Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi suuttui minulle ensimmäisen kerran 3v jälkeen!

Vierailija
05.09.2011 |

Toivottavasti saadaan selvitettyä,muuten voi tulla verinen sota ja anoppi ei saa nähdä lapsen lastansa,ja vielä mieskin asettuu äidinsä puolelle,et kaikki on mun syytä.

Tää on pitkä tarina...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksihän sä tänne kirjoitat?

Vierailija
2/5 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäävät muuten kirjoittaa Facebookiin tuollaisia avauksia. Kerjäävät vissiin "kerro äkkiä lisää kerrokerrokerro" -tyylisiä kommentteja.

Ensimmäiseenkään en ole kommentoinut.

Jos ei heti kerrota kaikkea niin antaa olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei me muuten voida haukkua anoppia ja taivastella ukkoas - tai mollata sua, kummin vaan ;)

Vierailija
4/5 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut viikon kaula turvoksissa,eilen yöl alkoi vasen puoli puutuu ja pistelee,kaverini vei mut sairaalaan ja siel sairaalassa sitten lääkäri oli emmä tiedä mikä sulla on.

Noh ottivat kokeita ja ne oli puhtaat,noh lääkäri päätti et laitetaan sut meilahden sairaalaan neurologiselle osastolle,noh menin sinne,lauantai aamuna mun olisi pitänyt päästä jo aikaisemmin mangeettikuvauksiin.

Mutta pääsin vasta mangeetti kuvauksiin myöhemmin vasta 12 aikaan,ja meidäm olisi pitänyt mennä omaisten päivälle ja mieheni olis kyydittänyt hänen perheensä +pari muutakin sinne,noh mies peruikin sen ja sanoi että ei halua lähteä sinne koska mä on sairaalassa ja kun ei tiedä mikä mulla on ja mä olin sanonut miehelle,jos en pääse niin menkää te miehelleni.

Mangeettikuvauksissa ei näkynyt mitään,myöhemmin päivällä pääsin kaurarangan kuvauksiin joka tehtii ultra äänellä ja sielt löytyi kasvain,ja mun tiedot on lähetetty sisätauti polille,josta käsky käy tarpeen vaatiessa,mut kotiutettiin ja jään odottaa sisätauti polin kutsua,koska mulla tehtii kaulasta löydös ja siel oli kasvain,en ole puhut kun lähipiirille tästä.

Mulla on tänään tanssitunnit ja oli alunperin lupautunut että miehen äiti ottaa pojan hoitoonsa,noh miehet äiti laitto aamulla mulle viestin että ei ota poika hoitoon ja oon hullu kun meen tanssii kun oon vakavasti sairas.

Noh ensinnäkin hän ei tiedä koko totuutta on tehnyt omat päätelmänsä ja niiden perusteella perui hoitokeikan koska mä olen hullu kun menen tanssimaan,koska lähdin silloin kuin sairaalasta niin kaverin synttäreille istumaan iltaa kun olin luvannut heille.

Tästä anoppi veti kilarit kun heidän meno peruuntui miehen päätöksen takia niin se ion nyt mun vika kun mieheni ei halunnutkaan lähteä viemään heitä niitä kun mä olin sairaalassa. Joten sain vihat ja haukut päälleni,mies asetui äitinsä puolelle ja nyt mua vihataan sen takia kun olin sairaalassa sisällä ja mieheni ei lähtenyt,eli syy on minun.

Pitäisi selvittää anoppini kanssa tunin päästä ja katsoa pääsemmekö sopuun vai mitä tästä tulee,onneksi sain muutaman tunnin varoitusajalla pojalle hoitopaikan kun mieheni on ylitöissä,eettä päsäen tanssimaan.

Ap

Vierailija
5/5 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hirveesti kirjoitusvirheitä...

jotain teinilöpinää tää nyt tuntuu olevan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi