Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Uskallatko liikkua pimeällä yksin ulkona?

Vierailija
05.09.2011 |

Mikä on kotikaupunkisi?

Itse olen alkanut pelätä yksin liikkumista (siis tosiaan yksin yksin, myös ilman koiraa) etenkin klo 22 jälkeen. Aiemmin mennä vilistin yötä myöten. Niin se liika uutisten lukeminen vaikuttaa.

t. turkulainen

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun virallisesti helsingissä, mutta vietän paljon aikaa myös tikkurilassa ja keravalla.

Vierailija
2/24 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mökkipaikkakunnalla umpimetsän keskellä en uskalla. Asutuilla paikoilla kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole kiva lähteä töistä yhdeksän jälkeen kotiin pimeälle bussipysäkille tienvarteen ja sitten vielä vaihtaa torilla ja odotella siellä toista vuoroa. Kaikennäköistä olen nähnyt...

Vierailija
4/24 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia tullut taksilla kotiin jos on mennyt myöhäiseksi ja olen kännissä enemmän tai vähemmän.

Uskallan liikkua ihan missä vain, mihnin aikaan vain, tunnen stadin hyvin.

Vierailija
5/24 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten valoisana kesäyönä jouduin kotimatkalla pahoipitelyn kohteeksi tuntemattoman vastaantulijan toimesta.

Pieni maalaiskunta.

Vierailija
6/24 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.huuto.net/kohteet/henkilokohtainen-halytin/381899969

Kannattaa tutustua tuotteeseen.Ei tarvitse pelätä enää.

Vierailija
7/24 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan liikkua Helsingissä, mutta

en oikaise puiston kautta yöllä

en jää hengaamaan asemille 

kännissä ajan taksilla 

Vierailija
8/24 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan, mutta tietenkin, kuten missä tahansa kaupungissa,  liikun pimeällä siellä, missä on paljon muitakin ihmisiä ja hyvin valaistut paikat - ja maalla sitten taas mieluummin siellä, missä ei todellakaan ole ketään ja tietnkin ilman lamppuja. Tämähän nyt on ikiaikaista itsesuojelutietoa.

Vierailija
9/24 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan, mutta yö on minusta vaarallisempaa kuin pimeys. Talvella en pelkää päiväsaikaan ulkona, vaikka on pimeää ja kesällä pelkään jonkin verran keskiyöllä, vaikka on valoisaa.

Mitkään viimeaikaiset uutiset eivät ole menemisiini tai pelkäämiseeni vaikuttaneet. Olen 40+ nainen Helsingistä.

Vierailija
10/24 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan hyvin liikkua ne mitä tarvii liikkua. Keskustassa tulee harvemmin edes käytyä, ei varsinkaan yöllä.

t.turkulainen

Vierailija
11/24 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan liikkua. Olen niin iso ja ruma, että koiratkin hyppii auton alle minut nähdessään!

t: Hesalainen

Vierailija
12/24 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn hyvin harvoin pimeällä ulkona. Uskaltaisin varmaan liikkua kaduilla, joilla on muutakin liikennettä, mutta mihinkään pururadalle en lähtisi.

Vierailija
13/24 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan, mutta pimeellä ei huvita mennä ulos eikä sateella harmaalla säällä. Yäk. Pimeällä väsyttää helposti. Sohva kutsuu

Vierailija
14/24 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy lenkillä pimeään aikaan yksin, enkä ole koskaan käynytkään. Minusta tämä on tervettä maalaisjärkeä, eikä mitään erityistä hysteriaa.

Keskisuuri kaupunki ja näennäisesti turvallista seutua.

Vierailija
15/24 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere. En uskalla. Onneksi olen pävitöissä, joten illalla ei tarvitse liikkua yksin ulkona. Nainen 24v.

Vierailija
16/24 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla liikkua enää pimeän tultua itsekään, eli töistä pikaisesti kaupan kautta kotiin.

Tyttäret eivät uskalla enää liikkua missään, hyvä jos uskaltavat kouluun mennä, ovat pyytäneet kyytiä viime aikoina enkä ihmettele yhtään ja kuskaan mielelläni jos pystyn suojelemaan heitä paremmin sillä tavoin.

Tuttu kulkee nykyään iltaisin töistä taksilla, ahdistelijoiden takia.

Vierailija
17/24 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla liikkua enää pimeän tultua itsekään, eli töistä pikaisesti kaupan kautta kotiin.

Tyttäret eivät uskalla enää liikkua missään, hyvä jos uskaltavat kouluun mennä, ovat pyytäneet kyytiä viime aikoina enkä ihmettele yhtään ja kuskaan mielelläni jos pystyn suojelemaan heitä paremmin sillä tavoin.

Tuttu kulkee nykyään iltaisin töistä taksilla, ahdistelijoiden takia.

Tämä siis Helsingin Pitäjänmäellä joka muuttui rauhallisesta ja perhekeskeisestä lähiöstä aikamoiseksi hullujenhuoneeksi viime viikkoina.

Vierailija
18/24 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan, asun kaupungissa jossa mamuja on enemmän kuin Suomeen on tänä vuonna tullut. Lähinnä Afrikkalaisia, kuten avomiehenikin. :p

Vierailija
19/24 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Olen kokenut niin monta kertaa häirintää.

N21 Helsinki

Vierailija
20/24 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan tietysti. Espoo.