Muiden miehillä samaa ongelmaa?
Ihan uteliaisuudesta kysyisin, kuinka yleisiä miesten laukeamisongelmat ovat? Oma mieheni ei ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä helposti, ja ainoa asento, missä hän sen ikinä on saanut on takaapäin. Syyksi hän sanoo, että yhdyntä ei vaan tunnu riittävän hyvältä. Anaaliyhdynnässä hän saa kyllä helposti ja tämä tietysti hieman ottaa itsetunnon päälle, vaikka ihan rehellisesti sanottuna tiedänkin, että se on hänen kokonsa joka tässä nyt mättää eikä minun. Olen toki synnyttänyt, mutta hänellä myöskin on kyllä hyvin hoikka penis.
Eli, kuulostaako tarinani kovinkin harvinaiselta?
Kommentit (8)
treenaamalla voi saada vähän puristusta suuaukolle mutta sisällä olevalle luolalle ei voi ilman kirurgia mitään.
Kyllä ne lihakset kulkevat emättimessä pitkin matkaa, ja "ilolihasten" treenaaminen nimenomaan kehittää näitä, jolloin kokonaisvaltainen puristelu niillä onnistuu. Joten älä menetä toivoasi: mies ei voine koolleen mitään, sinulla on mahdollisuus. :) Äläkä ota siitä itseesi tai pidä sitä ongelmana, tässähän vaan kaikki voittaa: mies luultavasti nauttii enemmän ja sinä saat tiukat paikat! :)
Pimppiä pienemmäksi tai piliä paksummaksi.
Ensin mainittu lihaksia treenaamalla tai kirurgin veitsellä.
Pilin paksuntamiseen uusin luonnollinen keino on kanatasolu kasvatus. Nahan alle laitetaan pohjaksi kasvusubstraatti ja liuta viljeltyjä kanatasoluja. Esim Thaimaassa on kyseisiä klinikoita.
Tosin. Nykytiedon mukaan orgasmi lähtee enemmänkin korvien välistä.
Täällä yksi, jolla on orgasmivaikeuksia. Ja yksinkertainen syy on se, että minulla on liian ohut penis eikä tarvittavaa kitkaa synny. En tiedä voiko kukaan kuvitella, mutta itse yhdyntä ei minusta tunnu juuri miltään...
ITsellä on normaali/normaalia hieman pienempi muna. Erektiossa 17.5cm ja noin 5cm paksu. Itse kyllä joka reijässä tuntunut ihan hyvin ja ei ne naisetkaan oo juuri valittanut tai ei ainakaan ole kehdannut valittaa munan pienuudesta. Itselläni tuntuu ainakin pienemmälläkin ihan hyvältä vaikka on sitä tullut synnyttäneen naisen kanssa touhuiltua myös ;)
Eli ei ihme ettei ole valittamista. Pieni on sellainen alle 14 pikä ja alle 3,5 paksu.
Kohdallesi on siis onnekkaasti osunut vain tiukkoja naisia.
ITsellä on normaali/normaalia hieman pienempi muna. Erektiossa 17.5cm ja noin 5cm paksu. Itse kyllä joka reijässä tuntunut ihan hyvin ja ei ne naisetkaan oo juuri valittanut tai ei ainakaan ole kehdannut valittaa munan pienuudesta. Itselläni tuntuu ainakin pienemmälläkin ihan hyvältä vaikka on sitä tullut synnyttäneen naisen kanssa touhuiltua myös ;)
:D
Juu ei ihme jos ei ole kitkaa alle 22 / 5,5 cm kullilla.
eipä tuo mitenkään hirveän harvinaista ole, se että persereiässä tulee helposti kertoo kyllä siitä että pimppi on löysänpuoleinen, se persereikähän normaalisti hyvin pian panemisen aloituksesta avautuu(eli sulkija rentoutuu) jolloin reikä saattaa tuntua hyvinkin väljältä. Perseen ongelma on se että se tiukka osuus on lyhyt, sama on todella väljässä pillussa, treenaamalla voi saada vähän puristusta suuaukolle mutta sisällä olevalle luolalle ei voi ilman kirurgia mitään.