Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kattilat jakoon, niinkö?

Vierailija
04.11.2005 |

En ole paljoa vieraillut tällä palstalla, avovaimolleni nämä sivut ovat vakiokohde. Eilenkin hän on käynyt kirjoittamassa tänne omia näkemyksiään. Varmasti kirjoitettavaa on sillä odotamme esikoista ja odotus on puolessa välissä. Tässä olivat ne hyvät uutiset. Olin työttömänä pitkän aikaa, kunnes sain opiskelupaikan toiselta paikkakunnalta, koulutus kestää vuoden ja sen jälkeen on varma työpaikka, viikonlopuksi tulen aina kotia. Avopuolisoni isä kuoli pari kuukautta sitten, kevyesti yli puolet riidoistamme, johtuu siitä, että hän ei kestä isävainaan liiketoiminnasta jatkamisesta tullutta painetta. En voi paljoa auttaa, kun olen toisella paikkakunnalla, yritän kyllä parhaani mukaan. Rakastan enemmän kuin mitään maailmassa tulevaa lastani! Tilanne on vain sellainen, että olemme koko ajan riidoissa, hän on koko ajan kireä kuin viulunkieli. Myönnän, että minussakin on varmasti vikaa. Luin hänen eilen laittamaansa viestiketjua, jossa hän kyselee erosta raskausaikana. Aika moni neuvoi häntä eroamaan. Onko se sitten se oikea vaihtoehto?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tällä palstallahan kuka vaan saa lukea kenen tahansa kirjoituksia. Tämä on julkinen palsta. Ja tosta tekstiviestien lukemisesta, sehän riippuu tapauksesta. Meillä molemmat lukevat toistensa tekstiviestejä, niin minä mieheni kännykästä kuten myös mieheni minun. Mutta meillä ei olekaan mitään salaisuuksia. Eikö olekin hirveetä??? Meillä jaetaan niin ilot kuin surutkin ja parisuhde kukoistaa. Ja tää ei muuten oo sitten mikään provo!!! Vaan totisinta totta, vaikee varmaan sellaisten ymmärtää, joilla parisuhde menee päin peetä.

Ja sinulle isä toivon, että saatte riitanne sovittua ja ette eroa. Koska lapsen on aina parempi kasvaa rakastavassa parisuhteessa eikä eronneiden vanhempien pelinappulana!!!

Vierailija
22/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

¿Lisäksi, tietääkö vaimosi, että tarkistat sivuhistoriasta hänen kirjoituksensa?¿

Tietää, kun tulee takaisin. Näytän tämän keskustelun hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös ap:n vaimokin kirjoittanut tänne? jo eilen ja valittanut miehestään..

Vierailija:

¿Lisäksi, tietääkö vaimosi, että tarkistat sivuhistoriasta hänen kirjoituksensa?¿

Vierailija
24/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestäisi jos mieheni olisi asunut tai edes ollut minusta erillään tänä raskausaikana. Tarvin hänet oikeasti joka päivä viereeni silittämään ja juttelemaan... toisaalta, olenkin varmasti heikompi persoona kuin moni muu täällä.

Vierailija
25/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen perheestä, jossa ei muka nähty vaihtoehtoja, vaan äitini oli yötä myöten töissä isäni perustamassa firmassa. Hänestä tuli alkoholisti. ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TEHKÖ SAMAA VIRHETTÄ. Aina, AINA, on vaihtoehtoja.

¿Olisko sellainen mahdollista että palkkaisi jonkun hoitamaan firmaa?¿

Se olisi hyvä ratkaisu. Ei vain oikein löydy sellaista henkilö, joka pystyy firman ja perheen asioita hoitamaan, kun ne ovat kytkettynä toisiinsa. On siinä varmaan myös osin nuukuuttakin, ettei kaikkea apua hyödynnetä

[/quote]

Vierailija
26/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isän kuolemasta on vasta vähän aikaa eikä sitä haluta myydä niin sille ei paljoa voi. Isäni menettäneenä tiedän kuinka paljon sai lohtua kun pystyi pitämään hänestä kiinni esim. omaisuuden muodossa (joka oli tässä tapauksessa arvotonta ja rikkinäistäkin irtaimistoa). Minua loukkasi kauheasti kun mies puhui että eikö ne voisi myydä tai heittää roskiin. Hän ei tietenkään nähnyt että ei siinä ollut järjestä kysymys vaan vahvasta tunnesiteestä, suuresta ikävästä.

Mitä siis vaimosi haluaa? Että luovut opiskelupaikasta, siitäkö kaikki on kiinni? Jos se helpottaa niin luovu. Omasta mielestänikin tämä hetki on varmaan pahinta aikaa kun voit olla pois kotoolta jo pelkästään siksi että teille on tulossa vauva. Lähde opiskelemaan vasta muutaman vuoden päästä. Kuinka tärkeä tämä opiskelupaikka sinulle on ja miksi?

Minä en muuten tuomitse sinua vaikka sivuhistoriaa olisitkin penkonut vaikka todennäköisesti löysit sivut vahingossa. Yhteisellä koneella ei silmiä tarvitse sulkea. Jos vaimosi olisi halunnut hän olisi voinut poistaa sivuhistorian. Sait varmaan paljon valotusta suhteenne tilasta sen ansiosta. Uskon että olet hyvä mies kun täältäkin kysyt mielipiteitä. Montaa miestä ei voisi vähempää kiinnostaa muiden näkemykset vaan kaikki pitäisi selvittää hiljaa siellä omassa kolossaan. Monesti sillä tavalla vaan ajatukset alkavat kietää ympyrää eikä voi nähdä muita näkökantoja. Ja jos puoliso lukee tämän, niin älä pliiiis suutu miehellesi. Hän aloitti tämän ketjun suuresta huolesta.

Voimia sinulle ja puolisollesi vaikeassa elämänvaiheessa, sekä pikkuisellenne!

Vierailija
27/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eikös ap:n vaimokin kirjoittanut tänne? jo eilen ja valittanut miehestään..

Vierailija:

Vierailija
28/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs siitä, miksi ei saisi katsoa etenkin jos on huolissaan??

Vierailija
29/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja mitäs siitä, miksi ei saisi katsoa etenkin jos on huolissaan??

Vierailija
30/30 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokos vaimo luki? joko saitte asioita mietittyä uudemman kerran?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme