Kumpi sormi sinulla on pidempi, etusormi vai nimetön?
Kommentit (25)
mutta, kun kättä katsoo näyttä kuin nimetön olisi pidempi.
vastakkain toisen käden etusormen ja toisen nimettömän. Puoli senttiä eroa nimettömän hyväksi.
Etusormi jos vertaa vierekkäin mutta, kun kättä katsoo näyttä kuin nimetön olisi pidempi.
EN ole ap, mutta on tutkittua?! juttua, että kun on paljon testosteronia niin nimetön on pidempi kuin etusormi ja yleensä miehillä on näin ja naisilla päinvastoin.
EN ole ap, mutta on tutkittua?! juttua, että kun on paljon testosteronia niin nimetön on pidempi kuin etusormi ja yleensä miehillä on näin ja naisilla päinvastoin.
korreloiko teillä tuo asia karvaisuuteen, eli jos on nimetön pidempi, niin olette ns. karvaisia naisia, joilla tiheä ja nopsaan kasvava karvoitus säärissä, käsivarsissa, kenties jopa rintakehässä ja "viikset" nenän alla?
t. nimetön molemmissa käsissä sentin pidempi kuin etusormi...
Eikä karvotusta oikeastaan yhtään, mitä nyt alapäässä.
etusormi pitempi ja olen lähes karvaton :-) (paitsi alapää)
Nimetön on selkeästi pidempi kuin etusormi, enkä ole ollenkaan karvainen :)
Ja niillä joilla on nimetön pidemi on myös taipumusta psykopatian
Mulla ei ole juurikaan karvoja edes säärissä, joudun ajamaan niitä tosi harvoin. Enkä ole juurikaan joutunut ajelemaan bikinirajauksia, alapääkarvani kasvavat siellä missä pitääkin.
Olen silti tumma ja mulla on luonnostaan melkein mustat hiukset ja kulmakarvat.
Testosteroni vaikuttaa ehkä sitten enemmänkin vaan luonteessa. Olen kai sitten luonteeltani sellainen, millaisena miehiä yleensä pidetään?
En ole pätkääkään romanttinen, en tykkää minkäänlaisesta
lässytyksestä. Haluan että joka asiassa mennään suoraan asiaan, en kovin hyvin tajuamaan asioitten piilomerkityksiä, enkä mitään vihjailuja.
En nalkuta. Jos on jotakin sanottavaa, tappelen mieluummin heti ja unohdan sen asian sitten heti.
En osaa sisustaa.
On mulla niinsanotusti naisellinenkin puoleni.
Hoivavaisto on voimakas, mutta se ei kohdistu mieheeni, vaan lapsiin ja eläimiin.
Haluan että mies on mulle täysin tasaveroinen kumppani. Suuttuisin jos mua alettaisiin hoivaamaan, tai palvomaan ja laittelemaan jotakin romanttisia illallisia.
Tykkään myös kasvattaa kasveja ja olen hyvä laittamaan ruokaa.
samoin nimetön varvas ukkovarvasta pidempi.
ja mulla ei paljon testosteroni virtaa, isot rinnat ja herkkä naisellinen nainen.
Ettei vaan se tutkimus mennyt päinvastoin?
etusormeni on samanpituinen kuin nimetön.
että jos nimetön on pidempi kuin etusormi -> testosteronia piisaa...
Mullakin on niin, mutten ole erityisen karvainen, ihan normaalit karvanpoistot sääristä ja kainaloista riittävät. Mikään kovin naisellinen en kylläkään ole, luonteeltani varsinkaan, ja rinnat ovat hyvin pienet - persus taas kovinkin naisellinen. Ota tästä ruhosta sitten selvää.... :/
ja mulla ei paljon testosteroni virtaa, isot rinnat ja herkkä naisellinen nainen.
Ettei vaan se tutkimus mennyt päinvastoin?
ja apinoiden sukua...
Eikä oo ees tissejä.
kun käännän selkä puolen onnimetön pitempi. Ota tästä nyt selvä!!!
molemmissa käsissä puolisen senttiä pidempi.