Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tosi korkeavyötäröiset farkut?? Missä vyötäröllä kolme tai neljä nappia??

Vierailija
05.09.2011 |

Onko kukaan nähnyt missään? Olen metsästänyt niitä jo pitkään..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuu asumaan käpylässä, kuten minä, ja jos ei vielä osaa/halua tilata ulkomailta, niin mitä mahdollisuuksia vielä jää? :D

Vierailija
2/9 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy joitakin. Kelaa englanniksi. Miss60 tumman sininen on löytyi Asos nimisestä nettikaupasta. Sitä on muuallakin. AX Paris nettikaupasta löytyi kivan korkea vaaleasininen high waist jean 30. Molemmat ovat kunnolla korkeavyötäröisiä. Neljä toivomaaasi nappia on molemmissa. Onnea etsinnöille. Ne ovat minusta äärinaiselliset ja kauniit farkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kotimaisista nettikaupoista? Jos sattuu asumaan käpylässä, kuten minä, ja jos ei vielä osaa/halua tilata ulkomailta, niin mitä mahdollisuuksia vielä jää? :D

Osta nettikaupoista, joissa käy PayPal tai sit isoista ja tunnetuista. Jos joudut huijatuksi, PayPal palauttaa rahat sulle ja firma lähtee perimään maksua huijareilta itse.

Käytännöllisyyden, kulujen, turvallisuuden ja toimitusajan kannalta kotimaiset nettikaupat eivät poikkea ulkkareista oikeastaan mitenkään. Tullimaksuja tai muita hassuja lisäkuluja ei tarvitse maksaa, jos lähetys tule EU:n sisältä. Mahdolliset reklamaatiot joutuu joka tapauksessa hoitamaan postitse ja sähköpostitse.

Kokeile rohkeasti! Tilaa vaikkapa play.comista jokin halpa DVD tai levy kokeeksi tai maksa paypalilla ebay.co.ukssa.

En tosin itsekään ostaisi kallista elektroniikka netistä just sen takia, että mahdolliset ongelmat ovat hankalampia ratkaista kuin konkreettisten kauppojen kohdalla. Mutta tämä koskee sekä suomalaisia että ulkolaisia verkkokauppoja lukuunottamatta pieniä harrastenettikauppoja, joissa asiakaspalvelu on yleensä niin loistavaa, että ongelmat ratkeavat jopa näpsemmin kuin myymälässä asioidessa.

Vierailija
4/9 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin gina trickot-ssa mustat korkeevyötäröiset, oli 5 nappia ja pari vetoketjua sivuilla, makso jotain 20 euroo

Vierailija
7/9 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin alkukesästä. Vähän kulutettua denimiä, ei siis tumminta eikä vaaleinta mahdollista. Hinta oli n. 50 e. Onkohan niitä vielä...?

Vierailija
8/9 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta merkkiä ainakin oli.

Vierailija
9/9 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän