Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skitson puoliso vastaa hetken

Vierailija
06.09.2011 |

jos kiinnostaa kysyä jotain

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/9 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai aloitko seurustelemaan terveen puolison kanssa?

Itse työskentelen mt-puolella ja ihmetyttää miten moni itse psyykkisesti terve ottaa puolisoksi esim. skitsofreenikon. Kyseessä on kuitenkin hurjan vakava ja parantumaton tauti... Sen jotenkin ymmärtää paremmin että ei toki halua hylätä puolisoa, joka sairastuu jossain vaiheessa seurustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tauti ilmenee? Makaako mies esim. kalsarit jalassa itkien sängyssä kakasi kuukautta peräkanaa vai pysyykö lääkkeillä kunnossa? Kuinka sinä kestät sitä?

Vierailija
4/9 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin oireet lieviä, nyt jo vaatisivat hoitoa, mutta mies ei ole omasta mielestään sairas. Ystäväni joka psykologi oli sitä mieltä että oireet viittaavat skitsofreniaan. En jaksaisi enää, mutta mietin teenkö väärin jos otan lapset ja lähden, mies on uhkaillut, etten saa lapsia jne. ajaa rekan alle yms. mutta tämä toisaikaisuus on vähän liikaa minulle.

Vierailija
5/9 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkinaisina epäilyinä, salakuunteluna ja -katseluna, on välillä hirveän vihamielinen minulle, välillä pelkää minua ja ylimääräisiä lukkoja on monessa ovessa, välillä nukkuu yhdessä huoneessa, etten tapa häntä :( ap

Vierailija
6/9 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäänlaista läheisyyttä ei ole, mies on valehdellut sukulaisilleen kaikenlaista minusta, mutta ehkä hänen ylilyöntinsä näkyvät niillekin. Mies on tavattoman ilkeä, mutta osaa olla mukavakin.

Vierailija
7/9 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies psykiatriselle.

Kirjoittaa lähetteen ja laittaa lääkityksen jos on tarvis.

Mulla on kokemusta kun oma mies sairastui ja lapsi oli silloin 4 kk...erottiin mutta nyt lapsi on 5 ja mies on vieläkin samassa jamassa oli lääkitys tai ei.Mut älä nyt ainakaan jää vaan vierestä kattomaan kun asialle täytyy tehdä jotain!!!

Vierailija
8/9 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kun saa tollasia oireita aikaiseksi?

Millainen on ollut aiemmin? Käykö tai onko käynyt töissä ja jos niin millä alalla?

Periaatteessa mun ex samalainen, mutta selvisi, että käytti jotakin salaa.

Vierailija
9/9 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään syytä epäillä huumeita esim?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi