, varakas, itsestään huolehtiva nainen, jonka ei tarvitse laskea jokaista euroaan.

Haa! Siinäpä on yksi katkera, ei sulla muuten olisi tuohon tarvetta! :D

Olit oikeassa ainoastaan yhdessä kohdassa: mua vanehmpia ihmisiä on olemassa. ;)

Vierailija
26/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katkera nyt et taida olla, mutta ainakin kuljet laput silmillä jos ei muuta :)

Vierailija
27/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa oli vaan pari iästään epävarmaa äitiä ja muut tasapainoisia normaaleja äitejä joilla ei ole tarvetta moiseen käyttäytymiseen.

Mutta mitä ihmettä?! Tuleeko ne lukuisat kommentit muutamalta, mutta kova"ääniseltä" mammalta?

Hienoa huomata että palstallakin on ihan itsevarmoja 30+ äitejä. ;)

Vierailija
28/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla vain niin kärkkäästi tullaan arvostelemaan kaikkea sitä, mitä itse ei edusta/haluaisi olla. Tällainen 36-v esikoisen synnyttänyt tuntuu täällä aika herkästi pääsevän sylkykupin asemaan. Ihmekös tuo, jos takaisinkin joku joskus haluaa sivaltaa. Itse olen 100 % tyytyväinen elämääni näin, ei mitään syytä olla katkera kenellekään. Nuorten äitien (yli 10 v ikäeroa) kanssa ei vain kasvotusten tule paljon jutusteltua, mutta ihan korrekti pystyn olemaan :) sen verran vain eri elämäntilanne kuitenkin, että sydänystäviä tuskin syntyisi.

Outo asenne, millä tavalla eri elämäntilanne. Minä koen että 20-30v on melko samaa kastia...siis äideistä. Lapsettomat ovat tietysti eri elämäntilanteessa. Mulla on montakin nuorempaa ystävää ja sydänystävää mm 22v ja 23v. Eipä niitä eroja enää kamalasti näe, no heillä on sileämpi iho. :D :D

Vierailija
29/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän on itse ollut nuori. Enemmän täällä on niitä, jotka ovat katkeria vanhemmille. Etenkin omille noin 45v vanhemmilleen, jotka eivät ota lapsia yökylään.

Vierailija
30/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan varmasti 37 :D Miks hemmetissä oisin katkera jollekin joka tehnyt lapsen nuorempana?? Mä olin 36 kun tää rakas synty, enkä koskaan aiemmin ollu ees yrittäny tulla raskaaks. Piti ensin saada olla vapaa, itsekäs, matkustaa, ryypätä, juhlia, harrastaa sitoutumatonta seksiä, OLLA SINKKU ja varakas. Nyt oikein sielu lepää kun saa olla köyhä kotiäiti ja jaksaa keskittyä tämän pienen kans olemiseen. Minä en oo hysteerinen uusavuton hössö, vaan ihan normaali äiti. Vaikka palstailenkin :D

Vierailija
31/32 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai missä iässä se kadehtiminen alkaa?

Vierailija
32/32 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole itse ainakaan huomannut. Paras ystäväni teki lapset jo alle 20-vuotiaana ja minä odotan esikoista nyt kolmikymppisenä. Me ollaan vaan eri ikäisinä valmiita tekeen sitä jälkikasvua =)